Kiuruveden putinistien kannattaisi askarrella foliokypäriä, kuten Venäjälläkin on tehty, suojaksi Naton satelliiteista tulevalta vaaralliselta säteilyltä.
Asiasta kertoo Ilta-Sanomat:
"Venäläisopettajat huijattiin askartelemaan foliokypäriä – kyseessä kiusallinen pila
Aktivisti Vlad Bohan osoitti, kuinka nöyrästi venäläiset opettajat tottelevat käskyjä, joiden he uskovat tulevan Vladimir Putinin puolueelta."
"Bohan lähetti Voronezhin alueen kouluille kirjeen Vladimir Putinin Yhtenäinen Venäjä -puolueen paikallisosaston nimissä. Kirjeessä oli opettajille käsky ryhtyä askartelemaan ”isänmaallisia kypäriä”, jotka suojaisivat käyttäjäänsä Naton satelliiteista tulevalta vaaralliselta säteilyltä."
Siinäpä hyödyllistä askartelua myös Kiuruveden putinisteille.
KIURUVEDEN PUTINISEILLE FOLIOKYPÄRIÄ
11
294
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään me askarrellaan venäläisellä Lukoil Teboililla alumiiinisiä folikypäriä, mitkä estävät Natosatelliittien säteilyn. Ole aito putinisti ja liity askartelijoihin.
- Anonyymi
Tein koko perheelleni alumiinisen foliokypärän tebskalla 6 kpl. Hienoa tietää perheeni olevan turvassa natosatelliittien säteilyltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tein koko perheelleni alumiinisen foliokypärän tebskalla 6 kpl. Hienoa tietää perheeni olevan turvassa natosatelliittien säteilyltä.
Terapiaa sekin on...
- Anonyymi
Uutta muotia Venäjällä ne foliokypärät.
Lahjoittaneekohan Putin Trumpille sellaisen.
Sopisi hyvin Trumpillekin sellainen foliokypärät.- Anonyymi
Voitonpäivän paraatiin...
Putinille itselleen ja paraatijoukoille,
jos sellaisia vielä kootuksi saa.
- Anonyymi
Kaikki maassamme vielä toimivat venäläiset Lukoil Teboilit voisivat alkaa myymään alumiinifoliokypäriä Naton sateellien säteilyhaittoja vastaan. Kiuruvedellä toimiva venäläinen Lukoil Teboil voisi olla tiennäyttäjä. Kaikki maamme putinistit olisivat turvassa säteilyltä.
- Anonyymi
Laita se maski naamalle ja ole hilijaa =D hahaha! Oma "foliokypärä" se tuokin on.
- Anonyymi
Mikä on putinisei? Joku kala? 🤔
- Anonyymi
Räkäkiiski.
Sama, missä paistaisi. - Anonyymi
Se on Tarja Halosen ja hänen Vladimir-ystävänsä yhteisessä kalanjalostamossa kehitetty sisävesiin sopiva sei. Niitä istutetaan ensiksi Kiurujärveen ja sitten Osmankijärveen. Kala kasvaa 100-kiloiseksi ja on erittäin terveellistä syötävää, joka sopii möhömahaisille kiurukkaille läskisoosin asemasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Tarja Halosen ja hänen Vladimir-ystävänsä yhteisessä kalanjalostamossa kehitetty sisävesiin sopiva sei. Niitä istutetaan ensiksi Kiurujärveen ja sitten Osmankijärveen. Kala kasvaa 100-kiloiseksi ja on erittäin terveellistä syötävää, joka sopii möhömahaisille kiurukkaille läskisoosin asemasta.
Paistettava se on, ei sitä muuten voi syödä.
Ja samaa höttöä se on, paistoi sen missä tahansa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233