Minulla ois Suomen pelastamisidea

Anonyymi-ap

Suomeen tarvittaisiin äkillisesti 3000,00 EUR /kk perustulo.

Se kun kilahtaisi jokaiselle tämän maan 18 vuotta täyttäneelle kansalaiselle, niin sen jälkeen ei olisi enää köyhiä ihmisiä missään.

Köyhyys poistuisi samantien ja työttömyydestäkään ei olisi enää mitään ongelmaa yhteiskunnalle.

Mutta tällainen uudistus räjäyttäisi pois sitten sen kaikkein suurimman mädän tästä valtiosta.... Pankkimafian.

Suomen Pankin valta romahtaisi sen seurauksena ja ihmiset saisivat viimein sen taloudellisen itsemääräämisoikeuden, kun KELA:n kaltainen ja TE-keskuksen kaltainen kommunistinen orjuutuslaitos menisi konkurssiin.

Kuka on mukana ?

72

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta kuka siivoaisi sen jälkeen vessoja ?

• Anonyymi

TESLA ROBOTIT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TESLA ROBOTIT

Nerokasta

• Anonyymi

Jokainen siivokkoon omat paskansa. Yleisillä paikoilla robotit. Yleisten paikkojen vessat voidaan myös suunnitella helposti siivottaviksi ja toimiviksi.

• Anonyymi

Kannabista lailliseksi ja olut halvemmaksi viron tyyliin prismassakin myydään väkeviä

• Anonyymi

Muutama kuukausi ,ja sama valitus taas.. köyhiltä leikataan.

• Anonyymi

Onko käsite "inflaatio" mitenkään tuttua?

Mistä se 3 donaa kuussa otettaisiin?

Printteristä?

• Anonyymi

Niinhän se Idi Aminkin sanoi, että Ugandan valtio ei voi koskaan mennä konkurssiin, koska rahaa voi aina painaa lisää.
        Talousmies, nähkääs.

• Anonyymi

Sen saa helposti kun ei syydä 8 miljardia sotimiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen saa helposti kun ei syydä 8 miljardia sotimiseen.

Niinpä. Se 8 G€ kilahtaisi kerran kolmella tonnilla täysi-ikäisten tilille, mutta entäs sen jälkeen seuraavat kuukaudet ????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Se 8 G€ kilahtaisi kerran kolmella tonnilla täysi-ikäisten tilille, mutta entäs sen jälkeen seuraavat kuukaudet ????

Kaikki rahat mitkä muuten menisivät sotatoimiin ja harjoitteluun suoraan tilille jatkossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki rahat mitkä muuten menisivät sotatoimiin ja harjoitteluun suoraan tilille jatkossa.

Niinpä. Olisi sitten venäjän pojilla helpompi marssia Helsinkiin.

• Anonyymi

Menisit töihin, niin ei tarvitsisi haikailla.
      Vaan se pössyttely kiinnostaa enemmän, eikö ?

• Anonyymi

Kaikille tuilla eläville kivääri kouraan ja junalla ukrainaan.

• Anonyymi

Kaikki upseerit jokaisesta maasta mielisairaaloihin hoidettaviksi. Yritetään tehdä sotahulluista oikeita miehiä ja vähemmän luonnonvaroja turhaan kuluttavia. Nytkin taas loukkaantui nuorisoa turhaan kun täytyy leikkiä. Syyt pistetään nuorison niskoille. Siitä on hyvä startata elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki upseerit jokaisesta maasta mielisairaaloihin hoidettaviksi. Yritetään tehdä sotahulluista oikeita miehiä ja vähemmän luonnonvaroja turhaan kuluttavia. Nytkin taas loukkaantui nuorisoa turhaan kun täytyy leikkiä. Syyt pistetään nuorison niskoille. Siitä on hyvä startata elämä.

Eipä ne upseerit niitä sotia aiheuta. Poliitikot ne aiheuttavat, ja luikkivat sitten sotilaiden selän taakse piiloon, kun ovat niin kovin tärkeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ne upseerit niitä sotia aiheuta. Poliitikot ne aiheuttavat, ja luikkivat sitten sotilaiden selän taakse piiloon, kun ovat niin kovin tärkeitä.

Kyllä ne alkavat toteuttamaan käskyjä valehdellen ei me mihinkkä sottaan ol menos mennään vaa vähä harjoittelemaan rajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne alkavat toteuttamaan käskyjä valehdellen ei me mihinkkä sottaan ol menos mennään vaa vähä harjoittelemaan rajalle.

Niinpä. Toteuttamaan epäonnistuneiden poliitikkojen työn jatketta.

• Anonyymi

Mitäs sillä kiväärillä pitäisi tehdä? Yllytätkö muita ihmisiä tappamaan? Sehän on rikos. Vankilaan tai mielisairaalaan kuuluisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Toteuttamaan epäonnistuneiden poliitikkojen työn jatketta.

Ei mikään pakko ole kyllä upseeritkin voivat kieltäytyä. Upseerit voivat olla myös vuorovaikutuksessa venäläisten upseerien kanssa ja neuvotella ja tiedustella tuntemuksia jo etukäteen. Kyllähän venäläiset upseerit suomalaisessa kasarmissa käyvät muutenkin ryyppäämässä suomalaisten kanssa toverillisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mikään pakko ole kyllä upseeritkin voivat kieltäytyä. Upseerit voivat olla myös vuorovaikutuksessa venäläisten upseerien kanssa ja neuvotella ja tiedustella tuntemuksia jo etukäteen. Kyllähän venäläiset upseerit suomalaisessa kasarmissa käyvät muutenkin ryyppäämässä suomalaisten kanssa toverillisesti.

Jaahas. Sitä pitää sitten isänmaa pettää ja alistua rautasaappaan alle, eikö totta?
        Menehän kyselemään vaikkapa virolaisilta, että miten kivaa oli vv. 1945 - 1991 ? Voit yllättyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas. Sitä pitää sitten isänmaa pettää ja alistua rautasaappaan alle, eikö totta?
        Menehän kyselemään vaikkapa virolaisilta, että miten kivaa oli vv. 1945 - 1991 ? Voit yllättyä.

Mikä vitun isänmaa? Helvettiäkö minä sille voin että olen syntynyt suomeen tai ruotsiin tai saksaan. En minä ole jakanut yhteistä maapalloa eri kansoiksi. Sekin on näköjään tehty ihan vaan sen takia että pieni porukka voi aloittaa massatappamiset yhä uudestaan ja uudestaan vetoamalla isänmaallisuuten ja velvollisuuteen. Lisäksi vielä tienaavat miljoonia sotimalla.

• Anonyymi

Enpä tartte tukia, maksan itselleni palkkaa n. 20 000 joka kuukausi, tienasin ensimmäisen miljoonani 27 vuotiaana.

45 vuotiaana jään eläkkeelle ansaitsetusti.

• Anonyymi

Kivat sulle.
        Mitenkäs meille 220 000 (luku helmikuulta) työttömälle sadaan ne miljoonat? Sehän on sitten vaan 220 miljardia jostain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivat sulle.
        Mitenkäs meille 220 000 (luku helmikuulta) työttömälle sadaan ne miljoonat? Sehän on sitten vaan 220 miljardia jostain.

Olenpahan oman yritykseni luonut tyhjästä, jos ette pysty samaan niin eipä ole minun vikani.

• Anonyymi

Kenen selkänahan kautta olet rahasi tienannut ja millä perusteella juuri sinä olet ne ansainnut? Tienasitko rahat ihan täysin yksin omalla työlläsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenpahan oman yritykseni luonut tyhjästä, jos ette pysty samaan niin eipä ole minun vikani.

Todennäköisesti ei pystytäkkään koska täytyy elää traumojen kanssa joita sinunkaltaisesi aiheuttavat. Tämänhän kun kuuluisi olla yhteiskunta eikä mikään diktatuuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen selkänahan kautta olet rahasi tienannut ja millä perusteella juuri sinä olet ne ansainnut? Tienasitko rahat ihan täysin yksin omalla työlläsi?

Olen perustanut yritykseni ja omistan sen, on minulla työntekijöitä yrityksessäni ja maksan heille sopimuksen mukaista palkkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisesti ei pystytäkkään koska täytyy elää traumojen kanssa joita sinunkaltaisesi aiheuttavat. Tämänhän kun kuuluisi olla yhteiskunta eikä mikään diktatuuri.

