Sinulla tai teillä kun on ollut se huikea elämä mitä mainostatte jatkuvasti. Opiskeluun meni monia vuosia puheittenne mukaan, Sitten työelämän alku vuosiin joitakin vuosikymmeniä, ja sitten ostitte yrityksen jota johditte yli kolmevuosikymmentä johtaen sitä, ja nyt eläkkeellä vuosikymmeniä kiertäen Eurooppaa asuntoautolla, oliko se 600 000 kilometriä. Ja sen päälle aamusta yöhön 24/7 Suomi 24 palstalla vuosien mittaan joku 60 000-100 000 tarinaa. Olisiko ollut joku 50 000 tarinaa pelkällä Extyökkäri nimimerkillä muutama vuosi sitten kun historiasi vielä näkyi ennen kuin joku taho poisti niiden näkymisen osaltasi. Rahaa siis on tullut ja paljon olet ehtinyt ja ehdit vaikka tänne kirjoitatkin kaiken aikaan.
Jossain vaiheessa luin kun kerroit että olet kaikki maailman meret kiertänyt laivojen sähköttäjänä. Kuinka monta vuotta tuohon meni? Kai joku vuosikymmen?
Miten sinä olet voinut kaiken ehtiä tehdä? Jotain tarinoitasi varmasti jäi tuosta poiskin Sinun on pakko olla selvästi yli 100 vuotias.
Miksi et hyväksy asiallista palkkaa? Jos joku perustelee asian niin alat puhumaan mafioista ja orjista. Ja että vaikka yritys ja palkanmaksaja tekee hyvän tuloksen niin se johtuu ihan muusta kun työntekijöistä.
Tuo kaikki mitä olette kirjoittanut omasta elämästäsi/elämästänne on pelkkää fantasiaa. Et/ette ole koskaan edes omaa elämää kustantanut.
Kysymys Extyökkärille. EXKAXEX tai karva.naamarikin saa vastata.
18
165
Vastaukset
- Anonyymi
On tuolla ollut säälittävä elämä. Mutta omaksi onnekseen ei sitä itse ymmärrä.
- Anonyymi
Miehen ( oho, -lipsahti ylisana) pitäisi valita vielä yksi nimimerkki, siihen sopisi hyvin Don Quijote, joka taisteli tuulimyllyjä vastaan, samankaltaisuus on siis ilmeinen.
- Anonyymi
Olen aina ihmetellyt että voiko Suomessa joku olla noin tyhmä. Mutta siis onko heitä jopa kolme?
- Anonyymi
Sama yksi kaheli kyseessä. Mutta onko Suomesta niin se onkin ihan toinen asia kun kovasti kehuu nykyistä itänaapurista tuttua diktatuuria kansaa kohtaan.
Vapaus valita lienee Lyylille aika outo ilmaisu, minulla se on onnekseni ollut jo vuosikymmeniä omaa valintaa. Jo työvuosinani järjestin itselleni noita pitkiä lomia joiden aikana kiertelin Eurooppaa. Se vain jatkui eläköitymisen jälkeen. Sinun kateutesi ei niitä aikoja poista!
Laivaradiosähköttäjänä olin kahdella eri laivalla yhteensä noin vuoden ja kyllästyin siihen vankilan omaiseen olemisen vain sillä laivalla suurimman osan aikaa. Lopetin se ja aloin muihin hommiin!
Poistin historian näkymisen koska eipä näy Lyylienkään historiaa, vaikka joku teistä oli sinne historiaani Lyylinä jatkuvasti tunkemassa. Tarkastan asiaa uudelleen kun Lyylit ovat kadonneet ja teillä jokaisella on ainakin 1000 kommenttia katsottavana uudessa historiassanne.
Kysyn vaan mitä työntekijä ansaitsee jos ei työnantaja anna hänelle työtä. Kun on sovittu jostain palkasta niin miksi pitäisi rikkoa sopimus ja maksaa jotain muuta? Jos sopimus rikotaan niin yhtälailla palkkaa voi pienentää kuin kasvattaakin!
Omasta elämästäni kirjoitan vain faktaa, muun kirjoittaminen kun olisi perin hankalaa koska ei kuitenkaan muistaisi mitä kellekin on runoillut!- Anonyymi
No sinä ja sinun lyylisi. Jos kirjaudut mutta et uskalla silti näyttää historiaasi muille niin ehkä parasta ettet kirjoita mitään kirjautumattomille. Laitat vaan tuota paskaasi nimimerkeille ja lopetat normaalien ihmisten haukkumisen, kun et edes vastaa asiallisesti siihen mitä sinulta kysytään. Ja ennekuin taas heitä mihin et ole vastannut asiallisesti niin tutustu historiaasi.
Onko huono idea että kirjoittelet vaan nimimerkeille. Miten olisi esimerkiksi karva.naamarit ja EXKAXEX . Saatte keskenänne varmasti asialliset keskustelut ja väittelyt kun kukin on omaa mieltään. Miltä kuulostaa?
Sinun itsesikin kannalta tuo olisi hyvä vaihtoehto kun nuo sinun "lyylisi" vaan pitää sinun kustannuksella hauskaa ja nolaa sinut tunnista toiseen. Vaikka ilmeisesti et tuota itse huomaa ja ymmärrä. Anonyymi kirjoitti:
No sinä ja sinun lyylisi. Jos kirjaudut mutta et uskalla silti näyttää historiaasi muille niin ehkä parasta ettet kirjoita mitään kirjautumattomille. Laitat vaan tuota paskaasi nimimerkeille ja lopetat normaalien ihmisten haukkumisen, kun et edes vastaa asiallisesti siihen mitä sinulta kysytään. Ja ennekuin taas heitä mihin et ole vastannut asiallisesti niin tutustu historiaasi.
Onko huono idea että kirjoittelet vaan nimimerkeille. Miten olisi esimerkiksi karva.naamarit ja EXKAXEX . Saatte keskenänne varmasti asialliset keskustelut ja väittelyt kun kukin on omaa mieltään. Miltä kuulostaa?
Sinun itsesikin kannalta tuo olisi hyvä vaihtoehto kun nuo sinun "lyylisi" vaan pitää sinun kustannuksella hauskaa ja nolaa sinut tunnista toiseen. Vaikka ilmeisesti et tuota itse huomaa ja ymmärrä.Näytä oma historiasi!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Näytä oma historiasi!
Totta kai, mutta vasta sinun jälkeesi.
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai, mutta vasta sinun jälkeesi.
Sinä Lyyli olet vaatinut historiaa mutta omaasi et halua näyttää. Olet tyypillinen komuloinen! Vaadit muilta mihin itse et kykene!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Sinä Lyyli olet vaatinut historiaa mutta omaasi et halua näyttää. Olet tyypillinen komuloinen! Vaadit muilta mihin itse et kykene!
Miksi valehtelet?
Kyllä minä näytän historiani aina todella ihan helposti, mutta vasta sen jälkeen kun sinä olet tehnyt sen ensin. Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Kyllä minä näytän historiani aina todella ihan helposti, mutta vasta sen jälkeen kun sinä olet tehnyt sen ensin.Ei Lyylillä ole täällä historiaa!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ei Lyylillä ole täällä historiaa!
No mikä on sinun historiasi. Ja miksi sitä ei voi katsoa?
Miksi yleensä kirjaudut jos et halua näyttää historiaasi?
Miksi kirjaudut usealla nimimerkillä? Anonyymi kirjoitti:
No mikä on sinun historiasi. Ja miksi sitä ei voi katsoa?
Miksi yleensä kirjaudut jos et halua näyttää historiaasi?
Miksi kirjaudut usealla nimimerkillä?Missä omasi on?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Missä omasi on?
Nyt siis kysyt asiaa mihin itse tuolla aikaisemmin vastasit "Ei Lyylillä ole täällä historiaa!"
Mutta jos kirjaudut ja omasta mielestäsi fiksuja kirjoittelet niin miksi häpeät ja peittelet niitä. Sivullinen kyllä ymmärtää miksi joku taho on poistanut historiasi näkymisen. Anonyymi kirjoitti:
Nyt siis kysyt asiaa mihin itse tuolla aikaisemmin vastasit "Ei Lyylillä ole täällä historiaa!"
Mutta jos kirjaudut ja omasta mielestäsi fiksuja kirjoittelet niin miksi häpeät ja peittelet niitä. Sivullinen kyllä ymmärtää miksi joku taho on poistanut historiasi näkymisen.En ole poistanut yhtäkään kirjoittamaani joten sen kun alat selaamaan!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
En ole poistanut yhtäkään kirjoittamaani joten sen kun alat selaamaan!
Röh röh, Lyyli ne poisti, en minä KVIIK !!
- Anonyymi
se on suomi24 itse mainos influensseri siis extyökkäri ja moktar gubta-mielipidepankki-kapi jne
- Anonyymi
Katselkaapas Kepu-palstan Pankkomajurin vuosien saatossa keksimiä satuja. Ihan samanlaisia kuin nämä Extyökkärin jutut omasta historiastaan. Vain mielikuvitus on rajana, mutta mm. sosialistit, kommunistit ja ay-viha on selvästikin yhteisesti jaettua kamaa :)))
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=suomi24+pankkomajuri
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=suomi24+suomen+keskusta+palstapölhö
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=suomi24+suomen+keskusta+pankkopoika
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 803659
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302434Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä852060Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201597- 281441
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261429Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71384Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671347Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531095