SAK vaatii 10 prosentin palkankorotuksia eli niin SAK vastaa kuin hallitus huutaa. Nyt EK saa purra tuuttin täydeltä.
Orpon hallituksen mukaiset palkankorotukset?
32
291
Vastaukset
- Anonyymi
Lumen auraus on Ok
- Anonyymi
Kuskille 25 euroa tunnilta eli enenmmän kuin 20 kymppiä tunnilta.
- Anonyymi
Tuleeko 100 000 tuhatta työtöntä 000 kymentä vuodessa vai vuoteen 2106 mennessä 🤣?
- Anonyymi
Satosen tavoite Tenho matematiikalla tarkoittaa 100 000 tuhatta työntä lisää joka vuoisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satosen tavoite Tenho matematiikalla tarkoittaa 100 000 tuhatta työntä lisää joka vuoisi.
"Tenho"? Nyt on jo 100 000 tuhatta työtöntä joka "vuoisi" 🤣. Sketsi sarja paranee kokoajan 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tenho"? Nyt on jo 100 000 tuhatta työtöntä joka "vuoisi" 🤣. Sketsi sarja paranee kokoajan 👍
Korjaus :"työntä" 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaus :"työntä" 🤣
Minä teen kirjoitusvirheitä. Sinä teet ajatusvirheitä. Ymmärtääkö persu eron? Siksi minä olen aika fiksu ja arvostettu. Sitä ei taida persu olla?
0=0 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä teen kirjoitusvirheitä. Sinä teet ajatusvirheitä. Ymmärtääkö persu eron? Siksi minä olen aika fiksu ja arvostettu. Sitä ei taida persu olla?
0=0Lisää vielä. Siksi sinä olet persu ja minä en ole. Liian vaikeaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0=0Kyllä "fiksuutesi" on kaikki jo huomannut ja siksi olet "arvostettu" 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo vittuilu.
- Anonyymi
YT suomi romahtaa, petosjytkyttäjät tuhoaa suomen.. ja "työvoimapula" muka, Työttömiä tulee waltavaa tahtia lisää ja lisää koko ajan. Petosjytkyhallitus on nopeassa ajassa luonut suomeen noin 55 000 uutta työtöntä. . .
- Anonyymi
Eikö pitänyt tulla 100 000 tuhatta työtöntä 000 kymentä vuodessa tai vuoteen 2106 mennessä 🤣?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö pitänyt tulla 100 000 tuhatta työtöntä 000 kymentä vuodessa tai vuoteen 2106 mennessä 🤣?
Näin Satonen lupasi Tenhon matematiikan mukaan laskettuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin Satonen lupasi Tenhon matematiikan mukaan laskettuna.
Siis 000 kymentä vuodessa vai vuoteen 2106 mennessä tulee 100 000 tuhatta työntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis 000 kymentä vuodessa vai vuoteen 2106 mennessä tulee 100 000 tuhatta työntä?
Purra eli 2004 - 2016 sossuntuilla. Tätäjö tarkoitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra eli 2004 - 2016 sossuntuilla. Tätäjö tarkoitat.
Ei kun "tätäjö" tarkoitit, 100 000 tuhatta työtöntä 000 kymentä vuodessa ja valtiovarainministeri elää sossun tuilla vuoteen 2106 asti 🤣?
- Anonyymi
Purran työkokemus 0000v 00kk 00pv. Liekö ryypännyt?
Miten ministerinä voi olla henkilö, joka on elänyt elämänsä sossunelättinä tekemättä päivääkään töitä? Ai niin persuista ei löydy henkilö, joka olisi tehnyt rehellistä työtä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ministerinä voi olla henkilö, joka on elänyt elämänsä sossunelättinä tekemättä päivääkään töitä? Ai niin persuista ei löydy henkilö, joka olisi tehnyt rehellistä työtä.Eikö se ollut , 100 000 tuhatta työntä 000 kymentä vuodessa ja valtiovarainministeri elää sossun tuilla vuoteen 2106 asti 🤣?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ministerinä voi olla henkilö, joka on elänyt elämänsä sossunelättinä tekemättä päivääkään töitä? Ai niin persuista ei löydy henkilö, joka olisi tehnyt rehellistä työtä.Curriculum Vitae - Tollolla kateus Riikka Purraa kohtaan senkuin vihertää.. Ai niin, Riikka Purra on kohta tienannut täyden kansanedustajan eläkkeen. On siinä Namolaisella pureksimista.. Hi Hi
- Anonyymi
Wennamovainaan sanoin rötösherrat rautoihin.
