Alkoi selittämään jostain sunnuntailisästä. Pidätän seuraavasta palkasta tonnin, koska hän on istunut Mersussani ilmaiseksi. Jatkossa käskin odottaa kyytejä auton ulkopuolella, jotta renkipoika oppii ymmärtämään paikkansa.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Ei kuljettaja tietenkään saa koskaan istua autossa, jos ei ole asiakasta kyydissä.
- Anonyymi
Onpa härski kuljettaja istunut mersussa ilman asiakasta ja vaatii tuplapalkkaa sunnuntaina. Mihin tämä maailma menee.
- Anonyymi
Nahkapenkit ei kulu eväsmurusten siivouksestakaan.
- Anonyymi
Sunnuntaisin on vähän ajoja, joten olen puolittanut kuljettajien provisio sunnuntaina. Maksan 12,5% sunnuntaisin.
- Anonyymi
Tuota käytän minäkin. Mutta maksan arkisin 6,25%. Sunnuntaisin ja juhlapyhinä tuplasti eli 12,5% niin kuin täällä on neuvottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota käytän minäkin. Mutta maksan arkisin 6,25%. Sunnuntaisin ja juhlapyhinä tuplasti eli 12,5% niin kuin täällä on neuvottu.
Maksatte sitten kuljettajan lopputilin yhteydessä 3 vuotta takautuvasti korkoineen nuo lisät ,
mikäli uljas yrityksesi ei mene konkurssiin summan suuruuden takia . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksatte sitten kuljettajan lopputilin yhteydessä 3 vuotta takautuvasti korkoineen nuo lisät ,
mikäli uljas yrityksesi ei mene konkurssiin summan suuruuden takia .Älä unta näe. Jos renki ulisee, niin hän ei aja taksia enää Suomessa. Voi mennä kuskiksi, vaikka Somaliaan.
- Anonyymi
Miten sitten pidätät palkasta tonnin? kuten aloituksessa kerroit?
- Anonyymi
Jakotaksi maksaa kaikki lakisääteiset lisät kuljettajille ja Jakotaksin johtaja on päättynyt että kuljettajat saavat pitää koko viikonlopun kassan itsellään, maksaa vielä bonukset päälle. Jakotaksi on paras.
- Anonyymi
Miten Jakotaksiin pääsee kuljettajaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Jakotaksiin pääsee kuljettajaksi?
Jakotaksiin pääsee etuoikeutettuna kuljettaja joka on asunut Jakomäessä koko ikänsä.
Plussaa on myös peruskoulun loppuun käymättä. Ehdoton vaatimus on että kestää juoda jakotaksin kiljua. Muut voi laittaa hakemuksen Ritulle. Ritu hoitaa haastattelut Bumerangissa maanantaisin. Jono jakotaksin kuljettajaksi pääsy on nyt noin 376 hakijaa.
Tänä vuonna jakotaksi rekrytoi vielä neljä kuljettajaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakotaksiin pääsee etuoikeutettuna kuljettaja joka on asunut Jakomäessä koko ikänsä.
Plussaa on myös peruskoulun loppuun käymättä. Ehdoton vaatimus on että kestää juoda jakotaksin kiljua. Muut voi laittaa hakemuksen Ritulle. Ritu hoitaa haastattelut Bumerangissa maanantaisin. Jono jakotaksin kuljettajaksi pääsy on nyt noin 376 hakijaa.
Tänä vuonna jakotaksi rekrytoi vielä neljä kuljettajaa.Kaide ja Rami hoitaa rekrytoinnin Pohjanpojassa ti-su klo 9.00 alkaen. Lentokentän neloskaistan hoitamiseen tarvitaan kymmeniä uusia kuljettajia Jakotaksin autoille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961912
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo139991En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213738- 62678
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25676- 135666
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578