Älä Aisa hermostu ja polta käämejäsi niin helpolla. Sitten jälki on taas juosten loroteltua.

Anonyymi-ap

Eli tälläistä: Tyhmyyskin kirkkaasti. Naurettaravimpia ovat ihmiset..
Koeta rauhoittua kerrankin ja keskittyä asiaan, tuo sinun sinkoilu ja hermoilu vie kaiken uskottavuuden sinulta ja tekee suoraan sanoen palstan pellen sinusta.

23

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kauheaa! HO HOO, HO HOO!

Ossi

• Anonyymi

Aisan kannattaisi tehdä piippalakki eli venäläinen foliohattu, ehkä sitten Kapi ei säteilisi niin pahasti Aisan herneeseen eli aivoihin.

• Anonyymi

Palstapelle

• Anonyymi

Aisa on ollut sitä jo toistakymmentä vuotta. Hänellä on pitkä ura "lähellä keskustaa olevana pellenä".

• Anonyymi

Tämä kannattaa Aisan muistaa vielä ennen vaipanvaihtoa ja iltapisua.

• Anonyymi

Taas nousee kärähtämisen kiekuroita Inkeroisista, yritä taas pulla-ossi rauhoittua ja keskittyä. Ei niitä Kapeja kaikkialla ole, ne on sinun päässä. Kallista päätä ja ehkä ruskean nesteen joukossa korvasta tulee myös Kapeja ulos.

• Anonyymi

Muista taas Ossi tämä tänään ja älä turhaan kuormita julkista ja pers´aukista terveydenhuoltoa. Nehän nauraa jo sielläkin sinulle, ihan kuin Kouvolan poliisilaitoksella.

• Anonyymi

Minä en ole koskaan käämejä polttanut Kapi. Mitä muuten tarkoittaa "naurettaravimpia"? HO HOO, HO HOO!

Ossi, oikea SOTILAS

• Anonyymi

Joko sinulla lestavkklainen muistikin pettää noin pahasti, syö ihmeessä enemmän puuvillarouhetta, ei se auta, mutta aika menee paskaa jauhaessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko sinulla lestavkklainen muistikin pettää noin pahasti, syö ihmeessä enemmän puuvillarouhetta, ei se auta, mutta aika menee paskaa jauhaessa.

Erityisesti tolvanoihin kannattaa suhtautua kylmän viileästi. HO HOO, HO HOO!

Kylmän viileä, oikea SOTILAS

• Anonyymi

Siinähän ossi ihmetellään erästä kirjoitustassi jonka taannoin kirjoitit:

"Sotaväessä näkyy
        Tyhmyyskin kirkkaasti. Naurettaravimpia ovat ihmiset jotka luulevat viisauden tulleen heille muodollisen arvon myötä. HO HOO, HO HOO!"

Voit siis itse ossi vastata kysymykseen. Mitä tarkoittaa "naurettaravimpia"?

Tuo sinun kirjoitushan on jo poistettu kuten sadat tuhannet aiemmatkin mongerruksesi mutta minulla on keinoni saada ne tarvittaessa näkyviin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sotaväessä näkyy
        Tyhmyyskin kirkkaasti. Naurettaravimpia ovat ihmiset jotka luulevat viisauden tulleen heille muodollisen arvon myötä. HO HOO, HO HOO!"

Tuo sinun kirjoitushan on jo poistettu kuten sadat tuhannet aiemmatkin mongerruksesi mutta minulla on keinoni saada ne tarvittaessa näkyviin.

Aivan loistava kirjoitus, totuus ei pala, paitsi Turtiaisen kirjanpidon mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sotaväessä näkyy

Onkohan hevosrehussa eli myrkkypellavassa myös torajyviä, niihin on moni kepulainen menehtynyt.

• Anonyymi

Mutta edelleen ei sanaakaan palstan aiheesta.

• Anonyymi

Lestakepulaisuus on tämän palstan aihe, oletko joku kaupunkilainen ja sivistynyt?

• Anonyymi

Koeta Aisa pitää se edes lastenaltaassa shorteissa, lapset saa lestakepulaisen kuvan, että se on noin pieni. Lestasedillä se on paljon isompi.

• Anonyymi

Varo Aisa kynttilöitä jos olet taas appeena vetänyt pellavarouhetta ja ilmaveivaat tupruja taivaalle!

• Anonyymi

Älä Aisa hermostu, et vaan voi mitään sille, että Kapi on kaikessa sinua parempi, ollut koko elämänsä.

• Anonyymi

Koeta Ossi nyt rauhoittua ja ota vaikka pilkkamaitulia suppona, jos se rauhoittaisi sinua.

• Anonyymi

Muista Aisa verenpaine, varsinkin apekuurilla nousee helposti hälyttäviin lukemiin. Ei sillä sinällään väliä, mutta pellavarehua syövät on ongelmajätettä myrkkyjen takia ja yhteiskunnalle kallista.

• Anonyymi
      UUSI

Tänään taas useasti polttanut kääminsä. Aisa, koeta oppia olemaan ihminen.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Älä hermostu Ossi, ihmettele vaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3497
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1825
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1591
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe