olisiko siellä yhtään asiakasta, todennäköisesti ei olisi, koska ei kenelläkään olisi mitään intressiä tai järkeä käydä tai olla siellä?
Jos nyt kivitippu olisi auki
16
865
Vastaukset
- Anonyymi
Mee jo nukkumaan että jaksat huomenna hakea sossusta taas rahaa
- Anonyymi
Mene itse, että jaksat taas kerätä tölkkejä ympäri kylää.
- Anonyymi
No ei eläkeläiset jaksa siellä istua ja niitä on täällä melkein puolet asukkaista
- Anonyymi
Nuorisoa ei kivitippu kiinnosta
- Anonyymi
Sen rantakirpun vois ampua kuuhun
- Anonyymi
Kannattava määrä asiakkaita on ollut silloin, kun valtio maksoi asiakkaille heidä lomailunsa. Ts. 20 ensi vuotta ja sitten vuosi vastaanottokeskuksena.
- Anonyymi
Menisivät omaan paikkaan juomaan eikä vetäis huumeita nurkan takana.
- Anonyymi
Harvalla enää on varaa juoda tai syödä ravintolassa. Ei joka vkl ainakaan, ehkä kerran kuussa.
- Anonyymi
pitääkö kunta pikkujoulun kivitipussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pitääkö kunta pikkujoulun kivitipussa?
Ei pidä
- Anonyymi
No ehkä chaletsin kj-kaksikko voisi pitää siellä faneilleen hovia.
Ankea oli Tippu, ei siellä nuorempi väki viihtynyt eläkeläisvieraitten keskellä. - Anonyymi
Niin notta ylpiänä kahtoimme aikanaan ferkusonin hytistä pienviljelijöinä notta nousoopas komia kylpylä nykälänniemehen.
Oli veteraania het monta bussilastillista ja kännisiä fincaravan ukkoja koko niemi täynnä notta superpesis- Anonyymi
Voi notta sentään, noinko oli notta ihan ferkusonilla ajelit ylypiänä.
- Anonyymi
Oi niitä aikoja!
- Anonyymi
Siellä voisi olla yöpymässä myyntiedustaja, joka on tullut Lappajärvelle esitelläkseen tuotteitaan lappajärveläisille kauppaliikkeille, että ottaisivat tuotteita myytäväksi.
- Anonyymi
ei kannata yöpyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52866
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 4818