KookaPurran ilme oli niin iloinen, kun julisti että pitää sopeuttaa lisää . Nauttii niin kovin, kun saa kyykyttää ihmisiä.
Voi kuinka Purra taas ihanasti hymyili
15
125
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se Antti Petteri salaili?
"Iltalehden tekemä tietopyyntö paljastaa, mitä pääministeri Petteri Orpo jätti kertomatta eduskunnalle lokakuussa"
Tämä juttu on vain Iltalehti plus -tilaajille - Anonyymi
Natsisiat karkotettava maasta!
- Anonyymi
Et siis lähde vapaaehtoisesti?
- Anonyymi
Purra nauttii vähävaraisten ja ennen kaikkea vähävaraisten Suomeen muuttaneiden kurjistamisesta.
Ankea lapsuus tuottaa katkeruutta ja kostonhimoa! - Anonyymi
Samat tyypit, jotka "kauhistuivat" ja "paheksuivat" Kokoomuksessa muka tapahtunut ulkonäköön kohdistuvaa arvostelua roimivat täällä Purran ulkonäköä ja ilmettä.
Hävetkää...ai niin te ette osaa.- Anonyymi
Kyllä ne osaisi, muttei ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne osaisi, muttei ymmärrä.
Ei purra hymyile..se irvistää kun sillä on koko ajan niin tuskastunut olo???? Pepe taas on tyytynyt siihen pikku kolmipyörä poika osaansa ise paljo puhu,ei hymyile....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei purra hymyile..se irvistää kun sillä on koko ajan niin tuskastunut olo???? Pepe taas on tyytynyt siihen pikku kolmipyörä poika osaansa ise paljo puhu,ei hymyile....
Vasemmisto arvostelee ulkonäköä...ja pitää samaa pöyristyttävänä, kun muut tekevät sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmisto arvostelee ulkonäköä...ja pitää samaa pöyristyttävänä, kun muut tekevät sitä.
Toista se oli Li:n aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tytillä on kyllä Suomen suurin suu, vetäisee poskeen vaikaa mullin vehkeet heittämällä?
- Anonyymi
Maksun aikaa, Marinin ulkomaille kylvämille miljardeille olisi käyttöä nyt "vauraassa maassa" , hyviä sopimuksia maksavat nyt myös ne köyhät demarit.
- Anonyymi
Eikös 15 miljardia mennyt koronatuissa ihan kotimaahan?
Sekoitatko Kataiseen, joka kylvi rahat Euroopan pankeille ja Kreikkaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös 15 miljardia mennyt koronatuissa ihan kotimaahan?
Sekoitatko Kataiseen, joka kylvi rahat Euroopan pankeille ja Kreikkaan?Muistan, kuinka Kokoomuksen Jutta Urpilainen selitti, että saadaan rahoilla vielä voittoakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan, kuinka Kokoomuksen Jutta Urpilainen selitti, että saadaan rahoilla vielä voittoakin.
Jutta on olut demareiden pressaehdokkaana.
Vaihtoiko se puoluetta vai kannattiko demarit Kreikalle rahan syytämistä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutta on olut demareiden pressaehdokkaana.
Vaihtoiko se puoluetta vai kannattiko demarit Kreikalle rahan syytämistä?Se, että on demari ei kerro vielä mitään poliittisesta näkemyksestä. Demari voi haukkua kaikkia, jopa itseään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232325- 871262
- 521117
- 1151076
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918