on joskus ollu missi.. eihän ole minkään näköinen ! Seinään päin juossut 🫣 litteä naama.
Miten toi shirly karvinen
22
677
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö tämä Shirly seurustellut Lauri Taatsin kanssa?
- Anonyymi
Miehet on kelvanneet kyllä ennen tätä nykyistä hiipparinaista.
- Anonyymi
Samaa on mietitty täälläkin. Mutta ennenkaikkea ruma sisältä. Oli selviytyjissä yks perkele.
- Anonyymi
Ei ollut suuren luokan kaunotar missivuotenakaan, mutta nyt hirvitys, kun huulitäytettä niin runsaasti, että ylähuuli ulottuu nenään asti. Miten ihmeessä eivät itse tajua, että alkavat muistuttaa klovnia noiden "kauneusoperaatioiden" jäljiltä?
- Anonyymi
Kiintiöt
- Anonyymi
Aloittaja voisi katsoa itseään peilistä, sieltä varmasti näkyy varsinainen hirviö!
- Anonyymi
Nätti ja kiva nainen tuo Shirley.❤️
- Anonyymi
Onko nää ihmisten ulkonäköä haukkuvat joten vajaaälyisiä? Ainakin heillä on huono itsetunto, kun pitää kauniita naisia haukkua.
- Anonyymi
PS. Ihan kuin hiekkalaatikko ikäiset kakarat ja koulukiusaajat tai muuten vain jääneet lapsen asteelle!
- Anonyymi
En kyllä kauniiksi sanoisi, en koskis kepilläkään.
- Anonyymi
Liikaa on kyllä käyttänyt täyteaineita ja sen on kuitenkin totuus asiassa. Miksi pitää pilata oma kaunis näkönsä oikeasti aivan piloille ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa on kyllä käyttänyt täyteaineita ja sen on kuitenkin totuus asiassa. Miksi pitää pilata oma kaunis näkönsä oikeasti aivan piloille ?
Nuo nyky naiset on monet toivottoman tyhmiä. Ei enää edes ymmärretä, mitä naaman muokkaus ja kaikkien asioiden liioittelu pilaa... tosi monella, siepot ym. menee överiksi ja sitä ei ihminen enää huomaa sitten, kun homma menee överiksi.
Mekanismi on sama, kuin niillä joilla on syömishäiriö, peili näyttää että on lihava, vaikka oikeasti on luuta ja nahkaa. Surullista mutta tutkimusten mukaan totta.
- Anonyymi
Botoxia naama täynnä, järkyttävän näköinen.
Oli jo vaipumassa unholaan, kunnes nousi lesbosuhteella taas julkisuuteen... - Anonyymi
Hirveä ja epäluonnollinen turpa. Varsinkin kun nauraa.
- Anonyymi
Astuisin erittäin mielelläni kakkoseen.
- Anonyymi
Niin varmasti. Sarja-astuja.
- Anonyymi
Noh,noh Karvinen on kaunis kissa. Pitää myös Sannin puhtaana.
- Anonyymi
Onnekas nainen kun pääsee lipomaan Sannin mattoa.
- Anonyymi
Sisältä erittäin ruma. Näkyi esim selviytyjissä.
- Anonyymi
Suomessa pääsee misuksi, etnisyyden takia ettei tuu syrjityksi. Eipä ole pärjännyt missään. jonnijoutava tyrkky.
- Anonyymi
Onko mitään koulutusta tai osaamista. Pelkällä pärstän ja itsensä, esittelyllä ei taida kertyä eläkettä.
- Anonyymi
Aina voi maksaa vapaaehtoista eläkevakuutusta. Shirly on yrittäjä, eläke kertyy, jos maksaa YEL eikä millään minimillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752