Millähän tavalla minä tai kaltaiseni ovat aiheuttaneet kenellekään traumoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen perustanut yritykseni ja omistan sen, on minulla työntekijöitä yrityksessäni ja maksan heille sopimuksen mukaista palkkaa.

Mitä teette?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleeko niistäkin miljönäärejä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleeko niistäkin miljönäärejä?

Heillä on myös mahdollisuus perustaa oma yritys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teitkö itse mitään töitä vai tekikö työläiset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin että tuleeko heistäkin miljönäärejä kun he tekivät työt ja sinusta miljonäärin? Se on vähän huono diili muuten ja alistamista josta voi tulla traumoja. Lisäksi tahtoisin kysyä että tuleeko heistä myös 27 vuotiaana miljonäärejä? Muutenhan tää ei nyt oikein mee tasan kun olemme yhteiskunta ja yhteiskunnassa on pakko kuitenkin olla eikä siitä voi kieltäytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millähän tavalla minä tai kaltaiseni ovat aiheuttaneet kenellekään traumoja?

No yleensä työstä aiheutuu jonkinlaisia sairauksia esim. tulitikkutehtaan työntekijöille tuli syöpä. Lyijypolttoaineesta syöpä. Porttolaosakeyhtiöstä vitullinen kutina alapäähän ja hiv.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teitkö itse mitään töitä vai tekikö työläiset?

Tietenkin alussa tein mutta tätä nykyä yrityksen pyörittäminen vie kaiken aikani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin että tuleeko heistäkin miljönäärejä kun he tekivät työt ja sinusta miljonäärin? Se on vähän huono diili muuten ja alistamista josta voi tulla traumoja. Lisäksi tahtoisin kysyä että tuleeko heistä myös 27 vuotiaana miljonäärejä? Muutenhan tää ei nyt oikein mee tasan kun olemme yhteiskunta ja yhteiskunnassa on pakko kuitenkin olla eikä siitä voi kieltäytyä.

Minä tein kylläkin itsestäni miljoonäärin, eivät he.
        Heistä voisi tulla jos saisivat hyvän idean ja perustaisivat oman yrityksen, eivät tietenkään tule miljonääriksi tekemällä minulle töitä.

Et taida ymmärtää miten yritykset ja yhteiskunta toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tein kylläkin itsestäni miljoonäärin, eivät he.
        Heistä voisi tulla jos saisivat hyvän idean ja perustaisivat oman yrityksen, eivät tietenkään tule miljonääriksi tekemällä minulle töitä.

Et taida ymmärtää miten yritykset ja yhteiskunta toimii.

Ymmärrän kyllä aika hyvin eli perustit firman tulit miljonääriksi ja sitten sen jälkeen palkkasit työntekijöitä? Vai menikö se niin että perustit firman palkkasit työntekijöitä ja tulit miljonääriksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän kyllä aika hyvin eli perustit firman tulit miljonääriksi ja sitten sen jälkeen palkkasit työntekijöitä? Vai menikö se niin että perustit firman palkkasit työntekijöitä ja tulit miljonääriksi?

Mikä estää sinua maksamasta työntekijöillesi enemmän ja itsellesi vähemmän? On niiiin niiiin paljon työntekijöitä ettei mitään hyödyttäisi vai?

• Anonyymi

Sodan sijaan ne tuilla elävät voisi vain laittaa oikeisiin töihin.

Siivoamaan asuntoja, lapioimaan katuja ja haravoimaan metsiä.

• Anonyymi

Itse olen ollut neljä vuotta työttömänä ja saan asumistukea, työttömyystukea ja toimeentulotukea.
        Ei kyseisillä tuilla yksinkertaisesti meinaa pärjätä elinkustannusten noustua huomattavasti kolmessa vuodessa.

Itsellä luettuna kolme ammattia : talonrakentajan, merkonomin ja myyjän tutkinnot.

• Anonyymi

Psykiatritkin voisi laittaa oikeisiin töihin ja upseerit. Kaikki toimistolaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykiatritkin voisi laittaa oikeisiin töihin ja upseerit. Kaikki toimistolaiset.

