Miten toi shirly karvinen

Anonyymi-ap

on joskus ollu missi.. eihän ole minkään näköinen ! Seinään päin juossut 🫣 litteä naama.

22

677

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö tämä Shirly seurustellut Lauri Taatsin kanssa?

• Anonyymi

Miehet on kelvanneet kyllä ennen tätä nykyistä hiipparinaista.

• Anonyymi

Samaa on mietitty täälläkin. Mutta ennenkaikkea ruma sisältä. Oli selviytyjissä yks perkele.

• Anonyymi

Ei ollut suuren luokan kaunotar missivuotenakaan, mutta nyt hirvitys, kun huulitäytettä niin runsaasti, että ylähuuli ulottuu nenään asti. Miten ihmeessä eivät itse tajua, että alkavat muistuttaa klovnia noiden "kauneusoperaatioiden" jäljiltä?

• Anonyymi

Kiintiöt

• Anonyymi

Aloittaja voisi katsoa itseään peilistä, sieltä varmasti näkyy varsinainen hirviö!

• Anonyymi

Nätti ja kiva nainen tuo Shirley.❤️

• Anonyymi

Onko nää ihmisten ulkonäköä haukkuvat joten vajaaälyisiä? Ainakin heillä on huono itsetunto, kun pitää kauniita naisia haukkua.

• Anonyymi

PS. Ihan kuin hiekkalaatikko ikäiset kakarat ja koulukiusaajat tai muuten vain jääneet lapsen asteelle!

• Anonyymi

En kyllä kauniiksi sanoisi, en koskis kepilläkään.

• Anonyymi

Liikaa on kyllä käyttänyt täyteaineita ja sen on kuitenkin totuus asiassa. Miksi pitää pilata oma kaunis näkönsä oikeasti aivan piloille ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikaa on kyllä käyttänyt täyteaineita ja sen on kuitenkin totuus asiassa. Miksi pitää pilata oma kaunis näkönsä oikeasti aivan piloille ?

Nuo nyky naiset on monet toivottoman tyhmiä. Ei enää edes ymmärretä, mitä naaman muokkaus ja kaikkien asioiden liioittelu pilaa... tosi monella, siepot ym. menee överiksi ja sitä ei ihminen enää huomaa sitten, kun homma menee överiksi.

Mekanismi on sama, kuin niillä joilla on syömishäiriö, peili näyttää että on lihava, vaikka oikeasti on luuta ja nahkaa. Surullista mutta tutkimusten mukaan totta.

• Anonyymi

Botoxia naama täynnä, järkyttävän näköinen.
      Oli jo vaipumassa unholaan, kunnes nousi lesbosuhteella taas julkisuuteen...

• Anonyymi

Hirveä ja epäluonnollinen turpa. Varsinkin kun nauraa.

• Anonyymi

Astuisin erittäin mielelläni kakkoseen.

• Anonyymi

Niin varmasti. Sarja-astuja.

• Anonyymi

Noh,noh Karvinen on kaunis kissa. Pitää myös Sannin puhtaana.

• Anonyymi

Onnekas nainen kun pääsee lipomaan Sannin mattoa.

• Anonyymi

Sisältä erittäin ruma. Näkyi esim selviytyjissä.

• Anonyymi

Suomessa pääsee misuksi, etnisyyden takia ettei tuu syrjityksi. Eipä ole pärjännyt missään. jonnijoutava tyrkky.

• Anonyymi

Onko mitään koulutusta tai osaamista. Pelkällä pärstän ja itsensä, esittelyllä ei taida kertyä eläkettä.

• Anonyymi

Aina voi maksaa vapaaehtoista eläkevakuutusta. Shirly on yrittäjä, eläke kertyy, jos maksaa YEL eikä millään minimillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      133
      2374
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1865
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1547
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1300
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      840
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe