Olen kohdannut uskovia jotka kehuvat uskonmäärällään ja oikeaoppisuudellaan.
Tämä on saatanan kavala juoni joka aiheuttaa eriseuraisuutta ja jopa ylpeyttä.
Omaa pyhyyttä kehutaan.
Uskon määrä
13
105
Vastaukset
- Anonyymi
=> Sillä sen armon kautta, mikä minulle on annettu, minä sanon teille jokaiselle, ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella kohtuullisesti, sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut.
- Anonyymi
Epänormaalia porukkaa!
- Anonyymi
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Paavali oli murhamies ja valheveikko, joka vihasi ja alisti naisia.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.- Anonyymi
Paavali oli paha sovinisti. Kotoisin Turkin alueelta, mistä toi ne talibaanien opit seurakuntaan.
1. Kor. 14:35
Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa. - Anonyymi
älä kirjoita asioista joita et ymmärrä, tai vaihda aihetta kirjota aivoleikkauksesta!
- Anonyymi
Kyllä se on kerittävä posliiniks!
- Anonyymi
aloittaja ei ole tavannut mitään sellaista koska sellaisia ei ole !
mene töihin ja lopeta ropaskan kirjottaminen. - Anonyymi
Paavalin isä rikastui Rooman hirmuvallalle tekemistään palveluksista ja sai Rooman kansalaisuuden. Samoin sen sai poika Saulus. Rooman kansalaisuus on sama asia sotakuntoiselle miehelle kuin Rooman Mafian jäsenyys. Lupa tappaa Rooman valtaa uhkaavia ihmisiä, niin Juutalaisia kuin Kristittyjä.
- Anonyymi
Paavali oli tappaja luonnoltaan ja harjoitteli taistelulajeja, miekkailua ja nyrkkeilyä.
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
Nyrkkeily oli taistelulaji, mitään nyrkkeilyhanskoja ei käytetty. Tarkoitus oli tappaa vastustaja.
Paavalin saama Saatanan enkeli antoi miehelle valtavat fyysiset voimat.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
- Anonyymi
Uskon määrä ?
- Anonyymi
Vain ihmistekoista ja -lähtöistä uskon "määrää" voi mitata.
Mutta, "usko, jonka Jeesus vaikuttaa", ei ole mitattavissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain ihmistekoista ja -lähtöistä uskon "määrää" voi mitata.
Mutta, "usko, jonka Jeesus vaikuttaa", ei ole mitattavissa.Samassa seurakunnassa on erilaisia ihmisiä ja erilainen uskon määrä.
Luulisi järjen mukaan että uskonmäärä kasvaa mitä kauemmin on ollut uskossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samassa seurakunnassa on erilaisia ihmisiä ja erilainen uskon määrä.
Luulisi järjen mukaan että uskonmäärä kasvaa mitä kauemmin on ollut uskossa.Uskoa ei mitata järjellä.
Eikä uskon "määrä" ole tärkeä, vaan se, onko uskoa, vai ei.
Jumalan sana ja voima vähässäkin uskossa tekee siitä vahvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750