Maunon psykologinen puhe vaimoille

Anonyymi-ap

Mauno kertoi naisilla olevan halun miehiin. Riippuu kyllä miehestä onko halua vai ei. Maunon mukaan halu näkyy prostituutiossa. Mutta eiköhän ne miehet käytä juuri näitä. Kuten Trump joka petti vaimoaan jolla on ns korkea moraali ja perhekunnioitus .

Mauno väittää naisia heikoiksi. Sisareni on sikatilan emäntä ja kantanut 40v 50kg säkejä kun mies ei kykene. Isoäitimmr oli miilunpoltossa ja rakennuksilla töissä. Perustele heikko astia.

Miestä pitää pelätä ja kunnioittaa. Pelko on ikävää kun on perhettä. Myöskään naisen lyöminen ei ole hyvä asia.

Sanot että opetat naiselle rationaalisuutta rahan käytössä. Ikävä jos on niin. Usein nainen on se joka pitää raha käytön kurissa.

Oli paljon psykologiaa. Mutta tekee pahan mielen. Ei näin naisia hoideta.

30

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mauno ei ymmärrä markkinataloudenpuolen matematiikkaan.
      Jos miehillä, kuten Maunolla on kojo mollukoissa ja pätäkkää takataskussa, niin kyllä markkinalatous toimii. Rahat pois vanhalta- poloiselta aatulta, jolla housut ei pysy jalassa.

Jos aatameilla pysyisi housut jaloissa, ei olisi kauppatavaraa, kun ei ole "ostajaa"""

Siis edelleen aatamiparka, ei hänestä ole pappia

• Anonyymi

Mauno nimisiä henkilöitä on suomessakin paljon. Kullakin Maunolla on oma henkilökohtainen suhde naisiin ja elämään.

Yleensä Maunot eivät hörhöile. Ainakaan mun tuntemansa pari Maunoa.

• Rauhan tervehdys.

Täällähän uutisoidaan minun puheita niinkuin YLE "asiantuntija-korppikotkat" filtteröiden konsanaan kertovat miten sinun pitää ajatella mistäkin asiasta ja tapahtumasta. Varsinaista lähdettä ei tietenkään mitenkään voi laittaa, ettei kukaan voisi tarkistaa onko sanottu niinkuin on väitetty.

Mutt tästä voit ystävä itse kuuntella tuonkin puheen, että mitä Raamattu sanoo miehistä ja vaimoista. Sinäkin tietenkin päätät, että otat Jumalan sanasta vaarin vai et.
      https://www.youtube.com/watch?v=yv6pz_4313Q

Siunauksin, MM.

• Anonyymi

Kannattaa miettiä miten psykologisesti puhutaan ja käyttäydytään netissä. Eikä päästää ulos kaikkea mitä sylki suuhun tuo. Kunnioittava käyttäytyminen.

• Anonyymi

Trumpin suosijan on hyvä lukea miten Vance kehuu mummiaan maailman vahvimmaksi naiseksi joka hoiti Vancea huonoissa oloissaan akateemiseen uraan asti. Vance on kohdellut vaimoaan hyvin ei eroten pettäen ja prostituutiota käyttäen kuten joku muu. Arvaa kuka.

Miehet on parhaimmillaan hyviä antavat raamatullisesti henkensä vaimon takia. Näin isänpäivänä kiitetään hyviä isiä. He eivät hauku vaimojaan heikoiksi. En ymmärrä Raamattua naisten käsittelyssä. 2000v sitten olimme miehen omaisuutta vain.

Siskollani on 16 lasta. Vahva nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trumpin suosijan on hyvä lukea miten Vance kehuu mummiaan maailman vahvimmaksi naiseksi joka hoiti Vancea huonoissa oloissaan akateemiseen uraan asti. Vance on kohdellut vaimoaan hyvin ei eroten pettäen ja prostituutiota käyttäen kuten joku muu. Arvaa kuka.

Miehet on parhaimmillaan hyviä antavat raamatullisesti henkensä vaimon takia. Näin isänpäivänä kiitetään hyviä isiä. He eivät hauku vaimojaan heikoiksi. En ymmärrä Raamattua naisten käsittelyssä. 2000v sitten olimme miehen omaisuutta vain.

Siskollani on 16 lasta. Vahva nainen.

Eikö 55.

• Anonyymi

Alkuperäinen oli käsitellyt hyvin ilkeitä naisenalistamiasi asioita. Perustele paremmin.

• Anonyymi

Naisilla on raamatullisesti halu miehiin väittää Mattila. Ei ole sattunut kohdalle. Ei kukaan ole minua halunnut.

Yksinäinen mies

• Anonyymi

Mauno hurahti täysillä karismaattiseen helluntailaisuuteen.
      Nyt on yksinäinen susi kannattajineen.

• UUSI

Onko näin? Vastatkoon itse, tietää paremmin. Minulla kun oli käsitys että Mattila olisi jonkin sortin luterilainen. Ainakin taustaltaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Kuilumies kirjoitti:

Onko näin? Vastatkoon itse, tietää paremmin. Minulla kun oli käsitys että Mattila olisi jonkin sortin luterilainen. Ainakin taustaltaan.

Hän käsittääkseni on nk. Helluntaikansaan kuuluva.

Kun Helluntaikirkko hajoitti Helluntaiherätyksen,sen perinteisen helluntaiuskon kannattajat perustivat Helluntaikansa- yhteisön. Helluntaikirkko alusta asti vainosi helluntaikansalaisia, esim. Veikko Mannista ei päästetty Helluntaikirkon anastamaan Hgin Saalem srk:n ovesta sisälle.

Helluntaikirkko osoitti austa asti olevansa Perkeleen palvelijoiden perustama, muutamien, pelkkien talousrikollisten helluntai-"pastorien" (= bastardien).

Helluntaikirkkoon kuuluva, sen lukuisia rikoksia ja oppeja tunnustava ei voi pelastua. Ja tämän selvästi huomaa mm. täällä kirjoittelevien hell.kirkkolaisten eri henkivalloista.

Heluntaikansalaisilla on erittäin puritaaniset uskonnäkemykset, Mattilan jutut ovat kylläkin osin myös jotain muuta kuin sitä vanhinta lajia.

• Anonyymi

Äärisaarnaajillla on idea että heidän käsityksensä raamatusta on ainoa oikea. Hän toitottaa naisten alamaisuudesta ja heikkoastiavaisuudesta jne vuosi tolkulla. Muu kuin naisten alistuminen on syntiä. Tasa arvoisiakin ja naista kunnioittavia miehiä on.

Tämä liittyynee nyt trumpin aiheuttamaan uhoon. Trumppi käyttäytyy hyvin epäraamatullisedti eikä ole hyvä esikuva miehille. Voisiko likaisempaa olla.

• Anonyymi

In his dreams, maybe.

• Anonyymi

Toki Mauno poika! on itse tutkinut mitä se halu on naisella?

ettei tule liiaan vaikeaksi annan paikat joita voi aloittaa!

1. Moos. 3:
      16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".

HALU, mitä tämä on?

ja sitten toinen paikka jossa Jumala selittää sanoo ja "tarvetta" halu.

1. Moos. 4:
      7 Eikö niin: jos teet hyvin, voit kohottaa katseesi; mutta jos et hyvin tee, niin väijyy synti ovella, ja sen halu on sinuun, mutta hallitse sinä sitä!"

Nyt mitä yhteistä näillä haluilla on?

toista voi hallita toista ei?

MIKSI?
      etsi tähän vastaus, voin taas antaa vinkin:

Room. 8:
      LU KOKO ALKU"!

ja sitten se ydin:
      7 sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.

ja vielä plussaa:
      Synnin halua ja valtaa ei ihminen voi vastustaa!

vain Jeesus voi siitä vapauttaa ja vapauttaa:

Room. 7:
      21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
      22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
      23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
      24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
      25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.

paha ja synnin halu roikuu ja siitä ei pääse irti tässä "elämässä"

Kuten voit sitten heti luke, luvun 7 alusta:
      vai kuolema voi tästä vapauttaa!

1 Vai ettekö tiedä, veljet-minä puhun lain tunteville-että laki vallitsee ihmistä, niin kauan kuin hän elää?
      2 Niinpä sitoo laki naidun vaimon hänen elossa olevaan mieheensä; mutta jos mies kuolee, on vaimo irti tästä miehen laista.
      3 Sentähden hän saa avionrikkojan nimen, jos miehensä eläessä antautuu toiselle miehelle; mutta jos mies kuolee, on hän vapaa siitä laista, niin ettei hän ole avionrikkoja, jos menee toiselle miehelle.

Joten tavalla tai toisella lain ja sen vaikuttaman halun tulee KUOLLA!

Nyt, Jumalan antana halu naiselle on samaa halau eikä siitä voi päästä irti, kuin kuoleman kautta.

eli tämä on osa synnytys kipua joka on aina naisella, mutta ei miehellä.

