Miksi uuden rakennuksen seinien rappaus halkeilee eikä ovetkaan mene enää kunnolla kiinni? Kuka vastaa ja onko asiaa sen kummemmln selvitetty? Aika kallis rakennus veronmaksajien rahoilla tehty niin toivoisi, että jotakuta kiinnostaa.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Sama kohtalo kun uudella paloasemalla vesi vuotaa sisälle
- Anonyymi
Näyttäisi olevan kallellakin.
- Anonyymi
Liikaa ovia ja kattoa. Pitää osa ottaa pois.
Katon malli pitää olla mallia kirkon katto.
Minä selvitin asiaa ja asukkaat vastaa koska tuon halusivat.
Toivotaan että uimahallissa pysyy vesi sisällä ettei valskaa ulos.
Tapana että vesi käyttäytyy sekin fysiikan päin vastaisesti Kauhavalla.
Jylhän koski sekin viime yönä virtasi alhaalta ylös ja laskin sen kaneetilla tuolloin alhaalta ylös asti ja voi pojat oli kokemus.
🤡🙈😁 - Anonyymi
Jos jossain rakennushankkeessa on nimi retonki tietää jo varoa että vituiksi se menee. On rivaria, paloasemaa, koskolan koulu, ja nyt hyvinvointikeskus.
Retonki. Nimi epäonnistumiselle. - Anonyymi
Hyvä pointti
- Anonyymi
Se on sitä kun halvin tarjous kilpailutuksessa voittaa. Ikinä ei laiteta että laatukriteerit olisi se millä kilpailutuksen voittaisi.
- Anonyymi
Eikö se ollu retonki joka oli hääräämäs siinä yhtiös mikä pytingin teki?
Eikö siitä nyt ole jo näyttöä, että epäluotettavampaa luottamuspelleä on vaikea löytää. - Anonyymi
Onnex ei vielä keretty purkaa vanhaa TK , voi sitten paeta sinne kaatuvien seinien alta! Tilatkin on just eikä melkehen tehty terveyskeskusta varten ! 😀
- Anonyymi
On tämä touhua
- Anonyymi
En usko. Ei ole ollut juttua missään
- Anonyymi
Uusi tk meleko hieno mutta kun kalliit vehkeet hommattu sen ilmottautumisen helpottamiseksi numeroilla nii miksi ihmees osa hoitajista ei sitte sitä käytä?
Hiliaa huikattiin nimeltä lähes ääneti ja vaa kerran.Kun en itte edes tuata kuullu ja varmaha viäläki siälä istuusin jos ei joku herrasmies toistellu nimiä. Mutta hoitaja oliki jo häipäässy ja arvuutellen koputtelin sitte oville että mistä löytyy.
No löytyy - Anonyymi
Härmälääsiä ottaa päähän kun joutuuvat vaivojansa hoirattamaan Kauhavalla.
- Anonyymi00014
Näin teköö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa671411Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921057- 164947
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as28891Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105884Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30883Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks52794Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201782Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128758- 27724
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93717Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.172669- 64644
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa45633Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12595- 85558
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo188523sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497