Haluisko joku 50plus mies runkata ja laueta puhelimessa? Tääl 38v bi ukm 184 /95 /16
Vastaukset 9
- Anonyymi
Oletko mistä? Ettei liian tuttuja toisillemme ennestään. Itte Hämeessä oon. T. Bi ukm 65v Hhyvää isän päivää.
- Anonyymi
Pohjois pirkanmaalla.. 65 on miehen ikä! Hyvää isänpäivää sullekkin
- Anonyymi
Laita viestii jos haluut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita viestii jos haluut
Laitan sähkö postiin puh. numeroni voit soittaa olen klo. 19 yksin kotona, joten kerkee laueta useemminkin. T. Bi ukm 65v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitan sähkö postiin puh. numeroni voit soittaa olen klo. 19 yksin kotona, joten kerkee laueta useemminkin. T. Bi ukm 65v
Okei laita ihmeessä.. Mänen tiiä oonko silloin ite vapaa ku vaimo on täl hetkellä pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei laita ihmeessä.. Mänen tiiä oonko silloin ite vapaa ku vaimo on täl hetkellä pois
Ei oo tullu spostia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä numero
- Anonyymi
56v bi ukm 198/100/17
- Anonyymi
Laita viesti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21806Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha531749- 75674
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561