========================= tarttukaa kiinni ja vedetään yhdessä suomi nousuun!
Heitän teille köyden
18
164
Vastaukset
- Anonyymi
Olen suomalainen maailman tappiin.
- Anonyymi
suomi nousuun?
tarkotatko että köydellä pitäs hirttää vapaamuurarit ja eliittiporvarit?- Anonyymi
Tai lakkolaiset
mokomat laista syylät - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai lakkolaiset
mokomat laista syylätKyllä huomaa että nyt on vallassa porvari puolueet.
Koska duunareilla ei ole oikeutta puolustaa oikeuksiaan.
Sinä 🤡 varastomies Espoosta, kuvittelet olevasi porvari, mutta olet vain sopia 🫏:si heille. - Anonyymi
Voimme vaan tehdä kaiken suomen eteen :DDD
- Anonyymi
Petterin hallituksen ankkuri painaa niin paljon ettei köyden nykiminen auta.
- Anonyymi
Koska: Painona on Sanna Marinin hallkituksen tememä velkataakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska: Painona on Sanna Marinin hallkituksen tememä velkataakka.
Aivan totta. Hyvä nimitys naishallitukselle "ankkuri" velkataakka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska: Painona on Sanna Marinin hallkituksen tememä velkataakka.
😂🤣 vajaa 40 miljardia.
Mutta porvari hallitukset velkaannuttivat valtiota yli 100 miljardilla.
Mutta jostain kumman syystä eivät mainitse, että sen osuus velanhoidosta se vie leijonan osan.
Miksi mainitsisi, koska Persuille uppoaa että vajaa 40 miljardia on ongelma, mutta muut eivät ole yhtä yksinkertaisia, pystyvät itsenäisesti ymmärtämään tosi asiat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska: Painona on Sanna Marinin hallkituksen tememä velkataakka.
Mariinin ankkuri painaa 42.000.000.000 kg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska: Painona on Sanna Marinin hallkituksen tememä velkataakka.
Niimpä🙈
- Anonyymi
Petterin hallituksen ankkuri painaa niin paljon ettei köyden nykiminen auta.
SDP:n vaalikausi , pohjaton velkasuo.- Anonyymi
😂🤣 Miksi nimittäsit tämä hallitus velan määrää.
Ainakin se on kaikkien aikojen ennätys.
Vielä suur työttömyys.
Onneksi hallitus laski oluen hintoja.
V.I. Lenin sanoi aikoinaan:
"Lännen kapitalistit tulevat vielä myymään meille jopa sen köydenkin, johon me heidät hirtämme."- Anonyymi
|/|
|/|
|/|
|/|
|/|
|/|
|/| /¯)
|/|/\/
|/|\/
(¯¯¯)
(¯¯¯)
(¯¯¯)
(¯¯¯)
(¯¯¯)
/¯¯/\
/ ,^./\
/ / \/\
/ / \/\
( ( )/)
| | |/|
| | |/|
| | |/|
( ( )/)
\ \ / /
\ `---' /
`-----'- Anonyymi
!!!! luovaa piirrosta..
- Anonyymi
Miten Suomi voisi nousta pelkillä jatkuvilla leikkauksilla? Tuloni ovat koko ajan pienentyneet, kaikki on kallistunut enkä voi ostaa kuin aivan välttämätöntä ruokaa ja sitäkin harkiten ja tarjouksista.
Aiemmin kävin ulkona syömässä ja kahviloissa, matkustelin ja ostelin vaatteita ja kulutustavaroita. Nyt sellaisesta voi vain haaveilla. Köyhän eläkeläisen elämä on tehty aivan mahdottomaksi. Paikkakunnalla eri liikkeet menevät yksi toisena jälkeen koko ajan konkkaan, kun kukaan ei käy niissä eikä osta mitään. - Anonyymi
Onko siinä.... solmu?....
Nyt en lähe tuohon... 🥵
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514