Viesti on vähän provosoiva mutta se ei ole tarkoitus. Olen 71 vuotias nainen joka ei pärjää ilman kaveria ja sen kaveri on koira.
Itselläni on ollut koiria 52 vuotta, nuorempana sakamanneja kaksnkin kappalein mutta nyt edellisen sakumme kuollessa en voinut enää ajatella että saku olisi uusi se koira.
Ikää tulee ja voimatkin vähenee, se on vääjämätön totuus. Itkin edelllistä sakuamme jo neljättä viikkoa ja yhtä-äkkiä mieheni tuli sanomaan että mee kattoon kuvaa, siellä on sulle uusi koira. Puhui tietokeneesta. Siellä oli kuva koirista joita oli paljon eri näköisiä mutta yksi pitkäkarvaisempi.
Lähdin heti seuraana päivänä poikani kuljettamana Espooseen ja se yksi karvainen vei sydämeni.
Minulle kerrottiin että se se on Virosta tuotu koko pesue mikä heillä oli. Huonoista oloista. Oli puheensa totta vai ei mutta se vei sydämen ja maksoi 8 vuotta sitten 175 euroa.
Ja nyt mieheni kuoli syöpään toukokuussa ja Jessenn jouduin lopettamaan 1.10. että tyhjältä tuntuu.
Kun minulla on ollut 52 vuotta koira niin ilman sitä nuudun tänne ilman päiväreissuja ja yleensä kulkemista missä vaan- Jessen kanssa olimme kuin paita ja peppu koko tämän 8 ja risat vuoden ajan.
En usko että totun tähän että ei ole ketään. 40n2 :n asunto Helsingin kumpulassa jossa kun 15 metriä kävelee alkaa metsä. Luonto on vieressä.
Onko koirasi tulossa isoksi, keskikokoiseksi vai pieneksi. Labbiksen tiedän, se on liian suuri mulle ja villiksiäkin on monen kokoisia.
Haluaisin pienen tai keskikokoisen koiran jotta voimani riittää. Tärkeintä on se että pentusi saisivat pysyvän kodin etteivät joutuisi heittopusseiksi paikasta toiseen.
T. Arja
Uusi koira menneen ystäni tilaan
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015