Siisti tyttöilijä etsii vakkari panijaa👗myös sidonta ja piiskaus ok
Tyttöilijälle kullia
12
322
Vastaukset
- Anonyymi
Juu kiitos! Kiinnostaa kunhan oot aito!
48vuotiasukkoaitoukko
2024-11-13
Tässä on asiallinen ja huumorintajuinen ja mukava ja ystävällinen ukkeli jolle kuuluu hyvää.
Minä tykkään käydä lenkillä joka päivä ja minulla on muitakin harrastuksia.
Minä toivon että tulisi pysyvät pakkaset ni pääsisi lempi harrastuksen pariin.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kg ja ikää on 48 vuotta- Anonyymi
Miten yhteys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten yhteys
Kik redioo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten yhteys
Kik rediioo
- Anonyymi
Kukkoilijalle tylliä.
- Anonyymi
Moi,Olen kiinnostunut hyvin ,Onko sulla Kik?Espoo30
- Anonyymi
Ei ole kik laita s-posti
- Anonyymi
Kik rediioo
- Anonyymi
Kerrankin tyttöilijä myöntää olevansa homo. Joka palstalla tyttöilijät jauhavat olevansa heteroita tai korkeintaan bissejä. Älkää nyt viitsikö. On ollut aina tiedossa titytyypin homojen halusta pukeutua naisten vaatteisiin.
- Anonyymi
vieläkö tyttöijlijä hakee panijaa
- Anonyymi
31v tyttöiliä etsii miestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
31v tyttöiliä etsii miestä
kuuuuuuuuuuuuusiiiiiiiiiiiiiiiipäääääääääääääääääääääääääääääääääääää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126