Uusi koira menneen ystäni tilaan

Viesti on vähän provosoiva mutta se ei ole tarkoitus. Olen 71 vuotias nainen joka ei pärjää ilman kaveria ja sen kaveri on koira.
Itselläni on ollut koiria 52 vuotta, nuorempana sakamanneja kaksnkin kappalein mutta nyt edellisen sakumme kuollessa en voinut enää ajatella että saku olisi uusi se koira.
Ikää tulee ja voimatkin vähenee, se on vääjämätön totuus. Itkin edelllistä sakuamme jo neljättä viikkoa ja yhtä-äkkiä mieheni tuli sanomaan että mee kattoon kuvaa, siellä on sulle uusi koira. Puhui tietokeneesta. Siellä oli kuva koirista joita oli paljon eri näköisiä mutta yksi pitkäkarvaisempi.
Lähdin heti seuraana päivänä poikani kuljettamana Espooseen ja se yksi karvainen vei sydämeni.
Minulle kerrottiin että se se on Virosta tuotu koko pesue mikä heillä oli. Huonoista oloista. Oli puheensa totta vai ei mutta se vei sydämen ja maksoi 8 vuotta sitten 175 euroa.
Ja nyt mieheni kuoli syöpään toukokuussa ja Jessenn jouduin lopettamaan 1.10. että tyhjältä tuntuu.
Kun minulla on ollut 52 vuotta koira niin ilman sitä nuudun tänne ilman päiväreissuja ja yleensä kulkemista missä vaan- Jessen kanssa olimme kuin paita ja peppu koko tämän 8 ja risat vuoden ajan.
En usko että totun tähän että ei ole ketään. 40n2 :n asunto Helsingin kumpulassa jossa kun 15 metriä kävelee alkaa metsä. Luonto on vieressä.
Onko koirasi tulossa isoksi, keskikokoiseksi vai pieneksi. Labbiksen tiedän, se on liian suuri mulle ja villiksiäkin on monen kokoisia.
Haluaisin pienen tai keskikokoisen koiran jotta voimani riittää. Tärkeintä on se että pentusi saisivat pysyvän kodin etteivät joutuisi heittopusseiksi paikasta toiseen.
T. Arja

0

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
        Maailman menoa
        120
        3028
      2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
        Maailman menoa
        35
        1415
      3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
        Ikävä
        104
        1279
      4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
        Kaste
        162
        1027
      5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
        Kaste
        366
        1017
      6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
        Sinkut
        133
        998
      7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
        Ikävä
        60
        937
      8. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
        Ikävä
        41
        747
      9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
        Ikävä
        22
        723
      10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
        Kotimaiset julkkisjuorut
        112
        681
      Aihe