EK SY JA KoKooMuS tyrmään ja awain jorpakkoon.
- Anonyymi
Minun ei tarvitse, mutta oletko ylpeä Purrasta tuosta sossunelätistä?
- Anonyymi
On hyvä saavutus olla sossun elätti vuoteen 2106 asti ja kuitenkin toimia samalla valtiovarainministerinä🤣.
- Anonyymi
Ponun hinta tulee laskemaan markkinoilla 5% että kauppa käy ja Pyhäjärven persaukisilla persuillakin on vara juopotella entiseen malliin
- Anonyymi
Suomen palkkakehitys on Euroopan huonoin, siis HEIKOIN.
2 - vuotta ja 10 %.
Miten käy suomalaisen duunarin, nälkäpuolelle on vilahtanut jo vakavasti.
Hintaso hulahti viimeisten vuosien aikaan pilviin. Näin yksinkertaistettuna ja lyhyesti todettuna. EK:n Häkämies hyppii kantapäillään, ei meinaa mahtua oikeiston liiveihinsä, napit räjähtää ja kiiltonahkakengät menee saveen.
Tulee totuus eteen, nähdään miten käy oikeistohallituksen.
Nälkä Suomi vai aseet tanaan, piti vieä tämäkin päivä nähdä.
Muistakaamme vuosi 1917 - nälkämaan laulut jne.- Anonyymi
Sekin vielä, nuoret miehet ovat hukassa, nyt arvuutellasn sitä ja tätä, turhaan.
Suurin syy on turhautuminen, vapaa-ajan löhöily jota on liikaa.
Vastuuttomuus on lisääntynyt, alkoholin ja huumeiden käyttö liian nuorena, on tehnyt tehtävänsä.
Kaikki pitää saada heti, pian ja minulle kaikki. Näin se ei mene.
Nyt näitä pikku-isismiehiä silitellään vastakarvaan, heistä kasvoi väkivaltainen ja välinpitämätön sukupolvi, naisten tappajia. Poliisit vaeltaa samaa rataa, oikeus ei toteudu. Pikku- Orpo, on vielä orpompi, SS - tyyli ei ole tätä päivää.
- Anonyymi
10% taitaa olla jopa alimitoitettu vaatimus. Julkisella sektorilla esim. hoitajat oikea arvio lienee n. 13%.
- Anonyymi
Persujen petos tekee vaatimuksen välttämättömäksi. Onko koskaan yksikään puolue pettänyt työväkeä niin kuin nyt persut?
- Anonyymi
Persupelko Kepupeikolla!
- Anonyymi
Ja valtiovarainministeri elää sossun tuilla vuoteen 2106 asti, loi 100 000 tuhatta työntä, on niin ruma, että ei ole nainen ollenkaan, työkokemus on 000 kymentä vuotta jne. Tätähän vihervasemmisto hokee kokoajan.
- Anonyymi
EVVVK hallituksen jorinat enää.
Kaikki meni päin persettä vaalipuheisiin nähden.
Ei Siis Voi Vittu Vähemmän Kiinnostaa EKn ja hallituksen lätinät!- Anonyymi
Miksi vasuri itket sitten kokoajan 🤣?
- Anonyymi
Kymmenen prossaa liian vähän.
Alv korotus syö ostovoimaa suoraan 6.25 % netto.
Ostovoimapariteetti PPP syöksyy edelleen.
Kukaan aivot omaava ei tule Suomeen kupattavaksi enää ulkomailta.
Korkeakoulutettu tienaa paremmin ulkomailla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3499339Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat865809Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3575392SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden893782Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä33202Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien662763Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal692728Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,52533Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72468- 1132436