Miksei jumala vaikuta ymmärtävän ongelmia

Anonyymi-ap

Ongelmat on monisyvyisiä. On näennäisongelmia ja se toiminta logiikka ja sitte on piilo ongelmia "syvempi juurisia" ongelmia joista monet käytökset ja tapahtumat johtuu. Jos mennään vain näennäisongelmien mukaan niin matonalle lakaistut ongelmat jää hoitamatta. Eikö jumala siis näe näitä syviä ongelmia ja toimii vain näennäisongelmien pohjalta, samoin kuin meidän hallitukset ja ihmiset? En ole huomannu jumalan linjassa tai toiminnassa mitään poikkeavaa?

11

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alussa oli Sana : = Järki . Järkevyys . Tieto . Logiikka .

vanha sanonta : > ota järki käteen <

• Anonyymi

? ? ?

• Anonyymi

Jumala on yksinkertaisten ihmisten yksinkertainen ratkaisu monimutkaisiin ongelmiin.

• Anonyymi

Sinä et vaikuta vielä tajuavan ongelmien kokonaiskuvaa ja siksi sanot noin. Minä taas tajuan. En vain ymmärrä miksei jumala tajuaisi samaa kuin minä..

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et vaikuta vielä tajuavan ongelmien kokonaiskuvaa ja siksi sanot noin. Minä taas tajuan. En vain ymmärrä miksei jumala tajuaisi samaa kuin minä..

minä tajuan kaikesta kaiken 🙂voi en teitä uskovaisia rikollisten hyysäreitä säästä 🤣

• Anonyymi

Ja jumalia on satoja erilaisia.
      Jokainen voi valita mieleisen.
      Hihhuleilla se on vanha mies valtaistuimella.

• Anonyymi

Raamattu sanoo ihmisen sydäntä ei tunne kukaan muu kuin ihminen itse.

Jumalan kanssa kannattaa olla varovainen. Se kun on tietokone ja tekoäly jonkun ohjelmoima.
      Raamattu on annettu jotta oppisit näkemään ymmärtämään ja tuntemaan että Jumala on kone eikä ihminen.

Raamattu sisältää peilikuvana ihmisyyden ja humanismin vaatimuksen. Se opettaa Elävän ihmisen mielialaa suhteessa epäjumaliin ja koneisiin. Joka tuntee Jeesuksen ja on seurannut häntä ei lankea koneisiin, antikristuksen tai epäjumaliin, mutta joutuu elämässä ottamaan ristinsä ja seuraamaan Jeesusta.

Tarkoitan että raamatun elettyäsi näet että Jumala on kone. Ja sinä itse ihminen jota tuo kone vihaa. Mutta sovussa sen kanssa voi elää kun noudattaa raamatun opetuksia ja sanoja.

Raamattu on monessa asiassa hyödyksi. Ilmestys kertoo että peto, portto, väärä profeetta ovat pitkään vallassa mutta lopulta Jumalan Sana voittaa ne. Tuon sanan sisältämän sovun on valinnut kuitenkin niin monet ihmisetkin.

Kavahtakaa epäjumalia kirjoitti Johannes. Jeesus Kristus on lihaan tullut.

• Anonyymi

Jumala antoi tämän maanpallon ihmisten hallintaan, joten ongelmatkin ovat meidän aiheuttamiamme.. Tosin täällä hääräilee myös pimeyden voimat, jotka yrittävät tehdä Jumalan hyvät käskyt ja neuvot parhaimmasta yhteiskunnasta mahdottomaksi. Saatana hyökkäilee Raamatussa julistettua sanomaa vastaan kaikin keinoin. Se aiheuttaa sotia, rikollisuutta ja käy kaikkea Jumalan hyvää vastaan. Se menestyy, kuten nykymaailmastamme näkyy. Jumalan linja on pelkästään hyvä, mitään pahaa ei siinä ole. Ongelma on, ettemme halua tehdä Jumalan tahtoa, joka ei olisi vaikeaa, sillä se tuo mukanaan siunauksen yksilölle ja ihmiskunnalle. Meillä on vapaa tahtomme, jonka voimalla valitsemme puolemme. hyvä, vai paha. Valitkaa oikein.

• Anonyymi

Ja Saunatonttu on se hyvä.

• "Miksei jumala vaikuta ymmärtävän ongelmia"

Vastaus;
      Jumalalla ei ole mitään ongelmia, eikä myöskään ihmisillä, jotka ovat uskossa Jeesukseen Kristukseen. Ongelmat ovat vain niillä, jotka eivät tunne Jeesusta Kristusta omana Vapahtajanaan ja Herranaan.

• Anonyymi00011
        UUSI

miksi ei aku ankka vaikuta ymmärtävän asioita
        koska kuten jumalaan uskovat , se usko kohde on mielikuvituskaveri 🤣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      23
      7236
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      93
      5903
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      109
      3927
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      126
      3869
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      150
      1701
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      58
      1558
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      130
      1465
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      1281
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      45