Löytyiskö näiltä palstoilta kaikin puolin tervettä ja elämänhaluista naista,, miestä tai paria, jotka haluaisivat vaihtaa ajatuksia, kokemuksia ja haaveita myös kuvien kera hyväkuntoisen, -kokoisen ja kokeneen seniori-bi-ukkomiehen kanssa. Meillä voisi olla paljonkin annettavaa toisillemme.
Älkää säikähtäkö ja välittäkö tähän(kin) viestiin tulevia luusereiden kommentteja.
terveisin
Uncle Ben
[email protected]
Kirjoittelua ym.
43
642
Vastaukset
- Anonyymi
Vastauksia odotetaann edelleen!
- Anonyymi
Oletko suomalainen. T. Ukm
- Anonyymi
Olen täysin suomalainen.
- Anonyymi
Eikö kukaan uskalla vastata täthän asialliseen viestiin?!!
- Anonyymi
Pitkään etsinyt viestittely seuraa varatusta miehestä joka luotettava, ittekin varattu bi henkinen. Vaimon kuvia ois kiihottavaa laittaa ja kertoo tarkemmin hänest. T. Bi ukm 64v
- Anonyymi
Täällä itä suomessa olisi 50vbi ukm jos kinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä itä suomessa olisi 50vbi ukm jos kinnostaa
Mistä päin itä suomea olet. T. Bi ukm 64v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin itä suomea olet. T. Bi ukm 64v
Imatra savonlinna missä sä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imatra savonlinna missä sä
Lahdessa oomme, lomalla ajelemme savonlinnassa. Kiinnostaisko vaihtaa vaimon kuvia. M 64v
- Anonyymi
Ethän säihkähdä vaimo lähtöisin särkisalmen suunnalta. Voithan tunnistaakin.. m 64v
- Anonyymi
Valitsin viisi kuvaa myös seksi asu päällä, läpi kuultava pikkari lyhyt karvoitus paistaa, hyvät sääret kun steiapit jalas. M 64v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän säihkähdä vaimo lähtöisin särkisalmen suunnalta. Voithan tunnistaakin.. m 64v
Mikä parempaa jos ennestään tuttu. Miehen luval vois alkoo jallittaa vois päästä panee oikeest. Runkkari täält kuopiost
- Anonyymi
Mietin uskallanko vastata oon Parikkalassa ehkä tuttuja liian. M 45
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahdessa oomme, lomalla ajelemme savonlinnassa. Kiinnostaisko vaihtaa vaimon kuvia. M 64v
Lahtelaisesta rouvasta olisi kiva saada kuvia. Lahtelainen 30+m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahtelaisesta rouvasta olisi kiva saada kuvia. Lahtelainen 30 m
Voitais vaikka nähdä jossain, toisin sulle kuvia päästään nauttii. M 64v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin uskallanko vastata oon Parikkalassa ehkä tuttuja liian. M 45
Parikkalast tuli mieleen yövyin olikohan käkönen yli 30 vuotta sitten. Yritin päästä pukille tarjoilijan kaa, blondi mikä pakkaus en onnistunnut. Reppuri 70v
- Anonyymi
En säikähdä laittele vaan jutellaan lisää ei näistä huudella muille
- Anonyymi
Kysyn vielä olitko savonlinnasta vai..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyn vielä olitko savonlinnasta vai..
Savonlinnan ja parikkalan rajalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toden näköisesti tunnet ainaski vaimoni aika samoja ikiä. Joku mainisi lisää kiimaa kun vähän tuttu, oishan kiihottavaa varmaan jutella tavatessa kun tuttu jolle runkannut ja fantasioinut kuvien kaa. Itteeni haittaa vaik yrittäisit iskeä vaimon kesäl. Esim. Kovanpäivän illas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätkö suihin otosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toden näköisesti tunnet ainaski vaimoni aika samoja ikiä. Joku mainisi lisää kiimaa kun vähän tuttu, oishan kiihottavaa varmaan jutella tavatessa kun tuttu jolle runkannut ja fantasioinut kuvien kaa. Itteeni haittaa vaik yrittäisit iskeä vaimon kesäl. Esim. Kovanpäivän illas
Kuulostaa kivalta laita ne kuvat katsotaan tunnetko onks teillä ollut vieraita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa kivalta laita ne kuvat katsotaan tunnetko onks teillä ollut vieraita
Oli mut aikaa 10 vuotta kyl vaimo saanut vierasta. Kylläkään tiedä et voisin haluta miestä varmaan moni ukm bi kylläkin. Itse tykkäisin kun naitais suutani kunnol.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli mut aikaa 10 vuotta kyl vaimo saanut vierasta. Kylläkään tiedä et voisin haluta miestä varmaan moni ukm bi kylläkin. Itse tykkäisin kun naitais suutani kunnol.
Olisi ihan kivaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätkö suihin otosta?
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ihan kivaa
Kiva jos tykkäät! Samalla voit fantasioida kuvista kun panet suuhuni kunnolla ja laukeet kurkkuuni, pidät syvällä kunnes nielen koko lastin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
Onko minkä kokoinen sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko minkä kokoinen sulla.
17cm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
17cm
Entä sulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä sulla
Ei oo totta saman mittainen aika paksuhko.
Oletko ollut miehen kaa..
Ittellä muutama kokemus myös aikoinaan vaki hieroja top nai aina peppuuni tykkäs.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo totta saman mittainen aika paksuhko.
Oletko ollut miehen kaa..
Ittellä muutama kokemus myös aikoinaan vaki hieroja top nai aina peppuuni tykkäs..Muutama kerta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama kerta
Ihana tekee hyvää saada välillä miestä, kotonakin homma sujuu paremmin. Miehen kanssa pystyy harrastaa rajumpaa ja puhumaan rivommin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana tekee hyvää saada välillä miestä, kotonakin homma sujuu paremmin. Miehen kanssa pystyy harrastaa rajumpaa ja puhumaan rivommin.
Niinpä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä
👍👅🫶💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita spostia niin voidaan jutella et kaikki ei nää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita spostia niin voidaan jutella et kaikki ei nää
Vielä kysyn oletko työ elämässä. Kiinnostaa enemmän sun kalu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kysyn oletko työ elämässä. Kiinnostaa enemmän sun kalu.
Olen työelämässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen työelämässä
Runkaatko miten usein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runkaatko miten usein
Aika usein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika usein
Oletko valmis jos laitan postia. Toivon pääsemme nautti vaikka tuntisimmekkin toisemme. M 64v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko valmis jos laitan postia. Toivon pääsemme nautti vaikka tuntisimmekkin toisemme. M 64v
Olen valmis laita vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen valmis laita vaan
Osoitteesi näköjään poistettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen valmis laita vaan
Onko sulla ilmoitus seksi trehvit sivustolla.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124263
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042151Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.182143Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341802- 1811584
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261471Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111283Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2191226- 391192
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331160