Tänään Teboililla, Olit ilmeisesti poikasi kanssa liikenteessä, Hymypoika jäi kaipailemaan😘
Kiva hymy sinulla nainen
11
488
Vastaukset
- Anonyymi
☺️ Ihanaa iltaa! 😍
- Anonyymi
Kiitos🙏 Ollaankos me kumpikin sinkkutaloudessa? Jos niin voisimmehan tavata uudelleen, Mistäpä löydän sinun ? Mukavia unia sinulle♥️
- Anonyymi
Mikä Teboil, kaupunki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä Teboil, kaupunki?
Vorssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vorssa
Asianomainen henkilö kyllä tietää mikä TB
- Anonyymi
Joo, mun huuliuistin takertui mun poskiuistimeen. Sain ne irti toisistaan vasta kotona pihdeillä. 🤭
- Anonyymi
Tässä sen näkee että naisen ei kannata hymyillä missään tai kellekään jos ei halua että joku äijänkäppyrä kuvittelee naisen olevan kiinnostunut hänestä.
- Anonyymi
Hymyillään tytöt, tiedä vaikka jotain varakasta löytyisi, Liikaa tyhjätaskuja"
- Anonyymi
Mie se olin juu. Minnuu ei suap kaevata kukkaan muu kön miun oma miäs. Se jok muuta kuvitelloo suap männä h:vettiin. Hyi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637