pomon vaimo

-mokari-

Mulle kävi soma tapaus viimeviikolla. Pomo oli kesälomalla ja minun piti toimittaa sen kotiin eräitä asiakirjoja. No minä menin ja pimputin kelloa, sen helkkarin hyvännäköinen(pomoani paljon nuorempi) vaimo tuli aukasemaan aamutakissa oven. Sanoi että pomo oli juuri lähtenyt käymään veljensä luona keravalla. Hän pyysi minua sisälle. No tietysti mulla heti jo viisari värähti kun näin sen muijan siinä aamutakissaan. ja arvatkaa meninkö sisään, tietysti. Ja siitä erinäisten vaiheitten jälkeen päädyin pomoni sänkyyn höyläämään sen muijaa. Kaikki meni ok, pomo ei yllättänyt tms.
Mutta nyt tänään sain pomoltani paketin jossa oli mun ajokortti(en edes ollut huomannut sen puuttumista, mutta muistin nyt jälkeenpäin että niitten koira levitteli sen mun lompakon pitkin asuntoa) Ja vaimoni näki vielä paketin, kun se lähetti sen kotiin. Selittämistä oli!! Mutta sain selitettyä. Mutta mitenköhän selitän pomolle, vai tarvitseekohan selittää... Vielä ei ole ainakaan tullu potkuja. Mutta miten ilkeen näyttää sille naamaani enää ja toivottavasti ei kerro vaimolleni jos arvaa, mitä tehtiin sen vaimon kanssa!! Hyvät oli kyllä kyydit, mutta tulee turhan kalliiks vaihtaa työpaikkaa...

6

4218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lökä

niinpä niin... Ootpa kyllä mokannu.. Et kuitenkaan pierassu?

• -mokari-

kuule läheltä liippa jotta ei tuu oikein paskat housuun!!

• TeiniXpiirakkaa tarjoava
        -mokari- kirjoitti:

kuule läheltä liippa jotta ei tuu oikein paskat housuun!!

olis kyl sillon nolottanu ihan mahottomasti. On se ihquu ku ei päässy ihan kauheita taphtuun.

• Joku roti

On siinä pokkaa mennä pomon kotia ja jyystää sen vaimoa. Uskomaton tyyppi! YÖK! Et saa multa minkäänlaista rispektiä tai myötätuntoa.
      TOIVOTTAVASTI SAAT POTKUT!!!!
      Eikö tässä maailmassa ole enää mitään arvoja parisuhteeseen liittyen?!? Vielä jotenkin saattaisin ymmärtää jos sinä sinkkuna lähdet mukaan ku ämmä houkuttelee, mut MITEN H..ISSÄ PYSTYT TEKEE OMALLE VAIMOLLES NOIN!?! Ei taida omakaan parisuhtees olla sulle minkään arvonen.

• sitä itteään!

Tuskinpa totta koko juttu! Jos olis, olisit varmaan hiljaa. Tuskin olisit kirjoittanut noin tarkkoja tietoja: pomo keravalla, pomo lähetti paketissa ajokortin... Tai jos olisitkin, olet todellinen tampio! Tuohan on suora tunnustus, ja vielä netin keskustelupalstalla! Höpö höpö!

Valetta koko juttu, niitä sinun märkiä uniasi!

