Löytyykö vielä Iris Roineen tasoisia selvänäkijöitä? Mikäli tiedät aidon ja osaavan selvänäkijän, laita vinkkiä meiliini [email protected]
Suosittele aitoa selvänäkijää
60
577
Vastaukset
- Anonyymi
https://hansuranta.blogspot.com/
Hansu on valoisa ja rohkaiseva.- Anonyymi
Samaa mieltä, Hannele Ranta on nähnyt mulle monia asioita, on realistinen ja lämpimän oloinen. Ei kysele, vaan kertoo asiat selkeästi ja turhia jaarittelematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, Hannele Ranta on nähnyt mulle monia asioita, on realistinen ja lämpimän oloinen. Ei kysele, vaan kertoo asiat selkeästi ja turhia jaarittelematta.
Mulle ei tienny mitään! Ei siis mikään toteutunut!
- Anonyymi
Anuirmeli Sallamo-Lavi
- Anonyymi
Myös Terhi Jansson.
- Anonyymi
Sillon kauhee mainoskamppanja ollu näissä keskusteluissa jo pitkään mutta kokemuksen mukaan yyhtä tyhjän kanssa.
Minä voin katsoa, vaikka en kynekologi olekaan. Alle 25 ilmaiseksi, siitä ylöspäin vitosen nousu per vuosi.
- Anonyymi
Tästä ketjusta näköjään poistettu erään "Intuitiivinen S:n" laittama mainoksensa, joka oli siis ilmestynyt ihmeellistä kyllä, tänne ihan samaan aikaan kuin tuo alla oleva Naomin haukkuminen toiseen ketjuun... "Anonyymi
2024-12-11 05:49:23"
UUSI että herää kysymys kenellä luppoaikaa... tuohon aikaan aamuyöstä luulisi vielä nukkuvan mutta tietty jos stressiä vaikka siitä että varauskirjassa tyhjää...
Että niin sitä voi narahtaa jos laittaa oikein yhteystietonsa tänne, gmail-osoitteensa... ja seuraavaksi siirtyy samaan kellonlyömään haukkumaan sitä oikeaa näkijää, Naomia, toiseen ketjuun... alla olevalla tavalla;
"Vai oikein luit,hällä on sitten luppoaikaa aika paljon,ei taida olla varauskirjat ihan täynnä."- Anonyymi
"Anonyymi
2024-12-11 05:48:37
UUSI
Täällä nuo yhdet ei kestä jos naomista puhuu hiukankin ikäviä. Uskon sinua,ei hän niin täydellinen ole"
_ ja tämän siis vastannut vielä itselleen...kannattaa katsoa kirjoitustavasta ja pilkkujen sijainnista, voi olla valkuuttunut että sama kadehtija kirjoittanut molemmat. Että sellaista intuitiivista... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi
2024-12-11 05:48:37
UUSI
Täällä nuo yhdet ei kestä jos naomista puhuu hiukankin ikäviä. Uskon sinua,ei hän niin täydellinen ole"
_ ja tämän siis vastannut vielä itselleen...kannattaa katsoa kirjoitustavasta ja pilkkujen sijainnista, voi olla valkuuttunut että sama kadehtija kirjoittanut molemmat. Että sellaista intuitiivista...Selvähän se. Feikit käy karehtimasa aitoja. Se on hiukan noloo jossei tajua että täälä näkyy kellonajat kun on käytn karehtimasa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvähän se. Feikit käy karehtimasa aitoja. Se on hiukan noloo jossei tajua että täälä näkyy kellonajat kun on käytn karehtimasa.
Ainakin se yksi. Eipä tossa ole paljoo tarvinnu älynystyröitä hieroo, että on tajunnut kuka se sen Naomi -näkijän kintereillä on juossut kirnuamassa ties miten pitkään :(
Onhan siinä harrastusta kerrassaan että käy nakuttamassa omia mainoksiaan ketjut väärilleen, ja samalla haukkuu Naomia ja vastailee itsellensä,
Niin ikävä ja kaunainen energia ei varmasti kutsu asiakkaita, mutta mitä silti tarvitsee Naomi -näkijän kimpussa pyöriä. Minkä Naomi sille mahtaa että hänelle on selvänäölliset lahjat suotu ja toiselle ei ole. - Anonyymi
Nyt sulla meni arvaukset ihan vihkoon.
Mä kuulin tästä kirjoituksesta täältä eräältä asiakkaalta. Ja ajattelin,että ehkäpä on aika kirjoittaa tänne.
Jos et mitenkään tiennyt niin minä olen hyvinkin aamu uninen, Valvon pitkään ja aamulla myös
nukun pitkään. En ole hereillä tuohon kellon aikaan. Se on ollut tapani koko aikuisiän.
