Vai pitäisikö se olla Hyvää siittäjänpäivää?
Kansanedustajat riitelivät isä ja äiti -sanojen säilyttämisestä: ”Jos lapset toivottaisivat isälleen hyvää siittäjän päivää”
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010820231.html
Hyvää Isänpäivää 10.11.24
9
176
Vastaukset
- Anonyymi
Osaa isistä voi kutsua aivan oikein siittäjiksi, ei ole mitään oikeutta isä sanaan
- Anonyymi
Juuri noin. Suomessa on valtava määrä lapsia joiden isät ovat heidät pelkästään siirtäneet.
- Anonyymi
Eiköhän säilytetä äiti äitinä ja isä isänä riippumatta siitä ovatko he läsnä lapsen elämässä ja siitä miten heidät on tähän maailmaan saatettu.
- Anonyymi
Ei kenestäkään tee isää pelkkä siirtäminen tai äitiä synnyttämisestä. Ei sellainen ole lapselle mikään todellinen äiti tai isä.
Hyvää isukin päivää!
- Anonyymi
siittäjän päivää 🤣ai siitä oikein eduskunnassa väiteltiin , ajatus tuli minullekkin ihan intuition kautta , että mikä isän päivä , outo yhteensattuma
Miten siittäjänpäivä käännetään englanniksi?
- Anonyymi
Sain onnittelut ja syystä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849