Vesilahden pitkäaikainen kirkko herra oli aamu-televisiossa ja kehui vesilahtelaisia positiivisesta suhtautumisesta häneen. Minulle tuli heti mieleen, että Vesilahdella asuaa tosi joviaalista ja armeliaita ihmisiä, jotka ovat Jumalan armon ympäröimiä. Ihmiset otetaan ihmisinä.
Samaan hengenvetoon muistelin Imatran papin kohtaloa, jossa umpimielisyys ajoi erilaisen muualle. Imatra onkin menossa alaspäin. Siellä ei ole hyvä feng-jui. Johtuuko politiikoista?
Hyvä Vesilahti, onneksi olkoon!
7
416
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että joku edes tekee kuntaa tunnetuksi. Ei kunnan vetelät siihen pysty ja kykene vaikka olisi millainen asiahenkilö palkattuna valmiina koitokseen joka on ylivoimainen tehtävä.
- Anonyymi
Kirkkoharri on hyvin joviaali ihminen.
- Anonyymi
Toista kuin kunnan vetelät . Ilmaista pyyteetöntä PR.ää Vesilahden kunnalle .
- Anonyymi
Lisää sirkuspellejä edustamaan vesilahtea niin tulee ainakin näkyvyyttä! Hieno ratekia!
- Anonyymi
Opettele yhdyssanat
- Anonyymi
Mennyt yli rajan . Pian koko Suomi tulee tänne vihittäviksi sukupuoleen katsomatta. Tuo itseään liikaa esille . No olen jo vuosia sitten jättänyt kirkollisverot muiden maksettavaksi,tosin en siksi että nykyinen kirkkoherra olisi syy ratkaisuuni.
- Anonyymi
Komia transu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472106Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571839- 361544
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j331539- 781248
- 631152
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?1971022- 63972
- 49923
- 24904