Vai onko vaan omaan korvaan jutut turhan roiseja ja naista arvostelivia? Vastahan tempparit alko eikä ne ole ollu siellä kun hetken ja jutut jo tuota tasoa.
Sen jutut ääripään pimpeistä (lihapullatrippi sekä lonkerotölkki ja nuppineula) oli aika vastenmielisiä ja vaikutti ettei ehkä uponnut ihan sinkkunaisiinkaan. Varatut naisetkin ihmetteli.
Symppis tyyppejäkin onneks löytyy. Toivottavast tästä Temptation Island -kaudesta tulee parempi ku edelliset.
TIS-Marko puhuu naisista aika tökerösti
Anonyymi-ap
3
744
Vastaukset
- Anonyymi
Markon ja Saran temppari-reissu loppui lyhyeen. Toivottavasti tilalle tulee joku uusi pari.
- Anonyymi
Tämä ohjelma on kyl ihan 👎 miksi lähdetään tälläseen sekoiluun itkee ja sekoilee kännäämään 🤔Kuronen 👎👎. Tässä esimerkkiä nuorille😓!?
- Anonyymi
kusipäiden ohjelma sekä katsojat että ne jotka menevät sinne, puhumaan paskaa, juopottelemaa, kieroilemaan,nylkyttämään ja sextaamaan telkkarikameroiden eteen eli häpäisemään itsensä. tässä näkyy tämä nykyajan ihmisten häpeämätön elämän tyyli, eimitään isä ja äitykkätyyppeja joilla jotakin vastuuta,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1527133
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505976- 1425213
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484717Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554058- 713254
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.613200Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252962- 472457
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182359