Vaikkei se mitään oikeaa rakkautta ookkaan, kun en koskaan saanut tuntea sitä :(. En koskaan saanut kokea niitä yhteisiä hetkiä yhdessä, sitä et pidän sua kädest, oot mun lähellä ja puhut mulle, sitä että rakastuttais yhdessä ja kuljettas tää tie loppuun asti yhdessä ainakin puoliks.
Teen sulle vielä ehkä jonkun tosi söpön kirjeen,jossa kerron tunteistani ja laitan siihen tosi söpöi ja kivoi tarroi mitä löydän ,pupui ,mymelody tarroi, jotain kivoi, pinkki kuori ja kaikkee. Saat joko lukee sen tai heittää roskiin ,se on sun päätös.
Ehkä ostankin jotain kivaa, sulle, koska olit legit mulle tärkein ihminen perheen lisäks täs maailmas, vaikka ei ees tunnettu hyvin, olit turvallinen,kiltti, empaattinen, ihana, tyhmää sanoo et "parempi kun muut", mut ehk just sitä. Jos 1% maailman ihmisistä on super ihania ja kilttei, niin sinä oot ainakin yksi niistä sen tiedän.
Sussa näin niin paljon itseäni ,niin hyvässä kuin pahassa, vaikka tiedän, että oot 100 kertaa parempi ihminen, et oo satuttanut muita niinkuin mä, et oo luonut maskia suojellaksesi itseä ja pitänyt sitä ulla useita vuosia tietyssä porukas, et oo tehny mitään tollast f up ja et oot ihan liian ajattelevainen muista.
Tarttisin vaan nyt ison halin sulta, ei se tuntus samalta kenenkää muun kaa, mä oon viallinen. Mun sydämeen ei oo muilla pääsyä, vaan sulla. Tiedän että oon älyttömän pidetty ja vihattu ihminen samaan aikaan, koska ihmiset joko ymmärtää mua tai ei ymmärrä mua, ja ne jotka ymmärtää pystyy rakastaan, mut ne jotka ei tajuu näkee sen vaa narsismina/jonain pahuutena, se on käsittämätöntä miten yksinkertaisesti ihmiset ajattelee, etenkin ei nepsyt.
Olihan se raskasta, heittää se maski pois, mut siel lukiossa oli häiriintynyttä porukkaa tavoilla ja toisin, viattomia mut niin häiriintyneitä ajattelultaan, misogyniaa, homofobiaa, en mä sopinut sinne oikein, kun olin viel niin sivistymätänki (kasvatettu ei, itse nää asiat opiskeleen oon joutunut), mut raskaampi ois esittää vaa jotain mitä ei ikinä ollut, mikä tuntu niin väärältä,kieroutuneelt,oksettavalt ja inhottavalta.
Mulla on aina ollut tosi musta witty ja sairas huumori, mutta aikuisena tajuaa, että siinäkin on rajat, ja mitä vaan ei voi sanoa, pitää kunnioittaa muita, aina olen pyrkinyt siihen, kun jollain on trauma jostain, niin siitä ei vitsailla,ikinä, kaikki ei sitä oikein ymmärrä tai sit ne ei välitä.
Mä tiedän, että sua ehkä pelottaa tai ahdistaa mun pakkomielteisyys susta, mut kannattaaa muistaa, et mun mielenterveysongelmista huolimatta, oon tosi stabiili ja puran niitä lähinnä itseeni ja en lähesty sua ikinä irl ilman lupaa, kun se vois olla ahdistavaa sullle, tiedän nää naisten ongelmat ja millasia ihmisiä tuo liikkuu, niin ihan hyvä ollakkin ennakkoluuloinen ja pelätä,sen mä ymmärrän.
Tää maailma on vaa kokoajan menossa sairaampaan suuntaan ja sen kyllä huomaa, mut toisaalt ihan hyväkin, itsekkin ihmisenä alkanut ymmärtämään itseäni paremmin ja ajatteleen paljon terveellisemmin, vaikka oon jo useita vuosia nähnyt maailman paljon terveemmin kuin osa ihmisistä. Ei se oo niin mustavalkost et kaikki miehet on pahoi tai jotain, eikä niin mustavalkost, et kaikki liberaali jutut ois hyviä, mut enemmän kannatan sitä, et kaikki saa olla sellaisia mitä on, maalaisjärki on kuitenkin hyvä muistaa, että et voi satutaa ketään ideologian varjolla yms.
Veera oot niin kultanen ja herkkä , kaunis ihminen, todella upee, sait mun sydämen itelles, oot aiheuttanut niin paljon hyviä tunteita mussa, kuin pahojakin, tunnen tosi paljon kipua ja tyhjyttä, siitä että en voi olla koskaan sunkaa. Se sattuu mua ihan älyttömästi, vaikka ekan kerran kun kerroit mulle et oot suhtees, niin tunsin jopa pientä helpotusta.
Koska mä oikeasti pelkään, että mitä jos mä en pystyisi olenkaan sulle tarpeeks, mitä jos en vaa ois sulle riittävä, mitä jos en ois riittävän hyvännäkönen, tai polttaisin itteni loppuun tai olisin sittenkin liikaa sulle, kun oot niin rakas mulle, ja sun huomiolla on niin positiivinen vaikutus muhun, se antaa energiaa ja saa mut onnelliseks, mut kai seki vois olla raskasta.
Olen hyväksynyt sen, että ei olla tulla olemaan yhdessä enää tässä elämässä, että et halua sitä tällä hetkellä ainkaa. Mut samaan aikaan tunnen niin paljon tyhjyyttä ja surua, että et käsitäkkään, niin paljon kipua. </3 , se tuska on loputonta, eikä kukaan muu ihminen voi sua korvata ikinä, ehkä hetkellistä lohtua voin saada toisesta, mut sydän tulee kuuluun aina sulle. <3
Samaan aikaan on niin surullinen ja toivoton fiilis, tiedän ,että tää elämä ei pääty hyvin. Siksi tän kai pitääkin päättyä näin, traagisesti ja surullisesti, mut että oot mun sydämes aina, ja ikuisesti, mutta tää maailma päättyy mulle pian, niin sen pitääkin mennä </3
Ilman sitä, en tuu ikinä kokeen aitoa onnea, jos jään tänne, kun koko maailma on tulessa, sentään sen jälkeen kun en oo enää täällä, voin siirtyä johonkin missä saan olla toisen version kaa susta <3
https://open.spotify.com/track/6msdjcAZaUSDNgz0PC2lke?si=f8d6f5cc319245a4
Rakastan sua loppuun asti
17
334
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei gubbe ollu kiinnostunut sun aamuhorinoista, niin päätit sit yrittää toisella nikillä.
- Anonyymi
Kukaan ei ole myöskään kiinnostunut sinusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole myöskään kiinnostunut sinusta
No sä ainakin, kun viitsit peräti kommentoidakin👩❤️💋
Anonyymi kirjoitti:
käyttäytykää, ei noihin palstaharhaisten juttuihin kannata reagoida, kun ne toistaa niit jokaisis postauksis, toivon molemmil hyvää päivää <3
- Anonyymi
BPDBunny6666 kirjoitti:
käyttäytykää, ei noihin palstaharhaisten juttuihin kannata reagoida, kun ne toistaa niit jokaisis postauksis, toivon molemmil hyvää päivää <3
Mukavista mukavin herätettiin taas henkiin. Kyllä gubbe osaa🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe lover is Back.70+ ja rikas..Aah!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe lover is Back.70 ja rikas..Aah!
Oooh ❤️❤️❤️💋👩💦🍎❤️💦
Mut silti mietin joka päivä,että jos olisin tehnyt jotain toisin ja sanonut sulle, että haluan sut, ennen kuin joku muu ehtii, niin mitä kaikkea oltas voitus kokee, miten oltas voitu kattoo tähtii yhes, miten oisin voinut itkeä sun sylis, miten oisin voinut joskus purkaa sulle omia traumoi ja traumaattisia kokemuksia, miten olisin voinut sua rakastaa ja kuunnella, kuunella kaikkia sun traumoja.
Olisin oikeesti voinut antaa sulle, niin paljon, sitkun oisin saanut pääni ja elämäni vähän kuntoon, olisin laittanut kaiken kuntoon, ja tehnyt niin paljon töitä, olisin pitänyt susta huolta ja rakastanut sua niin paljon kuin kukaan vaan voi tässä maailmassa.
