Toivon Linnean voittoa

Anonyymi-ap

Oma alkuperäinen suosikkini jota seurasin oli Sami Uotinen. Nyt kun nämä tietyt parit ovat mukana, niin toivon Linnean voittavan.

Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta esimerkiksi Isaak tanssiopettajansa kanssa ovat jotenkin niin leuhkan ja ylimielisen oloisia, että ihan puistattaa. Isaakin vastauksetkin juontajien kyselyihin on sellaisia, kuin yritettäisiin mielistellä ihmisiä vastaamalla muka niin herkästi ja inhimmillisesti. Kuulostaa vain niin epäaidolta touhulta.
Tällä tanssiparilla on valtavasti nuoria tyttöfaneja, jotka heitä äänestävät. Ei he huonoja ole tanssimaan, mutta persoonina ärsyttäviä
Varmasti myös Bess pysyy kisassa omien faniensa ansiosta.

Toivon siis Linnean voittavan, koska on vain niin aidomman oloinen ihminen ja lisäksi taitava tanssija.

15

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Linnea ja Anssi on huikea pari suorituksillaan ja kuitenkin niin luontevia, luonnollisia ja "jalat maassa" tyyppejä. Ei mitään olematonta räkätystä niinkuin Korisevalla, joka kokee olevansa kaikkien muiden yläpuolella.

• Anonyymi

Linnean ja Anssin tanssia on helppo katsoa, kun tietää aina, että onnistuvat.

• Anonyymi

Huikea pari♡

• Anonyymi

Olipahan taas aivan huikeat vedot Linnealla ja Anssilla!☆♡ Kylmät väreet ja tippa linssiin kun tämä kaksikko pistää menemään. Kiitos elämyksistä!

• Anonyymi

Bess pysyy pelkillä äänillä mukana. Joillakin on rahaa laittaa näihin äänestyksiin. Sitähän voi äänestää monta kertaa.

• Anonyymi

Linnean ja Anssi on teknisesti huippua, mutta siitä puuttuu se jokin. Se jokin taas on Isaacin ja Kastanjan tanssissa. Siksi he ovat minun suosikkejani.
      Isaacin ja Kastanjan tanssissa on valtava tunnelataus ja se näkyy ja tuntuu tv ruudun läpi. Hyvä he!!!

• Anonyymi

Isaacin on hassun näköinen kun on prinsessa ruususen korkkiruuvi kiharat hihhh. Kyllä linnea ja anssi on normaaleja jaiiihhhaaaannnnia. Ei miehelle sovi korkkiruuvi kiharat sori mutta naurattaa. Mitä haluu viestiä korkkiruuvi kiharoilla hehhhhh

• Anonyymi

Linnea öyhötti persuista viime vaaleissa ja teki jotain vasemmisto ideologiaansa politikoimalla, joten me toivomme että hän tipouu emmekä katso yhtään sellaista leffaa tai sarjaa missä tuo akka yrittää osaamatonta näyttelijäsuoritustaan esitellä.

• Anonyymi

Kyllä Linnea ja Anssi huikeita👍🕺💃. Toivottavasti käy hyvin!

• Anonyymi

Isaac ja Kastanja voittoon!!!!!!!!!
      En siis ole nuori tyttö vaan eläkeikäinen mummeli ja siitä huolimatta he ovat olleet alusta lähtien suosikkejani.

• Anonyymi

Toivon että kantasuomalainen voittaa.

• Anonyymi

Siis miten seksiä anssi huokuu voi että mummoa ihan huimaa. Ei noinseksikkään miehen kanssa vois edes tanssia ei jalat kestäis huhhh huhhhh

• Anonyymi

Linnea Leino on kutsuttu kuulemma ainoana tähtipareista Linnan juhlille.
      Mahtoiko sekin vaikuttaa lopputulokseen, kun muita voittajia ei tänä vuonna paljon ole urheilussa tai muissa kilpailuissa?

• Anonyymi

Linnean ja Anssin viimeisenä nähty freestyle ei ollut mielestäni kymppien arvoinen, nostelua, repivää liikettä ja hyvin vähän tanssillisuutta verrattuna Bessin ja Markon aistikkaaseen, kauniiseen ja koskettavaan esitykseen. Saivat vain yhdeksikköjä, mielestäni se oli kaunisti tanssittu niin, että liikutuksen kyyneleet tuli silmiini.

• Anonyymi

Linnean vieras Niki Rautén oli parempi kuin Linnea itse :D Mieletön karisma!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      151
      7085
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5946
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      133
      5155
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4697
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4038
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      68
      3222
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3150
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2902
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2457
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      17
      2335
    Aihe