Kannattaa avata Only Fans-sivu?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen
46
487
Vastaukset
- Anonyymi
Yyberin.
- Anonyymi
34-vuotiaan.
Äiti voi pitää silmällä mitä poika puuhaa.- Anonyymi
Muita katselijoita siellä ei sitten olisikaan.
- Anonyymi
Eikös täällä niitä kesäkurpitsoista pitäviä vasemmistolaisia ole. Only Foolsissa voi sitten kirota persuja samalla, kun tekee taidetta kesäkurpisalla: PERSUUUU, PURRAA, ALLAH-UHO, FASISTII!
- Anonyymi
Haaveilija 39:n, pääsisin minäkin kurkistelemaan!!💋💋💋
-b-- Anonyymi
Pantterille terkkuja... 😽
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Voi kiitos kannatuksesta🤭
Tottakai mä kultamurua kannatan!!!💋💋
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
💋💋💋
Saatan kannattaa vaikka miten...tietysti "for yuor eyes only" ois mieluisampi, mut kunhan ees jotain!!
Vähän ikävä meinaa kultamurua olla...💋💋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatan kannattaa vaikka miten...tietysti "for yuor eyes only" ois mieluisampi, mut kunhan ees jotain!!
Vähän ikävä meinaa kultamurua olla...💋💋Haaveilija ei piittaa sinunlaisesta nettirunkkarista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haaveilija ei piittaa sinunlaisesta nettirunkkarista.
Ohhoh, tuo hipoo jo ennätyksiä, sait kokonaisen lauseen aikaiseksi!! Tuolle taputtaa jo koko palsta!!!🥳🥳
Anonyymi kirjoitti:
Vähän ikävä meinaa kultamurua olla...💋💋No heipä hei😊 vai ihan yksityis show olis kiva🤭 Lähinnä näytän tällä hetkellä tonnikeijulta, et ei välttis, niin hotsittava näky. Tai riippuu toki mistä ite tykkää😁 Mut nyt alkoi kiinnostaa, niin mitähän sulla olis päälläsi? 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Haaveilija ei piittaa sinunlaisesta nettirunkkarista.
Haaveilijalla on sen verran huono huumorintaju, että boomerin jutut kyllä uppoaa. Kivaa viihdettä. Älä ota näitä, niin vakavasti😉 Taitaa olla jo ainakin kolmas kerta, kun luen tätä nettirunkkari kommenttia.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No heipä hei😊 vai ihan yksityis show olis kiva🤭 Lähinnä näytän tällä hetkellä tonnikeijulta, et ei välttis, niin hotsittava näky. Tai riippuu toki mistä ite tykkää😁 Mut nyt alkoi kiinnostaa, niin mitähän sulla olis päälläsi? 🤔
Voi kultsi, mulla niin vähän näytettävää että paras laittaa pilkkihaalarit vaan päälle....kui tonnikeijulta, ootko pätkähtäny pieniin päin??🤣 normisti lienet hoikahko, mikäli aijaan kuvat ei tekoälyn tekosia...💋💋
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Haaveilijalla on sen verran huono huumorintaju, että boomerin jutut kyllä uppoaa. Kivaa viihdettä. Älä ota näitä, niin vakavasti😉 Taitaa olla jo ainakin kolmas kerta, kun luen tätä nettirunkkari kommenttia.
Ja joku tyrkyttää nautintometodejaan mulle, näemmä, penaalin tylsemmästä päästä, voisin kuvitella.
Hienoa jos mun ulosanti sulle kelpaa, ei se aina pelkkää viihdettä ole, ettäs tiedät!!!!💋 Anonyymi kirjoitti:
Voi kultsi, mulla niin vähän näytettävää että paras laittaa pilkkihaalarit vaan päälle....kui tonnikeijulta, ootko pätkähtäny pieniin päin??🤣 normisti lienet hoikahko, mikäli aijaan kuvat ei tekoälyn tekosia...💋💋
No, mutta pilkkihaalarista saattaa löytyä kivoja vetoketjuja🤤 ai kun olis kiva roikkua huulesta siinä kii…🙈 no niin hups. Meinasin olla villi mut nyt rauhotun. Pois noi jutut minusta… Siis oonhan mä suht siro, ylä ja alaraajoista.. tuossa keskellä on vielä kehitettävää.. Noh kesäkuntoon v 2025🤔 tuutko messiin😁 onhan tässä siis aikaa treenailla💋💋💋
Anonyymi kirjoitti:
Ja joku tyrkyttää nautintometodejaan mulle, näemmä, penaalin tylsemmästä päästä, voisin kuvitella.
