Tuli vain tuossa mieleen, että mikähän mahtaa olla maailman persuin keksintö?
Mikä on persuin keksintö mitä on keksitty?
103
791
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmaveivillä varustettu jytkytappi. Myös ruuttamopoilu persujen keksintönä tunnetaan kautta maailman.
- Anonyymi
Nuo ovat kyllä tosi persuja keksintöjä. Voiko ilmaveivin puolta vaihtaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo ovat kyllä tosi persuja keksintöjä. Voiko ilmaveivin puolta vaihtaa?
Ei koska siinä tapauksessa puhutaan jo puliveivistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koska siinä tapauksessa puhutaan jo puliveivistä.
Niinpä tietysti! Tuon täytyy olla kyllä persuinta mitä olen kuullut.
- Anonyymi
Terveyshän tuommoisella menee?
- Anonyymi
👺👺👺👺
Kaikki osallistuvat säästötalkoisiin - paitsi tietenkin hallitus
Ei pysty kansalainen ymmärtämään elämästä vieraantuneiden poliitikkojen aivoituksia. Pistää ajoittain ihan v****tamaan. Viime kuukaudet on saatu aamusta iltaan kuulla, kuinka ihan kaikkien täytyy säästää ja ihan kaikesta. Näin varmasti on, mutta onko hallituksen pakko näyttää kansalle keskisormea ja osoittaa oma erityisasemansa hieromalla p**kaa rahvaan naamaan. Esimerkki:
Pääministeri Orpo on haastattelun mukaan saanut lomailla rauhassa, kun tänä kesänä ei ole ollut mitään katastrofia, joka olisi sen estänyt. Kun loma päättyy, hän käy heti raatamaan. Eli siis lähtee valtion piikkiin työajallaan Pariisiin seuraamaan olympialaisia. Eikä ole ainoa ministeri, joka näin tekee. Ei jumalauta! Normaali-ihminen tekee tällaiset matkat juuri lomallaan - siis omaan piikkiinsä omalla ajallaan.
Näkyminen on toki maalle tärkeää, mutta eikö kovapalkkaisilla ministereillä näinä aikoina todellakaan ole muuta tekemistä työajallaan? Valituksen määrästä voisi päätellä muuta. Sitä paitsi Pariisissa on jo presidentti Stubb, jonka tehtäviin tuollainen näkyminen paremmin istuu. Hän myös osaa sen paremmin kuin yksikään nykyisen hallituksen ministeri.
Tiedän, että valtion budjetin mittaluokassa nämä ovat pieniä kuluja, mutta niin ovat monet säästökohteetkin - ne joista on "aivan pakko" säästää, vaikka niin kipeää tekee. Hallitus voisi edes esittää osallistuvansa säästötalkoisiin kansan rinnalla, mutta se nähtävästi pilaisi vallan sokaiseman äärilaitaporvarin imagon. Pikku apulaisille (KD ja RKP) tietenkin sopii kaikki, kunhan ministeripaikat säilyvät. Että sellaista arvopolitiikkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä tietysti! Tuon täytyy olla kyllä persuinta mitä olen kuullut.
🎯🎯🎯
Nyt kun jo alkaa
Osa perussuomalaisia eduskuntavaaleissa äänestäneistä alkaa hahmottamaan, että hallituksen tekemät päätökset, kuten leikkaukset sosiaaliturvaan, koskettavat heitä itseään, riikka petos purra sanoo.
Äänestä SDP se on työläiperheen asialla
Äänestä sak
Äänestä sdp
Äänestä työväen tukia
Äänestä. Työnyekijöiden puolesta yoeislakkoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä tietysti! Tuon täytyy olla kyllä persuinta mitä olen kuullut.
Menikö suorastaan iltatee tyttöjen kanssa väärään kurkkuun? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🎯🎯🎯
Nyt kun jo alkaa
Osa perussuomalaisia eduskuntavaaleissa äänestäneistä alkaa hahmottamaan, että hallituksen tekemät päätökset, kuten leikkaukset sosiaaliturvaan, koskettavat heitä itseään, riikka petos purra sanoo.
Äänestä SDP se on työläiperheen asialla
Äänestä sak
Äänestä sdp
Äänestä työväen tukia
Äänestä. Työnyekijöiden puolesta yoeislakkoaTiivistettynä viestisi: ryhdy kansalainen kunnon kommunistiksi - siitähän on aina seurannut pelkkää hyvää. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiivistettynä viestisi: ryhdy kansalainen kunnon kommunistiksi - siitähän on aina seurannut pelkkää hyvää. 😂
Demari ei ole kommari, mutta luiskaotsapersullehan sellainen on tietysti mahdoton asia ymmärrettäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🎯🎯🎯
Nyt kun jo alkaa
Osa perussuomalaisia eduskuntavaaleissa äänestäneistä alkaa hahmottamaan, että hallituksen tekemät päätökset, kuten leikkaukset sosiaaliturvaan, koskettavat heitä itseään, riikka petos purra sanoo.
Äänestä SDP se on työläiperheen asialla
Äänestä sak
Äänestä sdp
Äänestä työväen tukia
Äänestä. Työnyekijöiden puolesta yoeislakkoaSexilakon puolesta.
Tupakkilakon puolesta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä tietysti! Tuon täytyy olla kyllä persuinta mitä olen kuullut.
Mahtuva ja suriseva kehitelmä vanhasta venäläisestä keksinnöstä. Persujen valo tulee idästä.
- Anonyymi00079
Anonyymi kirjoitti:
Nuo ovat kyllä tosi persuja keksintöjä. Voiko ilmaveivin puolta vaihtaa?
Ilmaveivi toi paljon iloa ja puheenaihetta kansalle. Mahtaako Granlund olla mieleltään kaappipersu 🤔
- Anonyymi00087
Persuista en osaa sanoa.
Vihreillä anustappi on todella vihreä keksintö. Oras Rynkkynen ja Hatte Arja-Janne kokeilevat niitä toisilleen. - Anonyymi00088
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä tietysti! Tuon täytyy olla kyllä persuinta mitä olen kuullut.
Mitäs muuta kuin persut sulla pyörii mielessä?
- Anonyymi
persut kehittivät ympyräjunan
- Anonyymi00089
Ja vihreät kehitteli n##ker¡n munan.
- Anonyymi00108
Anonyymi00089 kirjoitti:
Ja vihreät kehitteli n##ker¡n munan.
Eikö se Brysselissä kehitetty?
- Anonyymi
Kokkolan persu on yrittänyt yhdistää jytkytappiin pölyimuria. En tiedä onko onnistunut? Mutta sairaslomalla tuo oli yhdessä välissä.
- Anonyymi
Oikeinko Hooveria. 😅
- Anonyymi
Entä se maalari mestari? Joka luulee vielä tänäänkin,ettei velkoja tarvi maksaa.
Tykkäs lomailla Kreikassa tietysti valtion piikkiin
- Anonyymi
Puukko. Sillä voi harjoittaa kannanhoidollista metsästystä.
- Anonyymi
Kaikkea persutkaan eivät ole vielä keksineet. Esim. sellaisia eheytyshoitoja joilla saataisiin persujen tynkkysläinen homosiipi kääntymään heteroiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea persutkaan eivät ole vielä keksineet. Esim. sellaisia eheytyshoitoja joilla saataisiin persujen tynkkysläinen homosiipi kääntymään heteroiksi.
Testosteronilaastari vaatii jatkokehittelyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Testosteronilaastari vaatii jatkokehittelyä.
Siinä on kuitenkin oltava erityisen tarkkana, ettei laastariversio vaan johda eheytymään homosta suoraan navettagigoloksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on kuitenkin oltava erityisen tarkkana, ettei laastariversio vaan johda eheytymään homosta suoraan navettagigoloksi.
Elämässä on riskinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea persutkaan eivät ole vielä keksineet. Esim. sellaisia eheytyshoitoja joilla saataisiin persujen tynkkysläinen homosiipi kääntymään heteroiksi.
Ei tietenkään, koska persuilla ei sinällään olekaan mitään Jumalaa joka voisi tällaisen eheytyksen toteuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään, koska persuilla ei sinällään olekaan mitään Jumalaa joka voisi tällaisen eheytyksen toteuttaa.
Päivi Räsänen tulee kyllä takuulla ilomielin apuun persuille sitä pyydettäessä.
- Anonyymi
Oma persueliittilogiikka on ehdottomasti ”paras keksintö”.
Pyysivät Westerholmia kirjoittamaan asiantuntijajuridisen kirjan. Olisivat jopa maksaneet kirjoitustyöstä. Westerholm kirjoitti ilmaiseksi ”liian hyvän kirjan”. Ei puolueelle ihan ilmaista touhua painattaa tuhansia 400 sivun mittaisia värikirjoja. Sitten meni sormi suuhun ja toinen sinne minne ei aurinko paista. Metsästyskirjaa alettiin blokkaamaan ja viimeisenä Peltokangas toteaa että sen lainmuutoksia ei edistetä, ”ovat hallitusohjelman vastaisia”. Ne kun vain eivät ole, mutta jos ne toteutettaisiin Westerholm olisi ”hyvä tyyppi” ja se ei partamaureille sovi.
