Paras sana vttuilun vastakohdaksi?

Anonyymi-ap

Joku täällä aina välillä paukuttaa niitä isoisän vanhoja henkseleitä, että tykkää vttuilla toisille.

Mikä on sun mielestä paras sana vastakohdaksi? Oisko "lempeily" hyvä sana tähän vai joku muu paremmin sopiva?

18

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielistely

• Anonyymi

No kyllä.

Sen puoleen osuva, että niin veetuilussa kuin mielistelyssä on vääristeltyä ja tahallisesti tai tarkoituksellisesti muunnettua mukana.

• Anonyymi

Lisään, että mun mielestä kehu on oikea sana. Lempeily tuli ensimmäisenä mieleen, mutta se on ehkä paremmin parisuhteeseen sopiva sana.

• Monestiko olette joutuneet tänään laskemaan kymmeneen?

• Minä sanoisin ehkä itsetuntemuksen.

Siihen loppuu v.ttuilulta siivet, kun tietää mitä on ja mikä pitää jaloillaan.

Joku mielistely on vain toisenlaista...

Itsetuntemus on kuin toteemi, jota koitetaan kaataa eri suuntiin.. vastavoima pitää löytyä kaikkien voimien summana, että mikään ei kaada toteemia...

• Läheisen rakkaus?

• Anonyymi

Perseennuolenta minulle tulee mieleen

• Anonyymi

Asiallisuus vois olla myös ihan okei? Multa lapset kysyi, mikset sinä hienostele koskaan? Sanoin tulee halvemmaksi. Johon he, oletko köyhä? Vastasin, että en köyhä enkä rikaskaskaan, vain pienellä pärjäävä.

Lapset siihen, iso olisi parempi. Johon, aijaa? Laoset siihen, ainakin karkkipäivinä. 😃

Entinen Eivori

• Anonyymi

Jotkut ihmiset kehuu aidosti sydämestään. Ne ei kehu jos eivät tarkoita. Se ei ole manipulointia kaikille. Jotkut uskoo että hyvä kannattaa sanoa,koska tämä maailma on aika paska paikka joskus. Olen huomannut että usein näillä ihmisillä on ollut jonkinlainen"läheltä piti" tilanne elämässä, eli ovat olleet lähellä kuolemaa. Ei aina tietenkään. Kaikki eivät ole niin hiton skeptisiä.

• Anonyymi

Aidot kehut erottaakin helposti niistä mielistelyistä. Ihmisen olemus on helppolukuinen hyvin usein, jos yhtään ihmisiin on perehtynyt koskaan. Itsellenikin kehuminen on helpompaa, kun vastaanottaa kehuja. En jotenkin osaa vastaanottaa etenkään kaikilta kehuja vastaan. Enkä ole tottunut kuin niihin läpinäkyviin kehuihin, joilla mua on manipuloitu. Mutta tunnistan aidon kehun kyllä ja koen kehun antajan positiivisesti, vaikka se kehu ei ole tarpeenkaan.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aidot kehut erottaakin helposti niistä mielistelyistä. Ihmisen olemus on helppolukuinen hyvin usein, jos yhtään ihmisiin on perehtynyt koskaan. Itsellenikin kehuminen on helpompaa, kun vastaanottaa kehuja. En jotenkin osaa vastaanottaa etenkään kaikilta kehuja vastaan. Enkä ole tottunut kuin niihin läpinäkyviin kehuihin, joilla mua on manipuloitu. Mutta tunnistan aidon kehun kyllä ja koen kehun antajan positiivisesti, vaikka se kehu ei ole tarpeenkaan.

Entinen Eivori

Sitten taas hypettämisen koen rasittavaksi. Sitä jotkut täälläkin harrastaa. Tuskin pahuuttaan mutta innostuneisuuttaan.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Agressiivinen kehuminen.

Menee kummasti läpi itsellä.
      Jep, vain paine pääsee läpi.

• Anonyymi

No ei sentään lähdetä lempimään eikä lempeilemään joka juttukumppania 😁. Taitaa kylmänkuiva sana "keskustelu" olla eniten kohdallaan, sokerointi?

• Anonyymi

KyrpäiIy?

• Anonyymi

Heh heh. 😁

• Anonyymi

Tuo on pitemmingkin homonyymi.

• Anonyymi

hitsyöjät kuin hiiruö m royyua hiuta hekiiuia yaiiaa

tuwtijibe sitju rju7 nyskkijuttunhi noniin sciriyuvsua ouru btr'

• Anonyymi

Mites kyniksen keksimiä "herttailu"? Ehkä vähän liian seksiinvetäytyväinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      73
      3335
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1901
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1899
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1446
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1391
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1308
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1296
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1207
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      965
    Aihe