Viesti on vähän provosoiva mutta se ei ole tarkoitus. Olen 71 vuotias nainen joka ei pärjää ilman kaveria ja sen kaveri on koira.
Itselläni on ollut koiria 52 vuotta, nuorempana sakamanneja kaksnkin kappalein mutta nyt edellisen sakumme kuollessa en voinut enää ajatella että saku olisi uusi se koira.
Ikää tulee ja voimatkin vähenee, se on vääjämätön totuus. Itkin edelllistä sakuamme jo neljättä viikkoa ja yhtä-äkkiä mieheni tuli sanomaan että mee kattoon kuvaa, siellä on sulle uusi koira. Puhui tietokeneesta. Siellä oli kuva koirista joita oli paljon eri näköisiä mutta yksi pitkäkarvaisempi.
Lähdin heti seuraana päivänä poikani kuljettamana Espooseen ja se yksi karvainen vei sydämeni.
Minulle kerrottiin että se se on Virosta tuotu koko pesue mikä heillä oli. Huonoista oloista. Oli puheensa totta vai ei mutta se vei sydämen ja maksoi 8 vuotta sitten 175 euroa.
Ja nyt mieheni kuoli syöpään toukokuussa ja Jessenn jouduin lopettamaan 1.10. että tyhjältä tuntuu.
Kun minulla on ollut 52 vuotta koira niin ilman sitä nuudun tänne ilman päiväreissuja ja yleensä kulkemista missä vaan- Jessen kanssa olimme kuin paita ja peppu koko tämän 8 ja risat vuoden ajan.
En usko että totun tähän että ei ole ketään. 40n2 :n asunto Helsingin kumpulassa jossa kun 15 metriä kävelee alkaa metsä. Luonto on vieressä.
Onko koirasi tulossa isoksi, keskikokoiseksi vai pieneksi. Labbiksen tiedän, se on liian suuri mulle ja villiksiäkin on monen kokoisia.
Haluaisin pienen tai keskikokoisen koiran jotta voimani riittää. Tärkeintä on se että pentusi saisivat pysyvän kodin etteivät joutuisi heittopusseiksi paikasta toiseen.
T. Arja
Uusi koira menneen ystäni tilaan
0
174
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145