En saa taksia tulemaan kuin monen tunnin odottelun jälkeen. Eilen kuski kertoi minun olevan taksikuskien "mustalla listalla", johon kaikki voivat laittaa hankalat asiakkaat. Mahtoiko valehdella. Ei tuollainen lista voi olla edes laillinen.
Olen kuulemma "mustalla listalla"
6
207
Vastaukset
- Anonyymi
Olet pyytänyt laskuttamaan kyydin, se on pomminvarma keino päästä listalle. Toinen syy on hinnasta uliseminen.
- Anonyymi
Tää on siitä mielenkiintoinen palsta, että kukaan tänne kirjoittavista ei aja taksia, ja harva sillä matkustaa. Kaikenlaista sairasta pölinää kyllä riittää kun avohoitopotilaat viihdyttää itseään .
- Anonyymi
Nopeasti takseissa opitaan tuntemaan kaikki hankalat tapaukset ja osoitteet. Ei niitä kukaan kokeneempi kuski hae.
- Anonyymi
Tietääkö kukaan että kuinka pitkään musta listalla ollaan?
- Anonyymi
Kysyttäessä, tiedänkö kuinka kauan mustalla listalla ollaan, vastaan, että tiedän:
Kun luonnossa liikkuessanne huomaatte, että sammakoille kasvaa höyhenet, tiedätte, että mustalle listalle joutunut poistetaan listalta. - Anonyymi
Jos Kelakyydeissä pyytää matkan omavastuun laskulle ja jättää vielä laskunsa maksamatta, niin varmasti pääsee mustalle listalle. Mutta sehän on tietenkin kuskien vika, jos itse yrittää harjoittaa rikollista toimintaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."662265Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302162- 1201468
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1131120
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933885