Miten joku Suomeen väkisin venkoillut kaukomaalainen voi alkaa vielä lakkoon?
Voi lähteä heti Suomesta ,täältä ei saa enää korvauksia mikä on hyvä.
Miten Suomalaiset pärjäs ennen Wolttia?
Nyt S-kaupat hoitaa kyllä woltit mennen tullen.
Bolt kuskit lakkoon,ketä oikeesti kiinnostaa,voivat samantien lähteä Suomesta
4
200
Vastaukset
- Anonyymi
Mieluummin S-kaupan robotti. Se on valkoinen.
- Anonyymi
Pääasia ettei laiskan tarvitse itse vaivautua eväitään noutamaan, mukava odotella valmista, niinkuin Jouluksi mennään vanhempien passattavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia ettei laiskan tarvitse itse vaivautua eväitään noutamaan, mukava odotella valmista, niinkuin Jouluksi mennään vanhempien passattavaksi.
Laiska ja rahakas.. niinhän se on.
Sitä saa kans ihmetellä, että moni viittiikin mennä vanhempien passattavaksi,sehän täytyisi olla niin että nämä öhöttäjät veisi ruuat ja passaisi vanhempiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiska ja rahakas.. niinhän se on.
Sitä saa kans ihmetellä, että moni viittiikin mennä vanhempien passattavaksi,sehän täytyisi olla niin että nämä öhöttäjät veisi ruuat ja passaisi vanhempiaan.Passatuilla on yleensä sama kohtalo, kuletus jalat edellä hyvinkin nuorina.
- Anonyymi
- Anonyymi
wwww
- Anonyymi
Woltin pellet,pärjääkö Suomi ilman noita Kaukomaalaisia?
- Anonyymi
Pärjää, jos on pakko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pärjää, jos on pakko.
Eikä tee tiukkaakaan. Kaikki niissä on väärää, väri, uskonto ja käytös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tee tiukkaakaan. Kaikki niissä on väärää, väri, uskonto ja käytös.
Ei heissä ole muuta väärää kuin persut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei heissä ole muuta väärää kuin persut.
Sekö ottaa pattiin, kun persut ei ählyjä kumartele?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekö ottaa pattiin, kun persut ei ählyjä kumartele?
Persujahan eri asiat pattiin ottaa, siksi möykkäävät joka paikassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882