Onks se mun oma vika ku kaupungilla tapasi neljän miehen joukon ja lähin heidä matkaa, he tarjosivat mulle alkoholii ja ite join omasta halusta.
Meni heiä mukaa myös saunaa ja lopulta harrastin seksiä kaikkie kanssa, harrastettii monta tuntia seksii ja parhaimmillaa yksi nussi mua pilluu ku toisen munaa imin ja kolmas runkkasi ja hyväili muute.
Sit mul alkoi mennä muisti ja muistan hämärästi ku yksi nussi mua perseesee vaikka sanoi että ei sinne ja käskin lopettaa mutta se ei lopettanu vaa teki loppuu asti.
Sit aamuyöllä heräsin ja olin oksentanu ja paskonu sänkyy ku olin sammunu, ne suuttu siitä älyttömästi ja veivät suihkuu ja heittivät ulos ja antoivat käteen kolme sataa...
Ne oli toisesta kaupungista ja olivat jostai syystä kaupungissa vaa käymäs.
Miesjoukko juotti mut humalaa
Anonyymi-ap
8
312
Vastaukset
- Anonyymi
Vaan olit speden kanssa samassa kopissa buaahaa
- Anonyymi
Vaihda vaippasi buahaa, haiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda vaippasi buahaa, haiset.
Mitäs haiset hähähää
- Anonyymi
Hähähää näitkö spede taas päivä unia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs haiset hähähää
Mitäs olet haisuli ja kilahdit hähähää.
- Anonyymi
Saat kaksi kymppiä jos huora annat pillua enempään ei oo varaa kun oon edunvalvonnassa !!
- Anonyymi
Tuleeko edeunvalvojasi paikalle tarkistaa onko susta mihinkään.
- Anonyymi
No en minä haluaisikaan sinua joka olet munaton ja vammainen luuseri.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039