Persujen puoluetoimisto pyysi Westerholmia kirjoittamaan hallitusneuvottelumuistion. Niin kirjoitti, hyvän ja ilmaisen, mutta Simulapa päätti heittää asiakirjan roskiin!
Edellä oleva on saman aikaisesti TODELLA JÄRKYTTÄVÄÄ, HUVITTAVAA, SEKÄ EHDOTTOMASTI PERSUJOHDON SUPERPERSUIN JUTTU! - Anonyymi00084
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on kuitenkin oltava erityisen tarkkana, ettei laastariversio vaan johda eheytymään homosta suoraan navettagigoloksi.
Teemuhan sitä on kokeillut päätellen väitöskirjastaan.
- Anonyymi00110
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea persutkaan eivät ole vielä keksineet. Esim. sellaisia eheytyshoitoja joilla saataisiin persujen tynkkysläinen homosiipi kääntymään heteroiksi.
Tirsk 🤣
- Anonyymi
Jytkytappisorvi on kätevä keksintö. Omatoiminikkarien onnettomuudet ovat vähentyneet.
- Anonyymi
Kelpaako maanviljely? Maaseudun perässä nämä kyselyt ovat äärimmäisesti muutenkin, jonka kaikki tietävät. Suomi ja maaseutu ovat kaksi eri asiaa.
- Anonyymi
Kylmäkarhupeli.
- Anonyymi
Voisitko avata hieman taustoja tältä varsin eksoottiselta kuulostavalta, ilmeisestikin seurapeliltä meille asiaan perehtymättömille? Karhumiespersuillehan tuo tietysti on "tuttu juttu". Mikä on kylmäkarhupeli ja pelin säännöt?
"Karhumiehet ovat homokulttuurin äijäosasto"
https://yle.fi/a/3-8166869 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko avata hieman taustoja tältä varsin eksoottiselta kuulostavalta, ilmeisestikin seurapeliltä meille asiaan perehtymättömille? Karhumiespersuillehan tuo tietysti on "tuttu juttu". Mikä on kylmäkarhupeli ja pelin säännöt?
"Karhumiehet ovat homokulttuurin äijäosasto"
https://yle.fi/a/3-8166869Kaljabaarin kusirännillä telakoituminen yhä persulassa pop?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko avata hieman taustoja tältä varsin eksoottiselta kuulostavalta, ilmeisestikin seurapeliltä meille asiaan perehtymättömille? Karhumiespersuillehan tuo tietysti on "tuttu juttu". Mikä on kylmäkarhupeli ja pelin säännöt?
"Karhumiehet ovat homokulttuurin äijäosasto"
https://yle.fi/a/3-8166869Kylmäkarhu on seurapeli, jota on tarkoitus pelata Perussuomalaisten tilaisuuksissa miesseurassa. Peliin tarvitaan 10-30 pelaajaa, pimennettävissä oleva sisätila sekä kylmägeeliä. Vuodenajalla ei ole merkitystä, vaan seuraleikki soveltuu niin kevät- kuin syyskokouksiinkiin sekä muihin tapaamisiin.
Seurapelin alussa pelitilasta poistetaan pöydät, tuolit ja muut esteet. Tämän jälkeen kaikki osanottajat riisuutuvat alasti. Pelin vastuuhenkilö luovuttaa joukon nuorimmalle, mutta ei kuitenkaan alle 16-vuotiaalle, kylmägeelipurkin, jolloin hänestä tulee ensimmäinen kylmäkarhu. Kylmäkarhu hieroo kylmägeeliä nenäänsä, asettuu nelinkontin lattialle ja valot sammutetaan. Kylmäkarhu päästää karhumaisen murahduksen.
Kylmäkarhun tarkoituksena ”metsästää” pilkkopimeässä huoneessa muita osallistujia, jotka yrittävät välttää kylmäkarhua. Muut osallistujat saavat härnätä kylmäkarhua esimerkiksi läpsäisemällä tätä pakaroille tai nykäisemällä "hännästä", mutta sen pidemmälle ei saa mennä. Kylmäkarhu taas joutuu jahtaamaan muita vain nenällään, käsiä ei saa käyttää kuin liikkumiseen. Kun joku tuntee kylmän nenän kosketuksen itsessään, hänen on välittömästi pysähdyttävä. Tämän jälkeen kylmäkarhu tunnustelee uhriaan ympäriinsä ”kuonollaan” ja yrittää arvata, kenet hän on saanut kiinni. Jos kylmäkarhu arvaa väärin, huutaa uhri ”PS 1488!” ja peli jatkuu ennallaan. Jos taas kylmäkarhu arvaa oikein, valot pannaan päälle ja kiinnijääneestä henkilöstä tulee uusi kylmäkarhu. Kylmägeeli annetaan hänelle... ja valot sammutetaan.