Nyt MIES VOI, mutta ei tahdo hallita tätä halau, vaan antaa sen hallita.
      nainen ei voi hallita ja vastustaa tåtä halaum joten

NYT Mauno POKIA ja lapsi!

"Mauno kertoi naisilla olevan halun miehiin. Riippuu kyllä miehestä onko halua vai ei. Maunon mukaan halu näkyy prostituutiossa."

Synnytys on osa prostituutiota?

myös neitsyt Marialla?

vai onko Neitsyt Marai päässyt irti tästä säädöksestä ja "laista"

no sa,a se

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

• Anonyymi
        UUSI

Onpa outo. Mitä yrität tavoittaa

• Anonyymi

Unelmoiko kirjoittaja olevansa halukohde

• Anonyymi

Naisille ei pitäisi miesten maksaa rahaa ja antaa taloudelisesti hyväksikäytetyksi tulla.

Huoraan en itse kajoaisi vaikka olisi ainoa nainen maailmassa, koska mulle hän näyttäytyy pahempana kuin rottana.

• Anonyymi

Miesten tulee hillitä todella himonsa. Miehet ruokkivat prostituitiota ja se on huono systeemi miehille ja naisille.

• Anonyymi

Naiset tekevät eron nykyään n 80 prosenttisesti.
        Pettävät eli huoraavat avioliitossa.
        Onko nämä niitä vahvoja naisia

• Anonyymi

Kunnioitus tulee ansaita.

Uskovan miehen tulee olla sellainen, että uskova vaimo voi häntä kunnioittaa, luottaa hänen mielipiteisiinsä, nk. arvovaltaansa.

Jos nainen voi luottaa mieheen, eli huomaa, että tämä hyvin hoitaa hänelle kuuluvat asiat, no, hyvä niin.

Myös vaimon on ansaittava kunnioitus vaimona. Hänen on hyvin hoidettava hänelle, kristityssä perheessä kuuluvat tehtävät.

Kotityöt jaetaan tasan, niin, ettei toisen (kuten vaimon) harteille kasaudu liikaa tehtäviä. Mieskin voi tiskata, imuroida ja viedä roskat. Jos tykkää kokata, niin hyvä niin.

Perheessä keskustellaan asiat rauhallisesti, ei kukkoilla tai osoiteta aggressioita esim. korottamalla ääntä. Kaikkien näkemykset otetaan huomioon. Myös omista tarpeistaan pitää kyetä luopumaan jos jonkun toisen perheenjäsenen etu sitä vaatii.

Vanhempien on oltava henkisesti aikuisiksi kasvanrita, ei itse käyttäytyä kuin hemmotellut lapset.

Vanhempien on ansaittava lastensa kunnioitus. Lapsia on kohdeltava kunioittaen heidän yksilöllisyyttään, tahtoaan, henkistä ja fyysistä koskemattomuuttaan, muistaen että he esim. eivät ole vanhempiensa "omaisuutta".

Lapsilla on omat, hassutkin mielipiteensä, eivätkä he yleensä itse ole "uskovaisia" vaan luonnostaan uudestisyntymättömiä. Remmillä hakaten ei synnytetä lapsia Jeesukselle, vaan seuraus on usein päinvastainen. Heillä on oikeus itse päättää, mitä haluavat uskoa.

Lasten on kunnioitettava vanhempiaan, opeteltava hyvät käytöstavat, kuunneltava neuvoja, nk. toteltava. Lasten / muun perheen alistaminen ei kuulu asiaan.

Appivanhemmilla on omat kodit, he eläkööt siellä omaa elämäänsä. Anoppi ei kuulu avioliittoon joka on kahden kauppa ja tarvittaessa anopin korvapuusti.

• Anonyymi
      UUSI

Toivottavasti Mauno ottaa kantaa tähön että Neljännes teistä hyväksyy naisten lyömisen jollei alistu. Ikävä on lukea noin. Hesarin tutkimus.

• Anonyymi
        UUSI

Jos joku lyö sinua toiselle poskelle, lyö takaisin. Kunnon läimäys, ei pahempaa. Älä käytä puukkoa (ellet sitten vain säikyttely- / uhkausmielessä, että pääset perääntymään ulos).

Saatat nähdä sen ihmeen, että nyrkkisankari pillahtaa itkuun: "Tuo sattui! Kuinka sinä voit lyödä minua?! Etkö sinä enää rakastakaan minua?!" (😶)

Tässä vaiheessa näytä itkupillille ovea, tai poistu siitä itse.