Psykiatrien ja terapeuttien tehtävä on hoitaa kammoja. Itse pelkäävät sulkea sotahulluja mielisairaalaan. Eivät kykene edes itseään parantamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykiatrit tekevät kyllä oikeaa ja hyödyllistä työtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu parantelee kranaattikammoisia sotilaita kun ne on niitä hulluja jotka eivät tykkää kun kranaatti repii silmät päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nähnyt parantavan psykiatrin? Siis oikean trauman parantaminen. Se ei ole parantamista että heitetään joku diagnoosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nähnyt parantavan psykiatrin? Siis oikean trauman parantaminen. Se ei ole parantamista että heitetään joku diagnoosi.

Kyllä ne psykiatrit niissä mielisairaaloissa aina joskus onnistuu jonkun mielisairaspoloisen parantamaankin.

Osa toki on toivottomia tapauksia, kuten tälläkin palstalla on nähty.

Voimia omaisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne psykiatrit niissä mielisairaaloissa aina joskus onnistuu jonkun mielisairaspoloisen parantamaankin.

Voimia omaisille.

Mistä tiedät mikä osuus parantumisesta on psykiatrien ansiota?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät mikä osuus parantumisesta on psykiatrien ansiota?

Mistä tiedät onko ihminen oikeasti kunnossa kun lähtee sairaalasta vai onko traumatisoitunut loppuelämäksi? Valtio ei tarjoa kuin yhden tien jota kulkea ja sitä tietä on väkisin kuljettava tai sitten on tehtävä itsemurha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät onko ihminen oikeasti kunnossa kun lähtee sairaalasta vai onko traumatisoitunut loppuelämäksi? Valtio ei tarjoa kuin yhden tien jota kulkea ja sitä tietä on väkisin kuljettava tai sitten on tehtävä itsemurha.

Junassa on oltava kyydissä tai sitten lakata olemasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voimia omaisille.

Kyl mää kauhhiast ihmettele et ihminen jolla on joku kammo korkeanpaikan, käärmehämähäkkikammo tai esiintymiskammo nii ni sellaisia psykiatrit mielellään yrittää parannella vaikka ikuisesti mutta sellainen joka ampuu ydinohjuksen toiseen valtioon tai ihan vaan heittelee käsikranaatteja muiden ihmisten päälle niin sellaista ei edes diagnosoida mielenterveysongelmaksi ei nähdä toiminnassa minkäänmoista ongelmaa. Ilmeisesti saatana on kouluttanut psykiatrit tai sitten ihan vaan kuka maksaa psykiatrien palkan opastaa ketkä ovat mielenvikaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl mää kauhhiast ihmettele et ihminen jolla on joku kammo korkeanpaikan, käärmehämähäkkikammo tai esiintymiskammo nii ni sellaisia psykiatrit mielellään yrittää parannella vaikka ikuisesti mutta sellainen joka ampuu ydinohjuksen toiseen valtioon tai ihan vaan heittelee käsikranaatteja muiden ihmisten päälle niin sellaista ei edes diagnosoida mielenterveysongelmaksi ei nähdä toiminnassa minkäänmoista ongelmaa. Ilmeisesti saatana on kouluttanut psykiatrit tai sitten ihan vaan kuka maksaa psykiatrien palkan opastaa ketkä ovat mielenvikaisia.

Ilmaisusi sekavuuden perusteella olet hyvä esimerkki ihmisestä joka tarvitsee sitä psykiatrin apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmaisusi sekavuuden perusteella olet hyvä esimerkki ihmisestä joka tarvitsee sitä psykiatrin apua.

Mikä tekstissä oli sekavaa? Onko käsikranaattien heittely muiden ihmisten päälle sitten mieleltään terveiden käytöstä?

Täytyy osata perustella sitä kouluissakin hoettiin. Perustele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tekstissä oli sekavaa? Onko käsikranaattien heittely muiden ihmisten päälle sitten mieleltään terveiden käytöstä?

Täytyy osata perustella sitä kouluissakin hoettiin. Perustele.

Se että asia, joka poukkoilee, on kirjoitettu yhteen pötköön jäsentelemättä.

