Ihmisten kirjoittelu on lähes loppu. Tarkoittaako tuo meininki sitä että näillä sivuilla tehdään erittelyä kirjoittajista, jonkinlaista valtiotason tutkimusta? Ei voi mitenkään olla mahdollista et' yhtä äkkiä viime kuukausina on kadonnut kirjoittajia. Täytyy olla eristetyt sivut jossa on valekirjoittajia ja jokunen aito kirjoittaja? Voi hyvinki olla kyseessä sitä samaa meininkiä jota ennenki eli jotku saapalkkaa sitä kun etsivät jotain väärin ajattelijoita, joka on NATO maiden mediasotaa?
jotkut siis määrittelee mikä on oikein ja mikä on väärin?
Kiinnostavaa tosin on, että noin yleisesti medisassa ohjelmantekijät puhuvat ja kirjoittavat internetisssä seksistä hyvin laajalti. Menneen ajan Suomessa seksistä ei juurikaan puhuttu, koulussakaan ei opettaja uskaltanut käydä biologian tunnilla aihetta ihminen.
Ompa mennyt kaikkialla kunnissa, kaupungeissa ja muissa aiheissa
Anonyymi-ap
4
88
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoitukset on loppu, koska persut tuottaa solvauksista ja haukkumisesta 80 %:ia mutta koska ovat itse hallituksessa ovat hiljaa eivätkä arvostele perskokkareita.
- Anonyymi
Ja sinä se et edelleenkään osaa kirjoittaa yhtäkään kommenttia mainitsematta sanaa persu. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä se et edelleenkään osaa kirjoittaa yhtäkään kommenttia mainitsematta sanaa persu. 😂
Ja sinä et osaa yhtään viestiä laittaa ilman että haukut toista osapuolta.
- Anonyymi
Isoveli valvoo. Ja valvoo, ettei kansa saa puhua ongelmista. Sama Ylen keskusteluissa, monet nimimerkit on bannassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887