Minun ei tarvitse mainostaa tänne missään muodossa. Ja tämänkin olisin voinut jättää kirjoittamatta. Mutta ehkäpä on aika kommentoida näitä sinun kirjoittamia kommentteja.
En totisesti ole tuohon aikaan hereillä,en menneessä enkä jatkossa. Eikä minulla ole stressiä,ei mistään asiasta. Joten,sinä nyt arvelet väärin.
Minulla ei myöskään ole mitään tarvetta haukkua Naomia,missään muodossa. miksi haukkuisin? Kerro se minulle. Koska näytät tietävän syyn? minäkin haluaisin sen tietää koska niin kovin väität sitä. Ei minulla ole mitään Naomia vastaan enkä myöskään puhu hänestä mitään pahaa,En nimittäin edes tunne häntä henkilökohtaisesti,niin miksi haukkuisin? Sehän olisi nyt ihan järjetöntä.
Näkijät muutenkaan ei hauku toisiaan. Olemme kyllä tekemisissä toisten kanssa.
Koitahan nyt rauhoittua,tässä keskustelupalstalla käy niin paljon ihmisiä ja kaikki kirjoittaa
anonyymisti,että on turha koittaa nyt aavistella ja tehdä päätöksiään,että se olisin minä.
Käyn täällä välillä lukemassa jos joku asiakas siitä minuun ottaa yhteyttä,en aina silloinkaan.
Enemmänkin minua huvittaa sinun päätelmäsi ,että milloin olen hereillä.
Minä en pysty muodostamaan edes järkevää lausetta ennen klo 10 välillä jopa ennen klo 12.
Joten mistä ihmeestä sinä olet saanut käsityksen että olen aamulla klo 5 jo hereillä?
Ja tietysti sekin on fakta,että jotkut pitää siitä miten minä teen tulkintoja. Jokaiselle varmasti riittää joku.
Ja heille jotka pitää Naomista niin he käyvät ja ottavat yhteyttä häneen. Se ei ole minulta pois,ei millään tavalla.
Hyvää joulun odotusta kaikille t. Sari
- Anonyymi
Toi se jaksaa selittää! "En totisesti ole tuohon aikaan hereillä,en menneessä enkä jatkossa" tossa lauseessa jälleen sama paljastava pilkkuvirhe, kannattaa katsoa nuo Naomista murettä nähneen kirjoitukset ossa ylempänä, mitkä aivan tasan tarkkaan saman kirjoittamia.
Kummallista oli sekin, että miksi oli sitten mainosviestinsä poistanut saman tien kun ns. käry kävi.
Että uskoo ken jaksaa noita selityksiä.- Anonyymi
Oli pilkku tai piste virhe,niin mitä väliä sillä on?
Niin miten se on selitystä,jos kerran en ole hereillä tuohon aikaan? Niin kun en kerran ole. Kommentoin sinun lauseeseen,että olisin muka klo 5 hereillä. En todellakaan ole.
Mikä virhe tuossa sinun kirjoituksessasi on?: Naomista murettä nähneen ???
Minä en ole laittanut mitään mainosta tänne. Joten en ole myöskään poistanut.
Eiköhän se ole tämän palstan yp? Joka poistaa.
En ole myöskään kirjoittanut Naomista yhtään mitään. Ja kun nyt pilkkuja viilaat niin,sinun pitäisi oppia kirjoittamaan oikein ihan itse.
Eikä minulla ole aikaa eikä kiinnostusta lukea mitään Naomista kirjoitettua.
Hän on varmasti mukava ja sympaattinen ihminen.
Ja ehkä joku toinen ei muista laittaa pilkkuja ja pisteitä sinne minne kuuluu.
Täällä on todella paljon ihmisiä jotka kommentoivat.
Ja oletko miettinyt,että ehkä joku ei tykkää Naomista? Jokaisella näkijällä on niitä
jotka ei pidä. Eikä kuulukkaan pitää,jokaisella on oma mielipide.
Mutta älä nyt hyvä ihminen jatka enää tuota jankutustasi ja väitettä,että minä olen kirjoittanut jotakin jota en todellakaan ole. Ellei sinulla ole täyttä faktaa todistaa,että näin olisi. Jos sinulla on faktaa,niin kerro ihmieessä.
Minulla alkaa työt joten en ehdi täällä vänkäämään kanssasi. Ehkä myöhemmin
katson,että mihin faktaan päätökseen olet tullut.
Terveisin: Sari - Anonyymi
Tämä. Joop en usko. Että vielä mainosta tässä ketjussa? Hah! ja HAH!