Oltas voitu elää semmost comfy elämää ilman huolia, täynnä rakkautta, näyttäsit mulle sun maailman ja mä näyttäsin sulle omani, tuettas toisiamme kaikes, harrastuksis ja tunteis, rakkaudes, töissä, ja opiskelussa.
Joka aamu sais joku päivä herätä rakkaimman vierestä, ja tietää et siinä on nainen josta pidäten eniten koko maailmas , ainoa nainen jota oma sydämeni voi rakastaa täysillä, se olis parasta ikinä..
Sitkun joskus oikeesti olisin joku tutkija ja muuta, niin voitas matkata maailmaa ja olla onnellisia, sua tukisin kaikissa sun unelmissa ,saisit sellasii asioita mist voit vaan kuvitella, se olis parasta.
Oltais vaan niin onnellisia, näyttäsin sulle mitä se tarkoittaa kun rakastaa jotain koko sydämestään ja aidoimmiten, aitoja tunteita ei täydy pakottaa tai näytellä, aidot tunteet tasaantuessaan, ei sammuta sitä liekkiä sydämessä, et oo pelkkää dopamiinia mulle, vaan mun maailma ja mun "Koti", viimeinen päämäärä ja ainoa, joka todella ymmärtää mun sydäntä.
Ja nyt oot rakastunut johonkin toiseen, ja haluaisin vaa hakata pääni seinään, satuttaa itseäni, tuhota koko maailman, jotta voin sunkaa. Mut me tiedetään kaikki, että ainoa ihminen, jonka todella tuhoan on itseni, ketään muuta en satuta, mutta itseäni vihaan.
Rakastan sua Veera, en voi sitä enää tän selkeemmäksi tehdä </3 Oon surullinen ja itkettää välillä, mutta tiedän että aito rakkaus toteutuu vielä, jos ei tässä maailmassa, niin jossain toisessa maailmankaikkeudessa.. tämä maailma on ehkä tuhoon tuomittu, ollut jo pitkään, mut lupaan ,että en enää samoja virheitä tee, jos me joskus sit ollaan yhdessä, rinnakkaisessa todellisuudessa.. rakas <3
https://open.spotify.com/track/75YOtxtkH8VzsRbnbezJiI?si=1693d18e52884984
https://open.spotify.com/track/2KbXeTTeUgJynoppD284rF?si=608ac71833d14187- Anonyymi
Älä rakas lyö päätä seinään 🫶🏼🎻.
- Anonyymi
Milloin Veera alkoi seukkaan sen toisen kanssa?
Anonyymi kirjoitti:
Milloin Veera alkoi seukkaan sen toisen kanssa?
joskus 11-12kk sitten omien sanojensa mukaa, enempää en tiedä.
Anonyymi kirjoitti:
Älä rakas lyö päätä seinään 🫶🏼🎻.
<3 <3 kiitos, mut en tiedä oletko hän, tuskin..
- Anonyymi
Oot hyvin ihana, samaistuttava ja rakastettava. Oot niin liikaa , sillee hyväl taval. Harmi et Veera ei ymmärtäny sitä ainakaa nyt.. Ehkä te näätte viel joskus kun aika on oikee. Pärjäile!
- Anonyymi
BPDBunny6666 kirjoitti:
Kiitos kilteistä sanoista. <3
<3. . .
Anonyymi kirjoitti:
<3. . .
Luin jotain vanhoi viestei mitä nyt oli jäljel niin kyl sä ainakin kirjoitat niinkuin hän... ehkä siks uskoin, että joskus sain jonkun oikeen yhteyden häneen täällä.. tai en mä tiiä vaik sit oisitkin, mut kylhän se tuntus täs vaihees vähän liian hyvältä ollakseen totta.. :( <3 Voimia sullekkin!
- Anonyymi
On sulla onneks tuota energiaa antaa vielä itsestäsi joten sulla on vielä paljon mahdollisuuksia.Olen iloinen sinun energioita.
Naapurin seniorillakin on energiaa kokkailla täällä päivät ja ilta myöhällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004363
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422006- 611667
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331353Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10889Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696