”Murr!”
Leikki kestää niin kauan kun kylmägeeliä riittää ja yleensä kaikki joutuvat olemaan kylmäkarhuna vähintään kahdesti. Leikki sulattaa vähän jäyhemmätkin perussuomalaisett ja juttua riittää pitkäksi aikaa. Kotimatkalla ei yleensä muusta puhutakaan kuin siitä, ettei olisi ikinä arvannut sitäkään uhria siksi sen hajun, maun tai tuntemuksen perusteella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmäkarhu on seurapeli, jota on tarkoitus pelata Perussuomalaisten tilaisuuksissa miesseurassa. Peliin tarvitaan 10-30 pelaajaa, pimennettävissä oleva sisätila sekä kylmägeeliä. Vuodenajalla ei ole merkitystä, vaan seuraleikki soveltuu niin kevät- kuin syyskokouksiinkiin sekä muihin tapaamisiin.
Seurapelin alussa pelitilasta poistetaan pöydät, tuolit ja muut esteet. Tämän jälkeen kaikki osanottajat riisuutuvat alasti. Pelin vastuuhenkilö luovuttaa joukon nuorimmalle, mutta ei kuitenkaan alle 16-vuotiaalle, kylmägeelipurkin, jolloin hänestä tulee ensimmäinen kylmäkarhu. Kylmäkarhu hieroo kylmägeeliä nenäänsä, asettuu nelinkontin lattialle ja valot sammutetaan. Kylmäkarhu päästää karhumaisen murahduksen.
Kylmäkarhun tarkoituksena ”metsästää” pilkkopimeässä huoneessa muita osallistujia, jotka yrittävät välttää kylmäkarhua. Muut osallistujat saavat härnätä kylmäkarhua esimerkiksi läpsäisemällä tätä pakaroille tai nykäisemällä "hännästä", mutta sen pidemmälle ei saa mennä. Kylmäkarhu taas joutuu jahtaamaan muita vain nenällään, käsiä ei saa käyttää kuin liikkumiseen. Kun joku tuntee kylmän nenän kosketuksen itsessään, hänen on välittömästi pysähdyttävä. Tämän jälkeen kylmäkarhu tunnustelee uhriaan ympäriinsä ”kuonollaan” ja yrittää arvata, kenet hän on saanut kiinni. Jos kylmäkarhu arvaa väärin, huutaa uhri ”PS 1488!” ja peli jatkuu ennallaan. Jos taas kylmäkarhu arvaa oikein, valot pannaan päälle ja kiinnijääneestä henkilöstä tulee uusi kylmäkarhu. Kylmägeeli annetaan hänelle... ja valot sammutetaan.
”Murr!”
Leikki kestää niin kauan kun kylmägeeliä riittää ja yleensä kaikki joutuvat olemaan kylmäkarhuna vähintään kahdesti. Leikki sulattaa vähän jäyhemmätkin perussuomalaisett ja juttua riittää pitkäksi aikaa. Kotimatkalla ei yleensä muusta puhutakaan kuin siitä, ettei olisi ikinä arvannut sitäkään uhria siksi sen hajun, maun tai tuntemuksen perusteella.Tyrskähti kahvit nenästä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyrskähti kahvit nenästä !
Hitto, itse olin juuri syömässä ja aloin lukemaan tuota kertomusta Kylmäkarhupelistä. Perunamuusi ei pysynyt suussa :)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmäkarhu on seurapeli, jota on tarkoitus pelata Perussuomalaisten tilaisuuksissa miesseurassa. Peliin tarvitaan 10-30 pelaajaa, pimennettävissä oleva sisätila sekä kylmägeeliä. Vuodenajalla ei ole merkitystä, vaan seuraleikki soveltuu niin kevät- kuin syyskokouksiinkiin sekä muihin tapaamisiin.
Seurapelin alussa pelitilasta poistetaan pöydät, tuolit ja muut esteet. Tämän jälkeen kaikki osanottajat riisuutuvat alasti. Pelin vastuuhenkilö luovuttaa joukon nuorimmalle, mutta ei kuitenkaan alle 16-vuotiaalle, kylmägeelipurkin, jolloin hänestä tulee ensimmäinen kylmäkarhu. Kylmäkarhu hieroo kylmägeeliä nenäänsä, asettuu nelinkontin lattialle ja valot sammutetaan. Kylmäkarhu päästää karhumaisen murahduksen.
Kylmäkarhun tarkoituksena ”metsästää” pilkkopimeässä huoneessa muita osallistujia, jotka yrittävät välttää kylmäkarhua. Muut osallistujat saavat härnätä kylmäkarhua esimerkiksi läpsäisemällä tätä pakaroille tai nykäisemällä "hännästä", mutta sen pidemmälle ei saa mennä. Kylmäkarhu taas joutuu jahtaamaan muita vain nenällään, käsiä ei saa käyttää kuin liikkumiseen. Kun joku tuntee kylmän nenän kosketuksen itsessään, hänen on välittömästi pysähdyttävä. Tämän jälkeen kylmäkarhu tunnustelee uhriaan ympäriinsä ”kuonollaan” ja yrittää arvata, kenet hän on saanut kiinni. Jos kylmäkarhu arvaa väärin, huutaa uhri ”PS 1488!” ja peli jatkuu ennallaan. Jos taas kylmäkarhu arvaa oikein, valot pannaan päälle ja kiinnijääneestä henkilöstä tulee uusi kylmäkarhu. Kylmägeeli annetaan hänelle... ja valot sammutetaan.
”Murr!”
Leikki kestää niin kauan kun kylmägeeliä riittää ja yleensä kaikki joutuvat olemaan kylmäkarhuna vähintään kahdesti. Leikki sulattaa vähän jäyhemmätkin perussuomalaisett ja juttua riittää pitkäksi aikaa. Kotimatkalla ei yleensä muusta puhutakaan kuin siitä, ettei olisi ikinä arvannut sitäkään uhria siksi sen hajun, maun tai tuntemuksen perusteella.Kuulostaa niin korpelalaisuudelta.....
"Sukupuolisuus sai omituisia ja myös viranomaistahoja kiinnostavia muotoja. Lahkon jäsenet käskettiin rituaalisesti kampaamaan toistensa häpykarvoja sekä pesemään toistensa peräaukkoja."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Korpelalaisuus
Persujen vaalimaa kansallisperinnettä? :))) - Anonyymi00090
Anonyymi kirjoitti:
Kaljabaarin kusirännillä telakoituminen yhä persulassa pop?
Pienillä vihreillä "miehillä" se on pop!
- Anonyymi00111
Anonyymi kirjoitti:
Kylmäkarhu on seurapeli, jota on tarkoitus pelata Perussuomalaisten tilaisuuksissa miesseurassa. Peliin tarvitaan 10-30 pelaajaa, pimennettävissä oleva sisätila sekä kylmägeeliä. Vuodenajalla ei ole merkitystä, vaan seuraleikki soveltuu niin kevät- kuin syyskokouksiinkiin sekä muihin tapaamisiin.
Seurapelin alussa pelitilasta poistetaan pöydät, tuolit ja muut esteet. Tämän jälkeen kaikki osanottajat riisuutuvat alasti. Pelin vastuuhenkilö luovuttaa joukon nuorimmalle, mutta ei kuitenkaan alle 16-vuotiaalle, kylmägeelipurkin, jolloin hänestä tulee ensimmäinen kylmäkarhu. Kylmäkarhu hieroo kylmägeeliä nenäänsä, asettuu nelinkontin lattialle ja valot sammutetaan. Kylmäkarhu päästää karhumaisen murahduksen.
Kylmäkarhun tarkoituksena ”metsästää” pilkkopimeässä huoneessa muita osallistujia, jotka yrittävät välttää kylmäkarhua. Muut osallistujat saavat härnätä kylmäkarhua esimerkiksi läpsäisemällä tätä pakaroille tai nykäisemällä "hännästä", mutta sen pidemmälle ei saa mennä. Kylmäkarhu taas joutuu jahtaamaan muita vain nenällään, käsiä ei saa käyttää kuin liikkumiseen. Kun joku tuntee kylmän nenän kosketuksen itsessään, hänen on välittömästi pysähdyttävä. Tämän jälkeen kylmäkarhu tunnustelee uhriaan ympäriinsä ”kuonollaan” ja yrittää arvata, kenet hän on saanut kiinni. Jos kylmäkarhu arvaa väärin, huutaa uhri ”PS 1488!” ja peli jatkuu ennallaan. Jos taas kylmäkarhu arvaa oikein, valot pannaan päälle ja kiinnijääneestä henkilöstä tulee uusi kylmäkarhu. Kylmägeeli annetaan hänelle... ja valot sammutetaan.
”Murr!”
Leikki kestää niin kauan kun kylmägeeliä riittää ja yleensä kaikki joutuvat olemaan kylmäkarhuna vähintään kahdesti. Leikki sulattaa vähän jäyhemmätkin perussuomalaisett ja juttua riittää pitkäksi aikaa. Kotimatkalla ei yleensä muusta puhutakaan kuin siitä, ettei olisi ikinä arvannut sitäkään uhria siksi sen hajun, maun tai tuntemuksen perusteella.Tirsk 🤣🤣
- Anonyymi
Litteä maapallo on keksitty uudelleen persuyliopistossa.
- Anonyymi
Ai hieman pyöristyneen pyöreäksi?
- Anonyymi00091
Mustaa munaa suuhun saivat osallistujat vihreiden puoluekokouksessa.
- Anonyymi00112
Huhtasaari jää nyt pois eduskunnasta, kun tietää jo valmiiksi putoavansa. Ei uskaltanut enää asettua ehdokkaaksi.
- Anonyymi
Maailman persuin keksintö on vihapuhe, jota ilman peruSSuomalaisuutta ei edes olisi.
- Anonyymi
Pah, vihapuhehan on lähinnä käsite joka kuvaa täti-vasemmiston tunnepohjaista paheksuntaa jotain asiaa tai aihetta kohtaan.
Ei sellainen edes voi olla mikään persujen keksintö.
Persut korkeintaan harjoittaa vihapuhetta (etenkin edellisen viiteryhmän mielestä), mikä on osoitus siitä, kuinka vähän persuja kiinnostaa koko ininä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pah, vihapuhehan on lähinnä käsite joka kuvaa täti-vasemmiston tunnepohjaista paheksuntaa jotain asiaa tai aihetta kohtaan.
Ei sellainen edes voi olla mikään persujen keksintö.
Persut korkeintaan harjoittaa vihapuhetta (etenkin edellisen viiteryhmän mielestä), mikä on osoitus siitä, kuinka vähän persuja kiinnostaa koko ininä.Voi tuota persun uhriutuvaa asennetta.
- Anonyymi
Impivaara, Aleksis Kiven perua. Valko oli toissilmäinen, joka sekin sopii hyvin Kiven ansioluetteloon persuja koskien.
- Anonyymi
Aleksis Kiven näkemys persuista osui nappiin: "Te visakalloiset sonnit!"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aleksis Kiven näkemys persuista osui nappiin: "Te visakalloiset sonnit!"
"Sonnit?"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sonnit?"
Härkäparit.
- Anonyymi00101
Anonyymi kirjoitti:
Härkäparit.
Vihreillä normimenoa.
- Anonyymi
Trumpin ampuminen.hyvin suosittu peli vasemmistossa!
Korvasta saa punaisen tähden! Viidellä merkillä on voittaja!
Saa demokraatti Marx teoksen..nimikirjoituksella.- Anonyymi
Marxin nimikirjoituksenko? Johan on.
- Anonyymi
Eikös ne tappamista yrittäneet olleet republikaanien omaa sakkia?
- Anonyymi00066
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne tappamista yrittäneet olleet republikaanien omaa sakkia?
Olihan ne. Mutta koska Trumpilla oli ampumisen hetkellä päässään se punainen lippis, luuli ampuja että kohde oli kommunisti.
- Anonyymi
Punikkien ainut keksintö on kela.
- Anonyymi
Minulle tuli yllätyksenä, että kylmäkarhupeli on pop teidän keskuudessanne. Olen järkyttynyt.
- Anonyymi
Jos epäonnistuu,saa tuhkauksen valtion piikkiin.!
- Anonyymi
Pihkaisesta näreestä vuoltu oksainen Jytkytappi.
- Anonyymi00092
Kaikki vihreät "miehet" voisi tuhkata.
Niitä on kyllä aika vähän.
- Anonyymi
Tämä peli on kanssa hyvin suosittu vasemmistossa! Nainen,siis vasemmistolainen
puetaan säkkiin.kaapuun, sitten luetaan itämaisia loitsuja. Jos säkissä oleva nainen kikattaa. On nainen voittaja.Kukaan ei ole vielä voittanut. Mukava seurapeli- Anonyymi
Hyvä yritys, mutta kyllä tuo teidän kylmäkarhupeli on omassa sarjassaan.
- Anonyymi
Kiljusta syntynyt krapulapaska.
- Anonyymi00093
No niinhän Atte Harjanne syntyi.
- Anonyymi
Kaikkea ne persut keksii.
- Anonyymi
"Kaikkea ne persut keksii."
Ei ainakaan mitään merkittävää käytävän keskustelun perusteella. Okei, joo kylmäkarhupeli ja jytkytappi T&K-ideat, muttei ilmeisesti mitään muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kaikkea ne persut keksii."
Ei ainakaan mitään merkittävää käytävän keskustelun perusteella. Okei, joo kylmäkarhupeli ja jytkytappi T&K-ideat, muttei ilmeisesti mitään muuta.Ei ruuttamopolla mahdottomia.
- Anonyymi00094
Nykyään Harjanne juoksentelee tappi hanurissaan.
- Anonyymi
Persut elävät vieläkin kivikautta ja kaikki vieras on pelottavaa,
Perussuomalaisten kannattajat luottavat vähiten tieteeseen
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010828916.html- Anonyymi
Persut luottavat yhä poppamieheen, koska aateisäkin käski välttämään älyyn ja omaantuntoon nojaamista.
"Me emme saa luottaa älyyn emmekä omaantuntoon, vaan meidän on pantava uskomme vaistoihimme." -Adolf Hitler- - Anonyymi00098
Musset ne elävät kivikautta.
Niillä on uskontona 600-luvulta peräisin oleva kultti.
- Anonyymi00064
Aiemmin mainittu kylmäkarhupeli on kyllä persuinta, mitä ikinä olen kuullut. Lainaus tuolta ylempää muistin virkistykseksi.
"Kylmäkarhu on seurapeli, jota on tarkoitus pelata Perussuomalaisten tilaisuuksissa miesseurassa. Peliin tarvitaan 10-30 pelaajaa, pimennettävissä oleva sisätila sekä kylmägeeliä. Vuodenajalla ei ole merkitystä, vaan seuraleikki soveltuu niin kevät- kuin syyskokouksiinkiin sekä muihin tapaamisiin.
Seurapelin alussa pelitilasta poistetaan pöydät, tuolit ja muut esteet. Tämän jälkeen kaikki osanottajat riisuutuvat alasti. Pelin vastuuhenkilö luovuttaa joukon nuorimmalle, mutta ei kuitenkaan alle 16-vuotiaalle, kylmägeelipurkin, jolloin hänestä tulee ensimmäinen kylmäkarhu. Kylmäkarhu hieroo kylmägeeliä nenäänsä, asettuu nelinkontin lattialle ja valot sammutetaan. Kylmäkarhu päästää karhumaisen murahduksen.
Kylmäkarhun tarkoituksena ”metsästää” pilkkopimeässä huoneessa muita osallistujia, jotka yrittävät välttää kylmäkarhua. Muut osallistujat saavat härnätä kylmäkarhua esimerkiksi läpsäisemällä tätä pakaroille tai nykäisemällä "hännästä", mutta sen pidemmälle ei saa mennä. Kylmäkarhu taas joutuu jahtaamaan muita vain nenällään, käsiä ei saa käyttää kuin liikkumiseen. Kun joku tuntee kylmän nenän kosketuksen itsessään, hänen on välittömästi pysähdyttävä. Tämän jälkeen kylmäkarhu tunnustelee uhriaan ympäriinsä ”kuonollaan” ja yrittää arvata, kenet hän on saanut kiinni. Jos kylmäkarhu arvaa väärin, huutaa uhri ”PS 1488!” ja peli jatkuu ennallaan. Jos taas kylmäkarhu arvaa oikein, valot pannaan päälle ja kiinnijääneestä henkilöstä tulee uusi kylmäkarhu. Kylmägeeli annetaan hänelle... ja valot sammutetaan.
”Murr!”
Leikki kestää niin kauan kun kylmägeeliä riittää ja yleensä kaikki joutuvat olemaan kylmäkarhuna vähintään kahdesti. Leikki sulattaa vähän jäyhemmätkin perussuomalaisett ja juttua riittää pitkäksi aikaa. Kotimatkalla ei yleensä muusta puhutakaan kuin siitä, ettei olisi ikinä arvannut sitäkään uhria siksi sen hajun, maun tai tuntemuksen perusteella."- Anonyymi00119
Kylmästä karhusta on kuulemma tehty hardis versio tiesi naapurin persu kertoa. Siinä käytetään rasvaamatonta anustappia, ja sokkona toimivan kilpailijan pitää hajusta tietää kenenkä perseessä tappi on viimeiseksi ollut. Jokainen jytkyttää tapilla vuorotellen, ja sen tunnistamisen täytyy nuuhkia viimeisenä käyttäneen hajusta. Jos tunnistaja onnistuu tehtävässään, huutavat muut kilpailijat veikeän näköisenä JA POOOOIIIIS !, ja tunnistajaksi valitaan uusi kilpailija.
- Anonyymi00068
Mustasta aunus tapista tulee sebu mieleen.
- Anonyymi00099
Ouras Rynkkynen tai Hatte Arja-Janne mieluummin. Ne tykkää mustasta lenkistä
- Anonyymi00069
Samovaari kaksikeräisillä naurismunilla.
- Anonyymi00072
Persupoika on saanut inspiraatiota venäläiseltä naurismaalta.
- Anonyymi00095
Anonyymi00072 kirjoitti:
Persupoika on saanut inspiraatiota venäläiseltä naurismaalta.
Vihreät saavat inspiraationsa musulmaanin ympärileikatusta molosta.
- Anonyymi00107
Anonyymi00095 kirjoitti:
Vihreät saavat inspiraationsa musulmaanin ympärileikatusta molosta.
Eikös ympärileikkaus olekaan juutalaisten juttu? Hä????
- Anonyymi00074
Persut ovat keksineet sekä vasemmanseinän naulan jotta myös oikeanseinän naulan.
- Anonyymi00075
Jytkytappi ilman liukuvoidetta
- Anonyymi00096
Vihreiden tyyliä se on.
- Anonyymi00076
Viinapullo.
- Anonyymi00113
Ja Esson baari.
- Anonyymi00077
Keskikalja
- Anonyymi00078
Katulaukaus, puoluetoverin vasarointi, ....
- Anonyymi00080
Kylmäkarhupeli vaikuttaa kaikista omituisimmalta vaikka ruuttamopoilukin on aika hörhöilyn kuuloista.
- Anonyymi00083
Persut ovat ovelan kekseliäitä, kun on kysymys alkukantaisista vaistoista.
- Anonyymi00097
Anonyymi00083 kirjoitti:
Persut ovat ovelan kekseliäitä, kun on kysymys alkukantaisista vaistoista.
Vihreät haluavat Suomen täyteen alkukantaisia henkilöitä Afrikasta ja Lähi-idästä.
- Anonyymi00085
Persut ovat myös keksineet perseen suristimen. Ainoat ongelmat keksinnöt ovat, ettei se surise eikä pysy perseessä. Persuakatemiassa mietitään nyt kovasti kuinka vempeleen saisi toimimaan. Ovat tilanneet akatemiaan 386 suorittimella, ja 4 megan keskusmuistilla toimivan pc-tietokoneen jonka kohdalla on vielä se ongelma kuka tekisi suristimen ongelman ratkaisemiseksi sopivan ohjelman. Ja vielä suurempi ongelma on se kuka käyttäisi sitä ohjelmaa.
- Anonyymi00104
Vihreät miehet sen keksi. Kun Suomeen saapui mamuja 2015 kymmeniä tuhansia, niin tämä vehje osoittautui vihreille miehille hyödylliseksi.
- Anonyymi00116
Anonyymi00104 kirjoitti:
Vihreät miehet sen keksi. Kun Suomeen saapui mamuja 2015 kymmeniä tuhansia, niin tämä vehje osoittautui vihreille miehille hyödylliseksi.
Hyödyllinen toimimaton perseensuristin ?
- Anonyymi00103
Persu hitsasi
demarille
giljotiinin.
Kohta pääsee
sosialisti koeajolle.
Älä turhaan osta Kelarahoilla lippalakkia
sosiaalidemokraatti.
Sdp- kaiken pahan alku ja juuri.- Anonyymi00105
Persu hitsasi.... ? Mitä oikein hourit. Persu ei tiedä mitä työvälineella tehdään pl. vasara. Ja senkin käyttö keskittyy vain puolueen linjasta poikkeaviin tapauksiin.
- Anonyymi00106
Vasaralla ei hitsata sosiaalidemokraatti
- Anonyymi00117
Demari on ilmeisesti yrittänyt hitsata vasalla luokkasaumaa?
- Anonyymi00121
Anonyymi00117 kirjoitti:
Demari on ilmeisesti yrittänyt hitsata vasalla luokkasaumaa?
Ei vasalla mitään hitsailla. Vasa kelpaa paremmin paistiksi 🦌
- Anonyymi00114
se on tietenkin sellainen puusta tehty vatkain missä on monta haaraa
- Anonyymi00115
puinen vispilä
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466