Hienoa jos mun ulosanti sulle kelpaa, ei se aina pelkkää viihdettä ole, ettäs tiedät!!!!💋Ei palstailua pidä ottaa niin vakavasti.. millään muotoa. Mua sä ihan viihdytät kyllä omilla öhöm jutuillas🤭😁👍🏼💋
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No, mutta pilkkihaalarista saattaa löytyä kivoja vetoketjuja🤤 ai kun olis kiva roikkua huulesta siinä kii…🙈 no niin hups. Meinasin olla villi mut nyt rauhotun. Pois noi jutut minusta… Siis oonhan mä suht siro, ylä ja alaraajoista.. tuossa keskellä on vielä kehitettävää.. Noh kesäkuntoon v 2025🤔 tuutko messiin😁 onhan tässä siis aikaa treenailla💋💋💋
Niin löytyy, haluukko että näytän??❤️ mä alotin jo, kesäkunnosta mä viis veisaan mut pitää olla itellä parempi olo omasta kropastaan. Kyllä mä sun messiin tuun jos huolit...
Varoitus: mä oon tällasta persjalkaista maalaisaatelia, onneks en sovi hartwallille pullomuotiksi, jtn hyvää...menneet kilometrit hidastaa muutosta, olen huomannut eikä mun suht epämääräiset työajat asiaa ainakaan auta. Vuosista puhumattakaan...💋
- Anonyymi
Eikös se ole ikäväpalstalaisen sivutyötä muutenkin?
- Anonyymi
Niin sinä ilmeisesti olet haaveillutkin nolo kersa
- Anonyymi
Sun. Jään sitä malttamattomana odottamaan!
Semmosen, jolla olis jotain myyvää sisältöä sinne laitettavaksikin. Kun miettii palstan juttuja, niin ainakaan niilä ei paljon kassakone kilise, joten jäljelle jäänee paljas iho...
buddy-love kirjoitti:
Minä voisin perustaa sellaisen, jossa syön suklaata ja sekalaisia kakkuja.
No se vois kyllä toimia. Ja jos ei ihan sellasenaan toimi, niin sitten syömiset voisi tehdä brändiyhteistyönä pelkissä boksereissa tms. Ellei muuta, niin ainakin saisi brändiboksereita ilmaiseksi 😂
randombypasser kirjoitti:
No se vois kyllä toimia. Ja jos ei ihan sellasenaan toimi, niin sitten syömiset voisi tehdä brändiyhteistyönä pelkissä boksereissa tms. Ellei muuta, niin ainakin saisi brändiboksereita ilmaiseksi 😂
Suklaan syönti saunassa voisi tuoda runsaasti katsojia.
buddy-love kirjoitti:
Suklaan syönti saunassa voisi tuoda runsaasti katsojia.
TODELLAKIN!!!! Huikea idea! Useampi levy eri valmistajien eri makuja, napakat lämmöt saunaan ja löylyjen välissä maistellaan suklaita. Ja niitä levyjä ei saa paloitella etukäteen, vaan niitä maistellaan saunassa kokonaisina.
TODELLAKIN!!!! Huikea idea! Useampi levy eri valmistajien eri makuja, napakat lämmöt saunaan ja löylyjen välissä maistellaan suklaita. Ja niitä levyjä ei saa paloitella etukäteen, vaan niitä maistellaan saunassa kokonaisina.
Ja ajattelepa millaisia vedonlyöntejä voi järjestää siitä, ehtiikö koko konvehtilaatikollisen syödä ennen kuin se sulaa.
buddy-love kirjoitti:
Ja ajattelepa millaisia vedonlyöntejä voi järjestää siitä, ehtiikö koko konvehtilaatikollisen syödä ennen kuin se sulaa.
Niinpä! Ja sitten jos eka veto feilaa ja konvehdit on merenä rasiassa, voisi lyödä vetoa saako saunoja kaadettua sen meren rasiasta kitusiinsa vai valuuko rinnuksille... kuumasti... mmm 😂
Niinpä! Ja sitten jos eka veto feilaa ja konvehdit on merenä rasiassa, voisi lyödä vetoa saako saunoja kaadettua sen meren rasiasta kitusiinsa vai valuuko rinnuksille... kuumasti... mmm 😂
ja siitä valuen pitkin hyvin kehittynyttä mahaa ja lopulta lauteille.
- Anonyymi
Eikö suklaassa ole rasvaa. Sehän palaisi ihoon kiinni ja tulisi rakkuloita sadassa asteessa.
Miten vihtoisi vastalla. Suklaata ämpäriin? Riisisuklaata.
Minkänäköinen sauna olisi jälkeenpäin.
Ou nou
Vilma
Tosin. Bernhard Cassiere - ihonhoito ja suklaata.
No. Joo. Anonyymi kirjoitti:
Eikö suklaassa ole rasvaa. Sehän palaisi ihoon kiinni ja tulisi rakkuloita sadassa asteessa.
Miten vihtoisi vastalla. Suklaata ämpäriin? Riisisuklaata.
Minkänäköinen sauna olisi jälkeenpäin.
Ou nou
Vilma
Tosin. Bernhard Cassiere - ihonhoito ja suklaata.
No. Joo.Niin kauan kun suklaa on vasta sulamisvaiheessa, on sen lämpötila matala.
Ja käytetäänhän nykyään myös saunahunajaa (ja se on jokseenkin outoa).
Ehkä saunan puhdistukseen voisi käyttää laumaa sellaisia miniporsaita.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Niin kauan kun suklaa on vasta sulamisvaiheessa, on sen lämpötila matala.
Ja käytetäänhän nykyään myös saunahunajaa (ja se on jokseenkin outoa).
Ehkä saunan puhdistukseen voisi käyttää laumaa sellaisia miniporsaita.Sorkkaeläimiä?
Vilma
Olen lätrännyt kuolleen meren savella saunassa ja sain rakkuloita ihooni. Olipa kivaa. - Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
😂 nam
Anonyymi kirjoitti:
Sorkkaeläimiä?
Vilma
Olen lätrännyt kuolleen meren savella saunassa ja sain rakkuloita ihooni. Olipa kivaa.Mutta onhan se jo nimensä perusteella tappavaa ainetta, eli selvisit vähällä.
;)- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Mutta onhan se jo nimensä perusteella tappavaa ainetta, eli selvisit vähällä.
;)12:05
No juu.
Jotain ininää vielä lähtee.
Vilma buddy-love kirjoitti:
Mahdollisesti. Henkilökohtaisesti lähinnä toivoin, että olisi joku joka tulisi siinä matkan varrella nuolemaan ne suklaat, koska sitä suklaata lienee olisi pirullista yrittää pestä lauteista. Ei siis mitään seksikästä, vaan puhtaasti käytännöllistä.
Mahdollisesti. Henkilökohtaisesti lähinnä toivoin, että olisi joku joka tulisi siinä matkan varrella nuolemaan ne suklaat, koska sitä suklaata lienee olisi pirullista yrittää pestä lauteista. Ei siis mitään seksikästä, vaan puhtaasti käytännöllistä.
Porsasteluksi menisi, eli ne miniporsaat ovat valintani tuohon hommaan.
buddy-love kirjoitti:
Porsasteluksi menisi, eli ne miniporsaat ovat valintani tuohon hommaan.
Henkilökohtaisesti asiaa tarkastellen saatoin seksistisesti ajatella toisenlaisia otuksia suklaan nuolentaan, mutta pääasia on kuitenkin lauteiden siisteys, keinoja kaihtamatta.
- Anonyymi
Ei kenenkään ainakaan minun takia, koska en menisi sivistolle, vaikka joku palstalainen ilmoittaisi siellä olevansa.
Joku aika sitten joku hempukainen tunki palstan täyteen avoimia linkkejä. Tunsin lähinnä närästystä asian takia ja pahoitin mieleni D;
Noin muutoin en osaa ottaa business ideoihin kunkin kohdalla kantaa, mikä tuottaisi ja mikä ei.
Ehkä sinun kannattaa ronkua nakukuvia suoraan heiltä itseltään, jotka sinua kiinnostavat. Jos sitten onnistuu, tai sitten ei. - Anonyymi
Enpä minä noista miehistä varsinaisesti tiedä, kun ei ole tuoreita kuvia (ei edes puolikkaita kasvokuvia) mut jos tässä naisia miettii, niin varmaan haaveilija ja tosi.typy vois ainakin ulkonäön puolesta moisen perustaa.
Varmasti paljon muitakin kauniita naisia on, mutta vähemmän noita kuvia on profiilissa enkä tiedä miltä he näyttävät.
Mielestäni myös jonkun sellaisen pitää perustaa, jolla on jotain annettavaa, esimerkiksi persoonallisen ulkonäön tai muun vastaavan puolesta. Aina ei tarvitse olla jonkin yleisen kriteerin mukaan kaunis, jos vain on riittävän omaperäinen.- Anonyymi
Laajasti ottaen omaperäinen vai suppeasti.
Anteeksi pyrsk.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laajasti ottaen omaperäinen vai suppeasti.
Anteeksi pyrsk.
VilmaEipä mitään. En ehkä ole perehtynyt tarpeeksi Only Fans -toimintaperiaatteisiin, että osaisin tarkentaa vastausta, mutta koen, että jos on vaikka kropassa jotenkin erikoiset muodot, niin se olisi omaperäistä.
- Anonyymi
Jos on niin sipissä ettei ole varaa jo kontenttiin, niin seksuaalista tyydytystä saattaa edistää se, että valehtelee jonkun muun olevan siellä
- Anonyymi
No mutta saapahan jonkun tallukan ehkä pyörimään etsiskelemässä siellä, niin jotain jännää värinää kerrankin hänenkin harmaan villapuseron sisällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta saapahan jonkun tallukan ehkä pyörimään etsiskelemässä siellä, niin jotain jännää värinää kerrankin hänenkin harmaan villapuseron sisällä
Minusta ketju kaartuu apatian puolelle!
Vilma
Miks mä tänne oikeastaan tulinkaan.
Muahan ellottaa tuo eräs farmissakin heilunut fanfan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983