KS:ssa oli juttu Taipaleenkadun liikennejärjestelyistä. Siinä yritetään saada koululaisia tuovat ja noutavat vanhemmat ajamaan pysähtymättä linja-autoaseman pihaan perustettavalle P-alueelle. Samalla yritetään kieltää moottoriajoneuvolla ajo Kappelikadulle/-lta. Kankaanpääläistä käytäntöä seuranneena olen melko varma, ettei noilla merkeillä ole mitään vaikutusta, vaan tullaan toimimaan kuten jäähallinkin tienoilla, jonne liikennemerkkejä on pystytelty jos jonkinlaisia, mutta niitä ei kukaan noudata.
Taipaleenkadun liikennejärjestelyt, rahan haaskausta.
Anonyymi-ap
4
278
Vastaukset
- Anonyymi
Ja taas turha alotus
- Anonyymi
Ja täysin turha kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja täysin turha kommentti.
Sulla kans turha kommentti
- Anonyymi
joo vähä näytti oudolta. luulis että ihan koulun pihaan vois parkkista laajentaa. no tosin vaikee noita suunnitella on. muttä näkemäesteet kaivaisin heti pois risteyksistä. niin korkeita maita on risteyksissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673