Heitän teille köyden

Anonyymi-ap

========================= tarttukaa kiinni ja vedetään yhdessä suomi nousuun!

18

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen suomalainen maailman tappiin.

    • Anonyymi

      suomi nousuun?

      tarkotatko että köydellä pitäs hirttää vapaamuurarit ja eliittiporvarit?

      • Anonyymi

        Tai lakkolaiset

        mokomat laista syylät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai lakkolaiset

        mokomat laista syylät

        Kyllä huomaa että nyt on vallassa porvari puolueet.
        Koska duunareilla ei ole oikeutta puolustaa oikeuksiaan.
        Sinä 🤡 varastomies Espoosta, kuvittelet olevasi porvari, mutta olet vain sopia 🫏:si heille.


      • Anonyymi

        Voimme vaan tehdä kaiken suomen eteen :DDD


    • Anonyymi

      Petterin hallituksen ankkuri painaa niin paljon ettei köyden nykiminen auta.

      • Anonyymi

        Koska: Painona on Sanna Marinin hallkituksen tememä velkataakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska: Painona on Sanna Marinin hallkituksen tememä velkataakka.

        Aivan totta. Hyvä nimitys naishallitukselle "ankkuri" velkataakka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska: Painona on Sanna Marinin hallkituksen tememä velkataakka.

        😂🤣 vajaa 40 miljardia.
        Mutta porvari hallitukset velkaannuttivat valtiota yli 100 miljardilla.
        Mutta jostain kumman syystä eivät mainitse, että sen osuus velanhoidosta se vie leijonan osan.
        Miksi mainitsisi, koska Persuille uppoaa että vajaa 40 miljardia on ongelma, mutta muut eivät ole yhtä yksinkertaisia, pystyvät itsenäisesti ymmärtämään tosi asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska: Painona on Sanna Marinin hallkituksen tememä velkataakka.

        Mariinin ankkuri painaa 42.000.000.000 kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska: Painona on Sanna Marinin hallkituksen tememä velkataakka.

        Niimpä🙈


    • Anonyymi

      Petterin hallituksen ankkuri painaa niin paljon ettei köyden nykiminen auta.
      SDP:n vaalikausi , pohjaton velkasuo.

      • Anonyymi

        😂🤣 Miksi nimittäsit tämä hallitus velan määrää.
        Ainakin se on kaikkien aikojen ennätys.
        Vielä suur työttömyys.
        Onneksi hallitus laski oluen hintoja.


    • V.I. Lenin sanoi aikoinaan:
      "Lännen kapitalistit tulevat vielä myymään meille jopa sen köydenkin, johon me heidät hirtämme."

    • Anonyymi

      |/|
      |/|
      |/|
      |/|
      |/|
      |/|
      |/| /¯)
      |/|/\/
      |/|\/
      (¯¯¯)
      (¯¯¯)
      (¯¯¯)
      (¯¯¯)
      (¯¯¯)
      /¯¯/\
      / ,^./\
      / / \/\
      / / \/\
      ( ( )/)
      | | |/|
      | | |/|
      | | |/|
      ( ( )/)
      \ \ / /
      \ `---' /
      `-----'

      • Anonyymi

        !!!! luovaa piirrosta..


    • Anonyymi

      Miten Suomi voisi nousta pelkillä jatkuvilla leikkauksilla? Tuloni ovat koko ajan pienentyneet, kaikki on kallistunut enkä voi ostaa kuin aivan välttämätöntä ruokaa ja sitäkin harkiten ja tarjouksista.

      Aiemmin kävin ulkona syömässä ja kahviloissa, matkustelin ja ostelin vaatteita ja kulutustavaroita. Nyt sellaisesta voi vain haaveilla. Köyhän eläkeläisen elämä on tehty aivan mahdottomaksi. Paikkakunnalla eri liikkeet menevät yksi toisena jälkeen koko ajan konkkaan, kun kukaan ei käy niissä eikä osta mitään.

    • Anonyymi

      Onko siinä.... solmu?....

      Nyt en lähe tuohon... 🥵

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe