Miksei jumala vaikuta ymmärtävän ongelmia

Anonyymi-ap

Ongelmat on monisyvyisiä. On näennäisongelmia ja se toiminta logiikka ja sitte on piilo ongelmia "syvempi juurisia" ongelmia joista monet käytökset ja tapahtumat johtuu. Jos mennään vain näennäisongelmien mukaan niin matonalle lakaistut ongelmat jää hoitamatta. Eikö jumala siis näe näitä syviä ongelmia ja toimii vain näennäisongelmien pohjalta, samoin kuin meidän hallitukset ja ihmiset? En ole huomannu jumalan linjassa tai toiminnassa mitään poikkeavaa?

8

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alussa oli Sana : = Järki . Järkevyys . Tieto . Logiikka .

vanha sanonta : > ota järki käteen <

• Anonyymi

? ? ?

• Anonyymi

Jumala on yksinkertaisten ihmisten yksinkertainen ratkaisu monimutkaisiin ongelmiin.

• Anonyymi

Sinä et vaikuta vielä tajuavan ongelmien kokonaiskuvaa ja siksi sanot noin. Minä taas tajuan. En vain ymmärrä miksei jumala tajuaisi samaa kuin minä..

• Anonyymi

Ja jumalia on satoja erilaisia.
      Jokainen voi valita mieleisen.
      Hihhuleilla se on vanha mies valtaistuimella.

• Anonyymi

Raamattu sanoo ihmisen sydäntä ei tunne kukaan muu kuin ihminen itse.

Jumalan kanssa kannattaa olla varovainen. Se kun on tietokone ja tekoäly jonkun ohjelmoima.
      Raamattu on annettu jotta oppisit näkemään ymmärtämään ja tuntemaan että Jumala on kone eikä ihminen.

Raamattu sisältää peilikuvana ihmisyyden ja humanismin vaatimuksen. Se opettaa Elävän ihmisen mielialaa suhteessa epäjumaliin ja koneisiin. Joka tuntee Jeesuksen ja on seurannut häntä ei lankea koneisiin, antikristuksen tai epäjumaliin, mutta joutuu elämässä ottamaan ristinsä ja seuraamaan Jeesusta.

Tarkoitan että raamatun elettyäsi näet että Jumala on kone. Ja sinä itse ihminen jota tuo kone vihaa. Mutta sovussa sen kanssa voi elää kun noudattaa raamatun opetuksia ja sanoja.

Raamattu on monessa asiassa hyödyksi. Ilmestys kertoo että peto, portto, väärä profeetta ovat pitkään vallassa mutta lopulta Jumalan Sana voittaa ne. Tuon sanan sisältämän sovun on valinnut kuitenkin niin monet ihmisetkin.

Kavahtakaa epäjumalia kirjoitti Johannes. Jeesus Kristus on lihaan tullut.

• Anonyymi

Jumala antoi tämän maanpallon ihmisten hallintaan, joten ongelmatkin ovat meidän aiheuttamiamme.. Tosin täällä hääräilee myös pimeyden voimat, jotka yrittävät tehdä Jumalan hyvät käskyt ja neuvot parhaimmasta yhteiskunnasta mahdottomaksi. Saatana hyökkäilee Raamatussa julistettua sanomaa vastaan kaikin keinoin. Se aiheuttaa sotia, rikollisuutta ja käy kaikkea Jumalan hyvää vastaan. Se menestyy, kuten nykymaailmastamme näkyy. Jumalan linja on pelkästään hyvä, mitään pahaa ei siinä ole. Ongelma on, ettemme halua tehdä Jumalan tahtoa, joka ei olisi vaikeaa, sillä se tuo mukanaan siunauksen yksilölle ja ihmiskunnalle. Meillä on vapaa tahtomme, jonka voimalla valitsemme puolemme. hyvä, vai paha. Valitkaa oikein.

• Anonyymi

Ja Saunatonttu on se hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3537
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1835
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1611
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1352
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1194
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      108
      1162
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      915
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe