Hallituskiimassaan ei RKP kunnioita edes vammaisten oikeuksia.
Suomi ratifioi viimeisten Afrikan valtioitten joukossa 2016 YK;n vammaisten oikeuksien sopimuksen jonka hallitus nyt päätöksillään romuttaa.
Tämä ei RKP;tä kiinnosta pätkääkään kunhan vain puheenjohtaja voi jatkaa kauppoja Putinin kanssa .
RKP vie vammaistenkin oikeudet !
12
251
Vastaukset
- Anonyymi
Osaatteko RKP;ssä edes hävetä ?
- Anonyymi
Siinäpä sivistyspuolueen mitta ja arvot ?
- Anonyymi
Ei löydy puolustautujaa RKP;stä ?
Silloin kun ollaan viemässä oman maan kaikkein heikoimmassa asemassa olevien ennestään huonoja oikeuksia on puolue menettänyt kaiken uskottavuutensa ja inhimillisyytensä. - Anonyymi
RKP;n toveripuolue Perussuomalaiset kirjoittaa samasta aiheesta miksi vammaisia pitää elättää valtion kustannuksella, ja miksi jotkut vanhemmat haluavat pitää vammaista lastaan ??
RKP ON SIIS HYVÄSSÄ SEURASSA !- Anonyymi
Voisiko hallitus yrittää nähdä itseään kansan silmin ?
Kuva on järkyttävä.
- Anonyymi
Nikotiinitehtailija Henrik Sonni ja Putinin kansaa kauppaa käyvä Aatlerkroitsi vähät välittävät tavallisesta kansasta ja jopa vammaisten oikeuksista.
- Anonyymi
Päivän uutisten mukaan kuuroilta tehdyt leikkaukset vievät heiltä ihmisoikeudet !
RKP hyväksyy nämäkin . Puolueella ei ole enää mitään arvoja ! - Anonyymi
Ei voi melkein uskoa miten epäinhimillisiä päätöksiä poliitikoilla on
pokkaa tehdä. Onko ihmisyys kadoksissa heiltä kokonaan ??? - Anonyymi
Törkeä hallitus.
- Anonyymi
Krista Kiuru pelasti vammaisille jotain edes. Hallitus ei vammaisille
oikeutta ja ihmisarvoa olisi halunnut antaa. - Anonyymi
Hallitus on barbaareitten hallitus.
- Anonyymi
RKP alentuu Purran käskytykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023