Pohjois -Suomen tiet ovat huonokountoisia

Anonyymi-ap

Suomalaiset eivät muka tienneet / huomanneet, että Pohjois-Suomessa tiet ovat huonossa kunnossa. Tarvittiin Naton sotaherroja kertomaan sekin asia. Nyt sitten teitä kunnostetaan ja päällystetään vauhdilla. Huoltovarmuuden takia, Nato joukkojen takia.
Vopihan siinä käydä niinkin, että jos sota tulee, niin itänaapurin on oikein mukavaa” lasketella omalla kalustollaan” Pohjoisesta alaspäin kohti Helssinkiä, kun tiet ovat priima kunnossa. Kun niitten Nato joukkojen tulosta ei oikein tiedä, mihin vaiheeseen ne ehtivät. Meinaan kun tuo päätöksenteko on Natossa niin monen mutta, jotta, sitten kun , sanan takana.

6

100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On se hyvä kun Suomi on nyt Natossa, vaikka se ei mitään sotilaalista turvaa toisikaan, niin hyviä havaintoja tekevät.

• Anonyymi

Suomi korjaa tiet, Naton raskaat ajoneuvot särkevät ne , Suomi korjaa taas, Nato särkee…. Riittääpähän töitä , edes tientekijöilke. Mutta kumpi maksaa kulut ?
      Suomitietenkin. Ketä vedettiin nenästä ? Suomea tietenkin.

• Anonyymi

Kusipäisten päättäjien vuoksi kaikki tiet vähän rempallaan.

• Anonyymi

Ei päättäjät kuuntele kansalaisia, vaikka kansalaiset eisttävät, että teitä pitäisi kunostaa, niin vastaksena kanslaiset saavat, että ei teillä ole aisaan mitään sanomsita, ei kansalaisilla ole valtaa saada asioita kuntoon.

• Anonyymi

Ei kuulemma kaksi panssarivaunua mahdu tulemaan tiellä vastakkain.
      Täh, onpa huonoja panssarivaunuja, jos vaativat tietä kulkeakseen.
      Eikö ne panssarivanut voi väistää pientareen kautta, eivät ilmeisesti, juuttuvat kiinni.
      Eikös panssarivaunujen pitäisi pystyä liikkumaan maaastossa.

• Anonyymi

Lapin maastossa ei pahemmin tankeilla kuljeta tiestön ulkopuolella. Suota, vesistöjä ja rakkakiveä on siellä sen verran joka paikassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe