Haluan ostaa kristillisiä esineitä, kuten krusifikseja ja ikoneita. Mistä niitä kannattaisi etsiä? Esim. jostain hengellisiltä juhlilta? Onko herättäjäjuhlilla tällaisia?
kristillistä tavaraa..
2
133
Vastaukset
- vinkkejä
Ainakin helsingissä on ikoni-kauppoja/venäläisen taiteen kauppoja.
Ortodoksisissa kirkoissa myydään myös.
Lampukka Helsingissä myy.
Kristillisissä kirjakaupoissa myytävät krusifiksit ja ikonit eivät ole oikeaa käsityötä, vaan taiwanissa ja muissa aasian maissa lapsityövoimalla teetätettyä kyseenalaista tavaraa, joten niitä ei kannata ostaa.
helsingissä myös silloin tällöin on taidehuutokauppoja, joissa sekä ikoneita että krusifikseja on huudettavana. .
...keskittyisit etsimään Yeshuan johdatusta hengelliselle elämällesi.
Antaisit piupaut kuvien palvonnalle (eli ikoneille) ja anoisit koristeristien sijaan Vapahtajaltamme Yeshualta sitä juuri sinun 'vyötäröllesi' sopivaa hengellistä ristiä, josta Yeshua on sanonut:
"...minun ikeeni on sovelias ja minun kuormani on keveä."
Siunausta Yeshuassa !
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362679- 1282363
- 1582074
- 391975
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201738- 401309
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24972- 114914