Et tosin kenties itse huomaa sitä mitenkä epäkoherenttia se ilmaisu tuossa oli?

Tuollainen ilmaisutapa on tyypillinen esim. mielisairaille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et nähtävästi osaa käyttää välimerkkejä ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykopaateille on tyypillistä valittaa pikkuseikoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et nähtävästi osaa käyttää välimerkkejä ollenkaan.

Teidän logiikallanne Gimbo viidakosta on hullu kun ei se osaa käyttää välimerkkejä. Mites luolakirjoittajat ja egyptiläiset? Kotkanpää näyttää väärään suuntaan täysin seinähullu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin tekstini uudestaan eikä se kyllä poukkoile yhtään mihinkään. Pisteetkin on lauseen lopussa. Jos siis psykiatriaa hieman arvostellaan niin leimataan hulluksi kun jonkun mielestä puuttuu välimerkit? Ei ihmekkään ettei sotia saada loppumaan.

• Anonyymi

VPK sammuttaisi palot ja kadunturvajoukot pitäis järjestystä yllä.👏

• Anonyymi

Jep. Hyvä idea. Lisäksi pienituloiset ehkä eniten tuota tarvitsevat. Mutta riittäisi kai muillekin. Ja osalle se voisi olla suunnittelun, tuotteiden ja yrittämisen alku. Vaikka itsekin tehden, kunhan turvallisuusasiat ovat hallussa. Mitään epäeettistä yritystä ei silloin osa enää perustaisi, koska sellaiseen ei mene kukaan ja sen tunnistaa. Samalla moni pääsisi hoidattamaan vaivansa tai hammaslääkäriin, kunhan ei ota mitään mengelehoitoja vastaan. Että sen verran mietitään. Ja ruuhkat pitäisi miettiä etukäteen, ettei synny ruuhkaa, mikäli osa on etänä tai toimistolla. Myös hintakehitys pitäisi pohtia ja miten rahan kurssi menee vuosittain.

• Anonyymi

Kyllä meillä näitä hengenvaarallisia epäeettisiä yrityksiä on toiminnassa tälläkinhetkellä ihan viranomaisten valvovien silmien alla. Rahatukku kädessä nähdään tosin vain sellaisia asioita mitä rahantukun antaja sallii nähdä. Joskus yrityksillä on ihan omat valvojat ja sehän se kätevää onkin. Sellainen suljettu piiri. Ulkopuolisille näytetään vain parhaimmat palat.

• Laskutoimitus:
      Oletuksena, että Suomessa on 4 000 000 (neljä miljoonaa) 18 -vuotta täyttänyttä, niin saamme 4 000 000 x 3 000 x 12 = 144 000 000 000 (144 miljardia) euroa vuodessa, joten mistähän tämä summa taiotaan, koska suomalaisten keskiansio on noin 3 700 euroa/kk?

Niin, kukahan tekisi töitä, kun perustulolla pärjää ja valtio painattaa rahaa, jos kassa vajenee liikaa. Inflaatiota ei tulisi - eihän?:).

Oletan, että Kela ei ole maksanut sinulle tarpeeksi, siis mielestäsi ja TE-keskus on ohjannut työhakemusten tekoon? Sinänsä nykyinen työnhakumenettely TE:n kautta on huono ratkaisu.

Jokainen työ pitäisi saada kannattavaksi ja työhön pääseminen heti, eikä kuukausien päästä. Esimerkiksi haluaisin palkata naapurin työttömän tekemään jonkin pienen tai suurenkin työn, on hankalaa ja vie aikaa.

Ratkaisuna näen sen, että täytän järjestelmään X omat tietoni ja työnkuvan, alkamispäivän (keston), palkan sekä kenet palkkaan ja toki maksan tarvittavat lakisääteiset maksut sekä vakuutuksen.

Työntekijä laittaa myös järjestelmään X omat tietonsa ja minun, siis työnantajan tiedot. Työ alkaa sovittuna aikana.

Huomattavan oleellinen asia on se, että työttömän tuet eivät putoa romahtaen, vaan maksettava vero nousee lineaarisesti tietyn rajan ylityttyä, kun ansio lasketaan tukiin mukaan. Näin ei synny tilannetta, jossa muutaman kuukauden työ vie puolen vuoden tuet, kärjistetysti. Työn jatkuessa tuki loppuu aikanaan ja alkaa uudestaan ilman karenssia.

