Ei valtio ala laittamaan koiren omistajia vahvaan vastuisiin ,jos rakki tappaa tai puree toisten koira tai muuta lemmikki'/ miksi asia on puuduksissa_ Raas kaksi rakkia surmasi koiran pennun,ei lopu jutut siihen! Ja koiria ei saisi hankkia kerrostaloon haukkumaan ja saa aikaan riitaa naapureiden kanssa jos omistaja on vajaa opettamaan koiralle olemaan hiljaa ja aktiovimaan sen,,Ei uskalla itse hankkia koiraa jos muut hurtat saa muiluttaa puoli kuoliaaksi sen ilman vastuuta ja korvauksia. Oikeuteen tapaukset ja omistajilta hurtat piikille jos ei osa opettaa,
KOIREN OMISTAJAT VASTUSEEN JA ISOSTI.
7
82
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi lemmikkieläinvero on vireillä.
- Anonyymi
Ei ne koirat rakkeja ollu!pari villakoiraa ja corgie,ne on rotukoiria. Ihmettelen kyllä että mihinkä se koiranpentu kuoli kun ei nuo purru kuin takareiteen,oli outo juttu tuo. Mutta eihän se toinen olisi saanu päästä purettamaan,liian huonosti kuljetti hihnassa koiriaan. Ikävä juttu kaiken kaikkiaan,voimia pennun menetyksestä.
- Anonyymi
Kyllä minä tiedän hirveitä ihmisiäkin jotka tappaa toisia ihmisiä. Siihen nähden koirat on aika pieni paha,
- Anonyymi
Ihmisen vika tämäkin onnettomuus.
- Anonyymi
Totta, koirat ei kuulu kaupunkiin.
- Anonyymi
Pentu olisi ehdottomasti nostaa syliin turvaan, avutonta omistajan käytös. Rakit on niitä, jotka ei ole sivistetysti opetettu yhteiskunta kelvolliksi, ongelman kapteeni hihnan taluttajat!
- Anonyymi
Jäitä hattuun, se oli vain koira.
Koira on irtainta omaisuutta ja esine. Se on rahalla korvattavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 871252
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916