Mitä varhaisemmassa vaiheessa, aina parempi.

Halpamainen aikuinen lyö lasta / lapsia. Hänelle ei kuulu ihmisarvo, ei jaettu, eikä "jakamaton". Ja naisen lyöjillekin vain niukin, naukin.

• Anonyymi
      UUSI

Minäkin olen sen töissä nähnyt, kuinka työkavereina olevat nuoret neidot kantavat 40 ja 50 kiloa painavia esineitä isot hauikset pullistellen hyvin kevyesti siinä missä itse miehenä saan vain vaivoin ja hitaasti siirrettyä niitä paikoilleen.

• Anonyymi
      UUSI

Heikko astia raamatussa tulee siitä.ettei nainen kykene loogiseen päättelyyn. Kuten mies. Nainen ei pysty omaksumaan kirjoja tai matematiikkaa. Mattilakin on joutunut opettamaan naisille rahankäyttöä kun itse on loogisempi. Naisen paikka on kotona.

• Anonyymi
      UUSI

Nainen ei kestä fyysisesti kipua. Uupuu. Oletko nähnyt naisen ajavan rekkaa tai lentokonetta. Naonen on miehen apu seura viihdyke jos on kaunis. Nainen vanhentuu ja mies komistuu.

• Anonyymi
        UUSI

Itse "syn̈nytin" 13-vuotiaasta asti joka kuukausi, usean vuosikymmenen ajan. "Synnytys" kesti aina pahimmillaan n. 2-3 vrk, kerran kuukaudessa.

Enköhän / eiköhän useimmat naiset "jotain" tiedä kivusta.

Kun lukee näitä eräiden hauispullistelijamiesten kirjoituksia ja volinoita, jopa pelkän "flunssan" kourissa, ei voi nainen muuta kuin hymähtää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse "syn̈nytin" 13-vuotiaasta asti joka kuukausi, usean vuosikymmenen ajan. "Synnytys" kesti aina pahimmillaan n. 2-3 vrk, kerran kuukaudessa.

Enköhän / eiköhän useimmat naiset "jotain" tiedä kivusta.

Kun lukee näitä eräiden hauispullistelijamiesten kirjoituksia ja volinoita, jopa pelkän "flunssan" kourissa, ei voi nainen muuta kuin hymähtää.

Nainen ei voi synnyttää kuukauden välein.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen ei voi synnyttää kuukauden välein.

Miltä tuntuu olla noin tyhmä?
        Sana "synnyttää" on lainausmerkeissä.

Rautalangasta vääntäen: Monien naisten kuukautiskivut tuntuvat vatsalla ja alapäässä niin hurjilta kuin hän "synnyttäisi", hirvittävä, polttava kipu säteillen mahd. koko selkään ja jalkoja myöten. Tätä hirvittävää kipua voi kestää 1-3 vuorokautta, joillain enemmänkin. Ja verta tulee...

Tämä on yksilöllistä. Kaikilla kuukautiset eivät ole näin rajut.
        Ja tämä "Eevan tuomio" lankeaa monille jo lapsena, silloin kun tämä kullakin alkaa.

Menikö nyt ymmärrykseen?

Terv. eräs "heikompi (?) astia"

• Anonyymi
      UUSI

Raamattu ja Koraani alistavat naista. Molemmissa on lapsi vaimoja VTssa jopa 700 vaimoa yhdellä miehellä. Naisen osa ei vieläkään ole helppo. Tällaista alustamista kuin aloituksessa ja vähättelyä. Miehet edelleenkin päivälehtien mukaan suosii meillä tai hyväksyy lyömisen. Irakissa naidaan 9v lapsia. Nyt trumppilaisuus voi tuoda meillekin naisen aseman huomontamisen jossain muodossa. En väitä 9v liittoja mutta asenne sama.

• Anonyymi
      UUSI

Tuo oli liikuttava. Jollain miehellä edellä oli yksinäisyyttä mutta raamatullinen naisen halu miehiin ei ollut toteutunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      72
      1814
    2. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      110
      1655
    3. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      252
      1245
    4. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      182
      1202
    5. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      235
      1173
    6. Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen

kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.
      Ikävä
      45
      1087
    7. Mukavaa maanantai päivää

Hyvää huomenta. 🐺❄️⚜️☕🧡
      Ikävä
      212
      1054
    8. Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...

...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös
      Maailman menoa
      293
      912
    9. Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle

"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm
      Maailman menoa
      221
      890
    10. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      56
      767
    Aihe