Eiks tossa aloittaja ole kysyt aitoa näkijää?..... Naomi on aito ja sekös vaikuttais erästä tai ehkä eräitäkin, kismittää. Millään kun ei aidoksi muutu kerta ei näkijänlahjoja ole, ei vaikka kuinka oikeita haukkuisi.
Olen kyllä pannut merkille tuon "kintereillä juoksemisen" jo ajat sitten. Aika ala-arvoista. Vähän säälittävääkin, varmaan moni muukin huomannut.
Vielä pitkä selittely päälle kuin jollain pikkulapsilla on tapana kun jää kiinni piparipurkilta..... joop, en se ainakaan minä ollut......
Mä en ota todesta yhtäkään ennustajaa joka on tai on ollut jossain palvelulinjoilla tarinoimassa. Varmaan monen muun kohdalla sama tilanne. Onko se sitten ihme jos ne ajanvarauskirjat on tyhjinä ja täytyy käydä nälvimässä oikeita näkijöitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks tossa aloittaja ole kysyt aitoa näkijää?..... Naomi on aito ja sekös vaikuttais erästä tai ehkä eräitäkin, kismittää. Millään kun ei aidoksi muutu kerta ei näkijänlahjoja ole, ei vaikka kuinka oikeita haukkuisi.
Olen kyllä pannut merkille tuon "kintereillä juoksemisen" jo ajat sitten. Aika ala-arvoista. Vähän säälittävääkin, varmaan moni muukin huomannut.
Vielä pitkä selittely päälle kuin jollain pikkulapsilla on tapana kun jää kiinni piparipurkilta..... joop, en se ainakaan minä ollut......
Mä en ota todesta yhtäkään ennustajaa joka on tai on ollut jossain palvelulinjoilla tarinoimassa. Varmaan monen muun kohdalla sama tilanne. Onko se sitten ihme jos ne ajanvarauskirjat on tyhjinä ja täytyy käydä nälvimässä oikeita näkijöitä.Kuka tässä nyt nälvii? Sinä nälvit ihan itse.
Kenenkään ajanvarauskirjoja sinähän et näe.
Sari kirjoitti oikein hyvin ja selkeästi,mutta sinulla on nyt joku
nälvimispäivä menossa.
Sinä väität kivenkovaa että hän haukkuu Naomi Mesiä. Onko sinulla tositteet siitä.
Minä olen se ihminen joka soitin Sarille kertoakseni,mitä täällä taas
on menossa. Pidä tunkkis,oikeastaan ihan sama mitä selität.
Koska sinun huutelusi samaa kuin huutaisin tuulta vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ota todesta yhtäkään ennustajaa joka on tai on ollut jossain palvelulinjoilla tarinoimassa. Varmaan monen muun kohdalla sama tilanne. Onko se sitten ihme jos ne ajanvarauskirjat on tyhjinä ja täytyy käydä nälvimässä oikeita näkijöitä.Iiris, hän oli todella aito ja hyvä näkijä. Hänellä kävin vuosien ajan. Sittemmin, muutettuamme mieheni kanssa Tampereelle, kävin siellä, olikohan joku Alanen Päivi, mainosti olevansa myös meedio, mutta se kokemmus oli kyllä yhtä tyhjän kanssa, ja jäi siihen kertaan. Sitten oli joku muukin Tampereella, en muista enää nimeä mutta ei ollut oikea näkijä hänkään.
Sitten ystävättäreni tuli käymään, ja kysyi että olinko käynyt Naomilla. Kertoi että hänestä oli kerrottu lehdessä, ja että oli joltakin kuullut, että oli aivan ilmiömäinen näkijä.
Menimmekin yhdessä häntä sitten tapaamaan, kun otti täällä Tampereella hotellissa vastaan. Lehdessä oli ilmoitus hänen vastaanotostaan.
Muistan aina sen kun hänet tapasin! Avasi sen huoneensa oven ja kuin olisi valo hänessä loistanut! Niin nuori, ja kaunis!
Hetken vain tuijotin ja kysyin että voiko noin nuori osata ennustaa.
Hän käveli siihen pöydän ääreen ja minä siihen häntä vastapäätä. Sanoi että voi voi, hänpä se on jo satoja vuosia vanha.
Oli se niin hieno asia että hänet löysin! Heti sen oivalsin että nyt oltiin taas oikean näkijän pakeilla. Samoja asioita alkoi minulle puhua, ja lähes vielä samoilla sanoilla, kuin mitä oli Iiris jo minulle ennustanut.
Ei niitä monia ole, joille sellainen lahja on suotu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ota todesta yhtäkään ennustajaa joka on tai on ollut jossain palvelulinjoilla tarinoimassa. Varmaan monen muun kohdalla sama tilanne. Onko se sitten ihme jos ne ajanvarauskirjat on tyhjinä ja täytyy käydä nälvimässä oikeita näkijöitä.Tätä ketjua kun lukee niin viimeistään ymmärtää mitä tarkoittaa >se koira älähtää johon kalikka kalahtaa<
huhhuijakkaa!
<<<ja saahan sitä tietysti puhua itsestään kolmannessa persoonassa<<< hihihi :) <<< :)
<<< kiva jos joku >asiakas> on ilmoittanut ja kiva jos joku on ollut se ja se,<<< :) ja mukavahan se on varmaan itsensä kanssa vängätä. Jos ei ole muutakaan tekemistä.
En ollut koskaan aikonut asiakkaaksi mennä, ja nyt viimeistään selvisi miksi en. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iiris, hän oli todella aito ja hyvä näkijä. Hänellä kävin vuosien ajan. Sittemmin, muutettuamme mieheni kanssa Tampereelle, kävin siellä, olikohan joku Alanen Päivi, mainosti olevansa myös meedio, mutta se kokemmus oli kyllä yhtä tyhjän kanssa, ja jäi siihen kertaan. Sitten oli joku muukin Tampereella, en muista enää nimeä mutta ei ollut oikea näkijä hänkään.
Sitten ystävättäreni tuli käymään, ja kysyi että olinko käynyt Naomilla. Kertoi että hänestä oli kerrottu lehdessä, ja että oli joltakin kuullut, että oli aivan ilmiömäinen näkijä.
Menimmekin yhdessä häntä sitten tapaamaan, kun otti täällä Tampereella hotellissa vastaan. Lehdessä oli ilmoitus hänen vastaanotostaan.
Muistan aina sen kun hänet tapasin! Avasi sen huoneensa oven ja kuin olisi valo hänessä loistanut! Niin nuori, ja kaunis!
Hetken vain tuijotin ja kysyin että voiko noin nuori osata ennustaa.
Hän käveli siihen pöydän ääreen ja minä siihen häntä vastapäätä. Sanoi että voi voi, hänpä se on jo satoja vuosia vanha.
Oli se niin hieno asia että hänet löysin! Heti sen oivalsin että nyt oltiin taas oikean näkijän pakeilla. Samoja asioita alkoi minulle puhua, ja lähes vielä samoilla sanoilla, kuin mitä oli Iiris jo minulle ennustanut.
Ei niitä monia ole, joille sellainen lahja on suotu.Älä edes mainitse samassa ketjussa Iris Roinetta ja jotain NM...Sun tekstisi muuten toistavat pahasti itseään, vaihda välillä levyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä edes mainitse samassa ketjussa Iris Roinetta ja jotain NM...Sun tekstisi muuten toistavat pahasti itseään, vaihda välillä levyä.
Nimenomaan, NM on parempi. Molemmista kun on minullakin kokemusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan, NM on parempi. Molemmista kun on minullakin kokemusta.
Minulla ei ole tuosta aloittajan mainitsemasta kokemusta, mutta tuosta NM on, ja en voisi kuvitellakaan, että näkijä voisi olla häntä parempi.
Omat hutini oli itselläkin ennen häntä, jos täsä nyt nimikirjaimilla mennään niin esim. NK ja TJ. Ei luonannut ainakaan itselläni, voihan se olla niin, että kaikkien kohdalla ei vain onnistu.
NM on nähnyt asioita, joita ei voisi mitenkään, jos ei olisi lahjalla siunattu. Sellaisia kuin aiemman liiton aikaiset ongelmat, miehen joutuminen irtisanotuksi ja sairastuminen, terveydenhoidollinen operaatio, tyttären ura vaikka oli silloin vielä muuta alaa opiskelemassa, sukulaisen muutto ulkomaille, kadonnut asiapaperi, asioita perhetaustasta, monia, monia asioita vuosikymmenen ajalta.
Pari vuotta sittenm tein jo lähtöä luotaan, kun sanoi että ei halua huolestuttaa, mutta että olisi ehkä syytä käydä lääkärillä. Sanoi mitä asia koski, ja koska tiesin, että ei olisi sellaista ilman syytä sanonut, menin, ja onneksi menin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole tuosta aloittajan mainitsemasta kokemusta, mutta tuosta NM on, ja en voisi kuvitellakaan, että näkijä voisi olla häntä parempi.
Omat hutini oli itselläkin ennen häntä, jos täsä nyt nimikirjaimilla mennään niin esim. NK ja TJ. Ei luonannut ainakaan itselläni, voihan se olla niin, että kaikkien kohdalla ei vain onnistu.
NM on nähnyt asioita, joita ei voisi mitenkään, jos ei olisi lahjalla siunattu. Sellaisia kuin aiemman liiton aikaiset ongelmat, miehen joutuminen irtisanotuksi ja sairastuminen, terveydenhoidollinen operaatio, tyttären ura vaikka oli silloin vielä muuta alaa opiskelemassa, sukulaisen muutto ulkomaille, kadonnut asiapaperi, asioita perhetaustasta, monia, monia asioita vuosikymmenen ajalta.
Pari vuotta sittenm tein jo lähtöä luotaan, kun sanoi että ei halua huolestuttaa, mutta että olisi ehkä syytä käydä lääkärillä. Sanoi mitä asia koski, ja koska tiesin, että ei olisi sellaista ilman syytä sanonut, menin, ja onneksi menin.tämän ketjun ja näiden kommenttien perusteella tiedän ainakin kenelle en ikinä mene: NM. Todella säälittävää spämmäystä, joka pilaa NM maineen, jos sellaista nyt onkaan. En ollut ikinä ennen tätä palstaa kuullutkaan koko tyypistä, joten ei nyt niin kovin tunnettu taida olla. Aitoja näkijöitä Suomessa on muutama. Aikoinaan hyvä näkijä oli M-L Harjunpää, harmi kun lopetti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämän ketjun ja näiden kommenttien perusteella tiedän ainakin kenelle en ikinä mene: NM. Todella säälittävää spämmäystä, joka pilaa NM maineen, jos sellaista nyt onkaan. En ollut ikinä ennen tätä palstaa kuullutkaan koko tyypistä, joten ei nyt niin kovin tunnettu taida olla. Aitoja näkijöitä Suomessa on muutama. Aikoinaan hyvä näkijä oli M-L Harjunpää, harmi kun lopetti.
Oi ja voi! Ja sehän on häneltä varmaan jotenkin pois? Hihihihih :) :) hihihih :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi ja voi! Ja sehän on häneltä varmaan jotenkin pois? Hihihihih :) :) hihihih :)
Eiköhän tätä palstaa lukevat muutkin ihmiset tee johtopäätöksensä sun länkytyksen perusteella. Huono ja ilkeä energia paistaa sinusta kauas, hyi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai on kuullu. Toi niin monee kertaa luettu jo eri ketjuista toi ihmelogiikka että "Mää en ainaskaan mee ikinä Naomille ko se on niin hemmetin hyvä ja kaikki sitä kehuu."
Että jos samaa ulinaa pitäny vuosikaudet niin pakosti. Jokainen joka nyt edes näkijöistä on mitään tienny.
Luuleeko että tosta vaan klampsii Naomille. Juur hiljattain luin sen näkijän jostain julkaisusta että on niin pitkään tehnyt että voi itse valita asiakkaansa. Vahva tutu ettei noin negatiiviselle antaisi ajan aikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tätä palstaa lukevat muutkin ihmiset tee johtopäätöksensä sun länkytyksen perusteella. Huono ja ilkeä energia paistaa sinusta kauas, hyi!
Hihihihihi :) hyhyhyhyhyhhhhyhhhyyhhhihihihyhyhy :) paistaa aurinko tai sitten sataa hihihihi :)
Anonyymi kirjoitti:
Älä edes mainitse samassa ketjussa Iris Roinetta ja jotain NM...Sun tekstisi muuten toistavat pahasti itseään, vaihda välillä levyä.
Olen samaa mieltä. Iris Roine oli todella huippu näkijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö täällä määräät, (pilkku) että joku ei saa mainita samassa ketjussa Iiris Roinetta ja jotain NM.
Tämä on julkinen keskustelupalsta ja täällä saa mainita juuri niin monta näkijää kuin haluaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämän ketjun ja näiden kommenttien perusteella tiedän ainakin kenelle en ikinä mene: NM. Todella säälittävää spämmäystä, joka pilaa NM maineen, jos sellaista nyt onkaan. En ollut ikinä ennen tätä palstaa kuullutkaan koko tyypistä, joten ei nyt niin kovin tunnettu taida olla. Aitoja näkijöitä Suomessa on muutama. Aikoinaan hyvä näkijä oli M-L Harjunpää, harmi kun lopetti.
Samaa mieltä on moni. Ja eräällä keskustelupalstalla tästä kyllä kirjoitetaan paljon.
Ihmiset jotka ovat ajatelleet menevänsä NM.lle mutta näiden ns. "kehujen" vuoksi ei mene.
Naomista on tehty joka lehtijuttu, mutta muuten hän ei ole antanut mitään haastatteluja.
Taitaa nyt olla niin, että ne Naomin varauskirjat ammottaa tyhjyyttään.
Nämä ihmiset jotka täällä kirjoittavat Naomista, niin, eivät ajattele, että tästä voi olla hänelle suurta huolta ja asiakkaat loppuu. Naomin sivulta tämä : Ajan voi valita itse, usein tapahtumat aloitetaan jo aamupäivän-päivän aikaan, varailethan ajankohtaa ajoissa..
Eli jos Naomilla on niin varauskirjat täynnä, niin miten hänellä on mahdollisuus antaa asiakkaan varata itse aikansa? Huomasin, että monessa muussakin kohtaa hän kirjoitti, että asiakas voi itse varata sopivan aikansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä on moni. Ja eräällä keskustelupalstalla tästä kyllä kirjoitetaan paljon.
Ihmiset jotka ovat ajatelleet menevänsä NM.lle mutta näiden ns. "kehujen" vuoksi ei mene.
Naomista on tehty joka lehtijuttu, mutta muuten hän ei ole antanut mitään haastatteluja.
Nämä ihmiset jotka täällä kirjoittavat Naomista, niin, eivät ajattele, että tästä voi olla hänelle suurta huolta ja asiakkaat loppuu. Naomin sivulta tämä : Ajan voi valita itse, usein tapahtumat aloitetaan jo aamupäivän-päivän aikaan, varailethan ajankohtaa ajoissa..
Eli jos Naomilla on niin varauskirjat täynnä, niin miten hänellä on mahdollisuus antaa asiakkaan varata itse aikansa? Huomasin, että monessa muussakin kohtaa hän kirjoitti, että asiakas voi itse varata sopivan aikansa.Täysin jonkun uunojaputusta?! Onko ihan todellistakaan voi olla noin uunoa ajatustapaa?
Tuo kohta minkä olet tänne kopooinut, ei anna muuten mitään muuta kuvaa kuin kertoo suunnattomasta kateudesta, tarkoittaa hänen ryhmiä järjestäville antamaansa ohjeistusta!
Eli ne ryhmien ajankohdat tietysti sovitaan sellaisille päiville, mitkä kyseiselle näkijälle on vapaana.
Eli itse olen sellaisia ryhmiä kutsunut koolle parikin kertaa, ja ne aloitettiin todella aamupäivällä, koska tulijoita oli iltaan asti!
Totta kai asiakas voi valita ajan jonka haluaa ja EHDOTTAA sitä, mutta sehän on sitten tietty eri asia, onko se enää vapaana. Siis ei voi olla noin yksinkertaista!
Mitä ihmeen "naisenlogiikkaa" edustaa ajattelu, että joku ei menisi Naomille koska häntä KEHUTAAN paljon. Vastaan ihan itse; sedustaa vain ja ainoastaan kateeliisen logiikkaa.
Ja ihan tiedoksi, kun ei taida sivistys isommin rasittaa. Hänestä on tehty kymmeniä lehtijuttuja ja haastatteluja. Työstään näkijänä ja taiteilijana.
Onpa todella hienoa että huolehdit hänen asiakkaidensa riittävyydestä, mutta sinuna keskittyisin niihin omiisi, joita parhaillaankin on ilmeisesti se kaksi vuodessa, ja nekin vaan koska kokevat että on pakko, ettet ala heitäkin haukkua. Yllättävän suuri murhe täällä eräällä nyt sen Naomin varauskirjoista, ja se eräs taisi tuolla jossain kohdin jo narahtaa siitä Naomin stalkkaamisesta. Olisiko hyvä kohta lopettaa sellainen ettei tule muille enempää myötähäpeää.
Ehkä muutenkin jättää kaikkinainen ajatustoiminta muiden tehtäväksi, voi olla että muilla on siihen paremmat välineet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos Naomilla on niin varauskirjat täynnä, niin miten hänellä on mahdollisuus antaa asiakkaan varata itse aikansa? Huomasin, että monessa muussakin kohtaa hän kirjoitti, että asiakas voi itse varata sopivan aikansa.Olet sitten TAAS käynyt Naomin sivuilla vakoilemassa. Kertoo kyllä aika paljon missä mennään. Tai siis missä eräs, nuohoaa nenä pitkällään Suomen ehkä tämän hetken tunnetuimman ja arvostetuimman näkijän sivuilla ja julkaisuissa kadehtimassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos Naomilla on niin varauskirjat täynnä, niin miten hänellä on mahdollisuus antaa asiakkaan varata itse aikansa? Huomasin, että monessa muussakin kohtaa hän kirjoitti, että asiakas voi itse varata sopivan aikansa.Taasko toi on täällä näkemässä murhetta Naomin varauskirjoista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko toi on täällä näkemässä murhetta Naomin varauskirjoista!
Niin no ei kai sitä mikään kiellä jos joku haluaa nolata ittensä oikein urakalla. Hahaha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos Naomilla on niin varauskirjat täynnä, niin miten hänellä on mahdollisuus antaa asiakkaan varata itse aikansa? Huomasin, että monessa muussakin kohtaa hän kirjoitti, että asiakas voi itse varata sopivan aikansa.Taitaa sekin olla ihan oma keskustelupalsta. Niin kuin tämäkin... yksi ja sama - tiedetään kyllä kuka - täällä jahnaa Naomin perässä ja koettaa vääntää ihmisiä jollekin palstallensa jossa mainostaa itteään ja käy samaan aikaa toisella palstalla haukkumassa Naomia.
Tiedetään, tiedetään, haluisi kanssa että olisi näkijänkykyjä mutta vaikka kuinka moneen kertaan toistelisi Naomin nimeä tai tämän varauskirjaa, niin ne kyvyt ei vaan siitä tartu. Tiedetää, tiedetään, on ikävää ja harmistuttavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sitten TAAS käynyt Naomin sivuilla vakoilemassa. Kertoo kyllä aika paljon missä mennään. Tai siis missä eräs, nuohoaa nenä pitkällään Suomen ehkä tämän hetken tunnetuimman ja arvostetuimman näkijän sivuilla ja julkaisuissa kadehtimassa.
Jos hakee itselleen näkijää kehen voi luottaa,niinkö eikö ole ihan oikeutettuakin käydä lukemassa niin voi miettiä että kehen ottaa yhteyttä. Eihän se ole mitään vakoilemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sitten TAAS käynyt Naomin sivuilla vakoilemassa. Kertoo kyllä aika paljon missä mennään. Tai siis missä eräs, nuohoaa nenä pitkällään Suomen ehkä tämän hetken tunnetuimman ja arvostetuimman näkijän sivuilla ja julkaisuissa kadehtimassa.
Mitä jos rupeisit etsiväksi kun kerran olet noin pätevä ihminen, Joka kertoo täällä että kukaan ei osaa tehdä tulkintaa sähköpostitse kuin ainoastaan yksi ainoa eli Naomi.
Eli ne ketä kehuu Naomia ja kertoo että kukaan ei voi tehdä sähköpostitulkintoja niin Naomi kuitenkin osaa. Oot sä aika vekkuli veli kulta.
Naomilla on julkiset sivut, Ei sitä tarvi vakoilla, samperin typerys...
- Anonyymi
Siis apua! Sekasin?- - Eikö tajua että sen tunnistaa tosta kirjotustyylistä miten noi pilkut noissa tekstioksennuksissaa-- -
KENESTÄ se täällä riehuu? Mistä hakkaamisista?- Anonyymi
Järkkyä tilitystä. Mutta että jos tuollaista kohtelua saa osakseen niin kyllä jostain muuta kautta pitäisi apua kuin jostain netin keskustelupalstoilta,,,
- Anonyymi
Kieltämättä tekstit menny hyvin intuitiivisiksi.
- Anonyymi
Todella. Käy haukkumassa muita ja sitten tilittää täällä kuinka siitä saa huonoo energiaa. Siltähän tuo vaikuttaa, ei noista kirjoituksista ainakaan mitkään hyvät energiat huoku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella. Käy haukkumassa muita ja sitten tilittää täällä kuinka siitä saa huonoo energiaa. Siltähän tuo vaikuttaa, ei noista kirjoituksista ainakaan mitkään hyvät energiat huoku.
Niinhän että väität ,että tuo Sari levittää huonoa energiaa!?!
Sinä joka kerta toisensa perään haukut täällä näkijöitä,eikä ole tuo Sari
ainoa.
Ja jos sinä haukut nimellä niin miksipä ei sinua haukkuisi nimellä,täällä jossakin oli hyvä esimerkki siitä. Kun heitettiin nimi "pöytään". Tätä voi tehdä myös asiakkaista. Miksi ei voisi? ei ole syytä olla haukkumatta.
Koska todellakaan kaikki ei niin kullannuppuja ole.
Näkijällä on myös oikeus sanoa mielipiteensä,vai onko joku lakipykälä
joka estää sen? Ei kuule ole.
Ja sinulle on muutamia kertoja jo kielletty tuollaisten kirjoittaminen.
Ja olet saanut siitä muistutuksia.
Oletko nyt surullinen kun sait jotakin haukkua ja itse myös vastailit siihen. Tiedätkö että se on sairasta.
Rupea tekemään joulu juttua,tietty kun sen itse sinä vietät sen yksin niin
ei se tietysti ole,mutta aina löytyy tekemistä,muutakin kuin täällä muiden haukkumista. Oletko mitenkään miettinyt että miten huono karma sinulle tulee? Mutta kyllä tulee ja on jo.
- Anonyymi
Jeesus Kristus on ainut tie taivaaseet. Tässä lilnkissä vaikuttaa Jumalan Pyhän Hengen voma ja vapauttaa pimeyden voimista ja tekee terveeksi. https://www.youtube.com/watch?v=oge2OJS0yjo
- Anonyymi
Jotain apuuha varmaan tarvis. Kolmannessa persoonassa kommentoi, ei hyvää päivää.
- Anonyymi
Luin kauan aikaa sitten jo jostain, oisko ollut juuri näissä topiceissa, että Naomilla on joku stalkkeri.
Joku joka käy kateellisena kyöräämässä mitä hänestä kirjoitetaan, ja mitä julkaisee.
Kun nyt tulin tätä topicia lukemaan, kun tuossa ap kyseli hyvää näkijää, niin ihan kauhistuin!
Toden totta, suunnilleen joka kommentissa samaa, Naomista ja hänen varauskirjastaan. Mitä sellaisen ihanan ja hyvän asiakkaaat ja varauskirjat kuuluvat jollekin?! Eikö tuollaiseen panetteluun luulisi nyt jo ylläpidon puuttuvan.
- Anonyymi
Ainakin joku ammottaa tyhjyyttään mutta ei varmaan liity sen näkijän asioihin mitenkää.
- Anonyymi
Turussa selvänäkijä Tarja Uusitalo
- Anonyymi
jaa. alottiko eilen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa. alottiko eilen?
Sä kommentoi tälläistä jokaiseen josta mainitaan ja kysellään. Joten ei kannata kenekään ottaa paineita kun tuo yksi on niin tärähtänyt päästään. Näitä on keskustelut pullollaan tuon vikinää.
- Anonyymi
Tarja on katsonut jo iät ja ajat ja hänen äitinsäkin oli selvänäkijä.
- Anonyymi
Taitaa olla höpöhöpöö. Ikinä kuullu.
- Anonyymi
Ei ole. Kyllä hän hyvin tunnettu näkijä Turun suunnassa. Ei vaan mainosta missään itseään.
- Anonyymi
Eiks toi sitten ollut mainos?
- Anonyymi
Älä lähden tuon vänkäyksiin vastaamaan, Se tekee kaikille noin kun se oma elämä on niin köyhää, se on tehnyt tätä jo monta vuotta.
- Anonyymi
Jos selvänäkijöitä etsii, niin tämä oli vinkki. Oikeasti näkeviä on todella vähän. Huijareita on enemmän. Yleensä oikeasti näkevät ei mainosta missään, mutta ne, jotka eivät näe, niin mainosta pukkaa tuon tuostakin.
- Anonyymi
Ne tosiaan mainostaa, ja haukkuu sitten oikeita. Oikeitten ei tarvii mainostaa kun niitten nimet muuten esillä kun asiakkaat niistä paukuttaa.
- Anonyymi
Tänäänkin Naomi mainosti hintoja jne eli ei hänkään ole sitten aito näkijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänäänkin Naomi mainosti hintoja jne eli ei hänkään ole sitten aito näkijä.
Ihan sitten PÄIVITTÄIN syynäät hänen asioissa. Jos nyt tarkoitat sitä että Fasessa oli julkaisu missä kertoi että hinnat on nähtävillä niin minusta se ei ole kyllä mikään mainos. Minusta se on ihan vaan palveluun liittyvistä asioista tiedottamista.
- AnonyymiUUSI
Jotenkin olen vanhan kansan ihminen ja minua kummeksuttaa selvänäkijät, jotka mainostavat esim. sitä, että katson rakkauteen yms. osa-alueisiin. Niistä tulee aina rahastuksen maku mieleen. Luotan vanhan kansan näkijöihin, joilla taksa oli omantunnon mukaan ja kertoivat sen mitä näytettiin. Eivät utele ihmisestä mitään. Sellaisesta näkijästä herää luottamus näkijään. Valitettavasti nuo näkijät tai heidän tiedot menee puskaradion kautta. Niitä ei ole paljon.
Olen kuullut näkijästä nimeltä Päivi Mäkinen. On ollut kuulemma tosi hyvä, en tiedä, katsooko enää ja mistä hänen yhteystiedot löytäisi?- AnonyymiUUSI
Kattoo ny vaan siitä omasta osotevihkosta, kyllä ne siellä varmaan tallessa on.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364245Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3272145Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31994Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481861- 1061780
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4531754Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4771594MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar561395Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4671310Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441306