• Anonyymi

Vein pomon vaimon kotia firman juhlista mies jäi vielä sinne ja vaimoni myös.
      Taksissa Mirja sanoi että aina sama tilanne ukko ottaa liikaa ja ei osaa lähteä taksissa ollessa vaimo ilmoitti porukka lähtee yökerhoon ja hän myös soittaa miten siellä menee. Mirja kuuli ja sanoi taksin takapenkillä hyvä että sinä läksit, oltiin minun asunnon kohdalla kysyin lähteekö yömyssylle Mirja nauroi luulin että et kysy kun käveli edessäni portaita katsoin miten noin "vanha" ikäeroa yli kolmekymmentä vuotta voi kävellä noin kauniisti.
      Sisällä Mirja otti takin ja kengät pois huokasi se on nyt takana juotiin vain minun kossupaukkuja yskäisi yritätkö juottaa ja hymyili kauniisti istuin vieressä ja sanoin onko mahdollisuuksia. Mirja kääntyi ja suuteli kuiskasi minua oikein jännittää jatkoin suutelua ja avsin jakkua käsissä hienon tuntuinen pitsi paita jatkoin hyväilyä kuiskasin arvaappa jännittääkö minua Mirja kokeili kalua kuiskas katsotaan avasi housut tunsin paljaan käden kalulla Mirja sanoi siitä on pitkä aika noustiin ja oltiin kohta alasti suutelin Mirjan rintoja kuiskas ei kö sänkyyn jatkoin vaan suutelemista jalkojen välissä ja hyväilin samalla häpyä Mirja huokaili eikö nyt kumminkin suutelin ylempää pitkin kaulaa ja lähestyin kalulla häpyä Mirja ei nähnyt kalua olin jo lähellä kun ohjasin kalua sisään Mirjan pää kääntyi taakse kun työnsin sisään kuiskas se on ihanan iso ja kova Mirja katsoi alas ja kokeili kädellä nauroi ja kuiskasi ei yllä sormet ympäri ja veti itseensä . Mirja kiljahteli ja halusi kovasti sisään kunnolla kuiskasi olet ihanan raju et kysele vaan panet minua panekkin ja kovaa Mirja antautu kunnolla rakasteltiin sohvan reunalla tovin kunnes kuiskasin kohta Mirja veti pakaroista kunnolla huusi anna tulla anna kun laukesin voimalla suuteli kaulaan kipeästi. Nousin ylös ja käytiin pesulla Mirja istui alasti minun sylissä ja halaili nauroi miten minä noin annoin panna mutta se oli ihanaan tosi ihanaa, puhelin soi vaimo ilmoitti menvät vielä juhlapaikalle, miten sinulla kerroin Mirja on vielä täällä vaimo kuiskas pikku humalaisen äänellä no minä voin olla sitten vielä jonkin aikaa.
      Mirja nousi ylös kyykistyi ja suukotti kalua sanoin haluan nähdä kun tämä kasvaa eikä mennyt pitkään kun oli juhlakunnossa vedin Mirjan syliin ja ohjasin kalun sisään pidin käsiä sivulla ja imin nnnejä kuikskasin nyt et pääse pakoon Mirja keinui pillu märkänä kalun päällä kuiskasin nyt sinun on pakko antaa Mirja huokaili en voi mitään en voi mitään ja laukesi kaulasta kiinnipitäen ja kun tunsi että tulen sisään painoi kunnolla lantiota. Mirja oli kalulaa vasten ja sanoi nyt meidän pitää nousta.
      Tilattiin taksi Mirja houkutteli minut vielä juhlapaikalle, mentiin sisään johtaja nukkuin sohvalla kuultiin ääniä ja avsin ovea kaksi nuorta poikaa pani vaimoani vaimo oli irstaassa asennossa kontallaan toinen pani takaa ja imi toisen kalua.
      Noustiin yläkertaan panin Mirjaa takaapäin nostin vain helmaa ja panin lujaa kiihottavaa pitää kiinni leviästä lantiosta ja työntyä syvälle. Istuttiin jonkin aikaa ja alhaalta kuului ääniä pojat lähti vaimo meni nojatulinn ja nukahti.
      Mirja suuteli useasti , nyt sun pitää viedä vaimo kotia.
      Herättelin vaimoa hypähti ylös hätääntyneenä sanoin vain toin Mirjan lähetkö kotia.
      Aamupäivällä vaimo meinasi ripittää mitä oli tapahtunut Mirjan kanssa kun sinulla on jälki kaulassa sanoi kiitokseksi varsin imaisi. Vaimo meinas jatkaa ripittämistä, sanoin oli sinulla kivaa poikain kanssa oikein kaksistaan panivat sinua.
      Illalla vaimo oli kainalossa kuiskas meni vähän yli illalla sanoin minulla ei meni sisään, vaimo takoi nyrkillä kylkeen otin käsistä kiinni levitin pakolla jalkoja ja työnnyin sisään vaimo huokaili oliko Mirja yllättynyt kun sai isoa sanoin oli vaatimalla vaati lisää Vaimo antoi oikein innolla seljällään kuiskasi hyvä että kummallakin oli kivaa kysyin vaimolta saitko imeä imi kieltäni ja kuiskas sain ja monesti vaimo laukesi huutaen ja minä heti perään.
      Aamulla oli sunnuntai makoiltiin ja syötiin vähän, vaimo tuli syliin kuiskasi oli Mirja näin seksy nyökkäsin vaimo nai hurjana kysyi oliko se näin huora sanoin oli tämn jälkeen vaimo sanoi olen niin hellä että ei vähään aikaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3620
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      70
      1915
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      64
      1027
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      978
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe