Tapasin profeetan Helsingissä ja kysyin häneltä asiasta,minkä Kälviältä kuulin.
Mies laitettiin syyttömänä ambulanssikyydissä psyk,hoitoon ja kyseisen metsästysseuran jäsenet haukkuivat hänet mielisairaaksi.
Hän oli kuulunut tuohon metsästysseuraan.
Sen jälkeen haukkuivat,että mies ei viitsinyt edes "näätäloudetta" veistää Leukun Eräveikoille,vaikka omaa hirsirakentamisen taidot.
Henri Puumala kertoi,ettei häneltä kukaan koskaan kysynyt sanallakaan "näätälouteen" veistämisestä,mutta kertoi haukkujen saamisensa olevan totta.
Sen toteutti käytännössä eräs "turkistarhaajaperijä".
Henri Puumala sanoi,ettei ole kuulunut Leukum Eräveikkoihin 90-luvun jälkeen,eikä hänellä ole enää edes metsästyskorttiakaan ollut vuosikymmeniin.
Lauluntekstejä hän sanoi kirjoittaneensa hieman yli 18600 kpl ja sanoi kyllä kaiken jälkeen ymmärtävänsä,kuinka kälviäläiset kuvittelevat saavansa häneltä miljoonia euroja rahaa.
Lopuksi hän sanoi kälviäläisten olevan yksinkertaisesti k...päitä.
Suomen Profeetta puhui Leukun Eräveikoista.
10
160
Vastaukset
- Anonyymi
Hahhahhah,no nyt kyllä ne k...päät saavat kyllä kuulla kunniansa,paikallisen huoltoaseman nurkkapöydässä.
Siellähän heillä on Sulo Vile'n poikineen.
Rummuttakaa kälviäläiset tynnyreitänne jakoavaimillanne.
Kruununvoudintalon entisellä tarjoilijalla näyttää pyyhkivän hyvin.
Syököhän joulukinkkunsa helsinkiläisessä ravintolassa?
Se parhaiten nauraa,joka....hahhahhah... - Anonyymi
Puumalan suku kuuluu nykyään Kroisoksiin,onkohan siellä kovastikin "piilovävyjä" eli "leipäsusia"?
- Anonyymi
Henkka kertoi myöskin profetiasta,jonka oli kuullut poliiseilta maaliskuussa 2006 Helsingissä.
Hän oli tullut Helsinkiin elokuun alussa 2005,tarkoituksenaan lähteä levyttämään.
Poliisit olivat sanoneet:
-"Meillä on profetia sinusta.
Jos nyt lähdet levyttämään,niin Suomen kansa Maarianhaminasta Nuorgamiin saakka,tekee sinusta ja Martina Aitolehdestä uuden "Armi % Danny duon".
Saat itse valita,lähdetkö heti levyttämään ja otat kyseisen riesan elämääsi,vai otatko pestin Krp:hen ja saat toistakymmeneksi vuodeksi levytyskiellon". - Anonyymi
Henkka oli myöskin samalla tavannut Vladimir Putinin ja antanut hänelle nk."profeetan merkin",eli valkoisen z symbolin,sekä kertonut mihin sitä käytetään.
Hyökkäävää Zelenskya vastaan.
Tietääkö muuten kukaan,työskenteleekö se jehovalainen,joka Henkan ambulanssiin järjesti,vielä Kokkolassamme sos.alalla? - Anonyymi
Taitavat paeta jo,kukin eri suuntiin.
- Anonyymi
Sen jehovalaisen perusturvajohtajan koko suku välttelee kaupungilla ihmisiä,posket punaisinaan.
- Anonyymi
Pikkusen naiset tykkää,mahtaa moni olla kateellinen.
- Anonyymi
Leukun Eräveikkoihin taisi tullakin "uusjako".
Siellä kasvaa muuten nykyään vaahteroita. - Anonyymi
Tämä ei kuulu Leukun Eräveikkoihin,mutta muistaako kukaan sitä kälviäläistä everstiluutnanttia,joka juopotteli virka-ajalla käsiensä vapinaan ja jännittämiseen?
- AnonyymiUUSI
Ei Kälviä tarvitse musikantteja,meillä tarvitaan tubetusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372238Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671527Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611105
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42854- 70842