Tietenkin työn pitäisi olla jatkuvaa, valitettavasti näin ei aina ole.

Yllä on vain karkea esimerkki!

Varmasti täällä useat ovat havainneet, että olen markkinatalouden kannattaja, mutta minun markkinataloudessani huolehditaan myös heistä, joilla asiat eivät ole hyvin.

• Anonyymi

Tees Markku laskutoimitus myös tälle. Koska sijoitetut rahat jotka on syydetty sotimisen avustamiseen ulkomailla saadaan takaisin? Näpit oikein syyhyää kun kohta päästään voittoihin käsiksi : )

• Anonyymi

Ajatteletko ihmisiä työkaluina? Rahaa on millä mällätä jotka on saatu kranaattikammoisten sotilaiden parantamisesta ja sitten ostat kranaattikammoisen tekemään sinulle töitä ettei omat kädet tahriinnu ja ruumiillinen työ on muutenkin kauhistus. Vooiii kuinka jalomielistä. Orjia ei pitänyt nyky-yhteiskunnassa olla. Toisilla on vaan niin kovat palkat että voi ostaa palvelijoita.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tees Markku laskutoimitus myös tälle. Koska sijoitetut rahat jotka on syydetty sotimisen avustamiseen ulkomailla saadaan takaisin? Näpit oikein syyhyää kun kohta päästään voittoihin käsiksi : )

Tästähän kommentissani ei ollut kysymys, vaan siitä mistä saadaan rahat 3 000 euron "perusrahaan".

Missään en väittänyt, että sotia pitää - ihanne olisi, jos sotia ei olisi, jolloin armeijat olisivat turhia. Näin vain ei ole, joten maassa on armeija oma tai vieras, mieluummin oma kuin vieras armeija.

Olet siis sitä mieltä, että Ukrainaa ei pitäisi auttaa? Oma mielipiteeni on, että Ukrainaa tulee auttaa kaikilla mahdollisilla tavoilla.

• Anonyymi

Hyvin menee tyypit eivät oikeasti ole kovin älykkäitä.

• Anonyymi

Miksi noin vaatimattomia?

Jos pistetään kerta se printteri laulamaan niin tokihan sitten kaikille se MILJOONA joka kuukausi.

Siinä valtion talouskin pelastuu kun väki kuluttaa rahaa kahdella kädellä ostaen kaiken, osan pariinkin kertaan.

• Anonyymi

Yhdistykää somessa. Varokaa niitä jotka manipuloivat ehtoja kaikkeen ja pykäliä.

• Tipale
      UUSI

a) Kuinka moni menisi töihin, jos 3000 euroa saisi sohvalla makaamisesta?
      b) Mistä ne rahat otettaisiin?

• Anonyymi
        UUSI

Jos kukaan ei mene duuniin kuka maksaa verot?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kukaan ei mene duuniin kuka maksaa verot?

Näinpä. Kaikin tavoin täysin mahdoton yhtälö.

• Anonyymi
      UUSI

Eu ei hyväksy, koska se vähentää euron arvoa (inflaatio).

10% on työttömiä, jonka joukossa suurimmaksi osin syrjäytyneitä, joilla ei ole etusija alaansa vastaaviin töihin tai mihinkään töihin, ja joutuvat kärsimään sen vääryydestä.

Etusija ja jaetaan töitä, joka on valtio tehtävä, ja 80%:n palkka työtodistuksineen jos ei saa töitä, ja sen maksaa töissä olevat, jotka tekevät syrjäytyneiden työt ja siten syyllistyvät kyseiseen rikokseen; he voivat tosin päättää tehdä työttömien työt, mutta eivät saa siitä palkkaa, vaan se siirretään työttömän tilille, ja joitain vuosia alkuunsa se olisi sopiva rangaistus, vaikka työt jo priorisoitaisiin ja jaettaisiin poliittisella määräyksellä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      107
      5718
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3743
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3255
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      457
      2629
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      266
      1662
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1386
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1333
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1326
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      152
      1220
    Aihe