Miksi aina kaikki paketit menee R-kioskille, vaikka en ikinä niitä sinne pyydä?? Miksi ei ohjata kauppoihin? Kaupoissa käyn, niin sais paketin hakea samalla. Ärrälle ei koskaan asiaa.
Paketit Ärrälle
14
840
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olet tilatessasi sen hyväksynyt, että matkahuolto toimittaa paketin R-kiskalle.
- Anonyymi
En ole. Tulee vain viesti, että vastaanottopaikka muuttunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole. Tulee vain viesti, että vastaanottopaikka muuttunut.
kyllä tilatessa saa valita vastaanottopaikan ja tasan varmasti sinne myös tulee.jos et valitse se tulee aina lähimpään paikkaan osoitetietojen mukaan
- Anonyymi
Hyvä että sentään Lapualle, ettei Laihialle, kutn minulla.
- Anonyymi
Tuskinpa hait pakettia Laihialta.
- Anonyymi
Sielähän voi samalla kuunnella hevoismiesten raportointia.
Nesteelläkin kannattaa käyrä.
Ne on viisaita. - Anonyymi
Selkeästi oma mokasi. Katsopa peiliin.
- Anonyymi
Niin ne postissakin sanoo, kun paketit löytyy ihan muilta paikkakunnilta. Olen kuulemma antanut väärän postinumeron.
Puhelinnumeron olen kyllä osannut antaa, kun tulee viesti, että käypä hakemassa. Sieltä Laihialta. Eikä ollut ainut kerta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ne postissakin sanoo, kun paketit löytyy ihan muilta paikkakunnilta. Olen kuulemma antanut väärän postinumeron.
Puhelinnumeron olen kyllä osannut antaa, kun tulee viesti, että käypä hakemassa. Sieltä Laihialta. Eikä ollut ainut kerta.Postin toimitustavassa täytyy määritellä toimituspaikka ja Lapuallakin niitä on useita. Itsellä on joskus vaihdettu paikka Alangon k-marketin pakettiautomaatista k-marketin tiskille. Opettele siis käyttämään palvelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Postin toimitustavassa täytyy määritellä toimituspaikka ja Lapuallakin niitä on useita. Itsellä on joskus vaihdettu paikka Alangon k-marketin pakettiautomaatista k-marketin tiskille. Opettele siis käyttämään palvelua.
jouruukko kävelemään monta metriä ?
- Anonyymi
Eikö kotio saa?
Mitä te tilaatte tuotteita ??! Meillä on täällä vaikka ja mitä liikkeitä. Esim. Lidl josta saa tosi hyviä kenkiä
- Anonyymi
kenkiä ei tartte ostaa ku kerran 10 vuores,ku ostaa monet kerralla,,jalka ei kasva enää aikuusill kovinkaan paljoa tuona aikana
Anonyymi kirjoitti:
kenkiä ei tartte ostaa ku kerran 10 vuores,ku ostaa monet kerralla,,jalka ei kasva enää aikuusill kovinkaan paljoa tuona aikana
Eilehen oltiin perheen kesken kirpparilla ja löytyi tosi hienoja vaatteita. Vaimo löysi kesä lakanat ja iskä löysi uikkarit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3188870Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat825432Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3094888SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden703400Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä32852Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal492216Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42212Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72128- 1132096
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401993