https://keskustelu.suomi24.fi/t/18695722/ei-kanna-maahanmuuttovastaisuus-onnen-kaukorantaan-saakka
Hyvä Moktar, olen kanssasi samaa mieltä, että osaajia ulkomailta ehdottomasti tarvitaan.
Yrityksessämme on useita ulkomailta muuttaneita ammattilaisia, joille maksetaan sama palkka kuin suomalaisille kokeneille diplomi-insinööreille eli noin 100 keur vuodessa. Emme kuitenkaan tarvitse käsipareja alle 50 keur vuosituloilla, sillä suomalaisia nuorempia kollegoja on riittävästi. Lisäksi tytäryhtiöt löytyvät mm. Intiasta. Yhteiskunnalle on edullisempaa ostaa halpatyövoimaa alihankintana ulkomailta ilman rasitusta yhteiskunnalle sosiaalimenojen muodossa. Mikäli ulkomailta muuttanut henkilö hankkii alle 50 keur vuodessa, sillä ei korvata hänen vaimonsa ja lastensa terveydenhoitoa, koulutusta ja tulonsiirtoja mm. lapsilisien muodossa. Käsipareja vaativaan alemman koulutusasteen töihin riittää suomalaisia, kunhan puretaan työttömyysturvaa, asumistukia ja muita tulonsiirtoja. Tämä pakottaa kansalaiset hankkimaan elantonsa ilman yhteiskunnan tukea. Hyvinvointiyhteiskunnasta on tullut pahoinvointiyhteiskunta ja se tulee purkaa.
Äänestä
Moktar.Gubta
2024-11-08 12:07:36
UUSI
"Hyvinvointiyhteiskunnasta on tullut pahoinvointiyhteiskunta ja se tulee purkaa."
Toiveesi on kuultu ja kokoomus ynnä heidän uskollinen aseenkantajansa persut ovat aloittaneet hyvinvointiyhteiskunnan purkamisen.
Jos nyt ruokajonot pitenevätkin, työttömyys kasvaa ja pienituloisten asema entisestään kurjistuu, eihän se yli 50 kEur vuodessa tienaavalle kuulu. Uuden yhteiskuntamallin nimikin on jo valmiina: Minä ensin.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
Äänestä
Li Andersson samaa mieltä kuin moktar gubta?
Anonyymi-ap
1
139
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdessä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319