Olen huolissani 17 vuotiaana ajokortin saaneen poikani ajotaidosta. Hän on ajanut liki puoli vuotta autolla melkein päivittäin. Ajaminen on silti tosi epävarmaa, terävää ja nykivää. Tuntuu, että hän seuraa tien oikeata reunaa sentilleen, samoin risteyksessä kääntyessä kiertää aina näkymättömän keskipisteen kiertäen ja ihan ok, mutta vauhtia pikkuisen liikaa. Hänen kytkimen käyttönsä on sellaista että koko ajan tuntuu että auto sammuu tai ainakin lähtee nykimään. Ekan kuukauden aikana kolautti puskurin peruuttaessa aitaan, ja nyt viime viikolla peruutti toista parkissa olevaa autoa päin kun ei kuulemma kerta kaikkiaan nähnyt sitä. Olen ollut aika ihmeissäni, enkä tiedä onko tilanne normaali kun puhutaan tuoreista kuskeista. Ylinopeutta hän ei aja koskaan, itse asiassa on vähän arka kuski, mutta tilannenopeus saattaa olla välillä aavistuksen liian suuri. Poika on luonteeltaan rauhallinen ja tarkka, ollut aina hyvä koulussa jne joten odotin että ajotaitokin olisi hyvä. Millaisia kokemuksia teillä muilla on tuoreista kuskeista?
Kun ei nyt vain sattuisi mitään kun tulee talvi.
Anonyymi-ap
5
121
Vastaukset
- Anonyymi
Harjoittelemalla taidot kehittyvät.
- Anonyymi
Ilmeisesti vanhemmista jompikumpi toiminut autokoulun opettajana.
- Anonyymi
Juuri näin! Ajoa ajoa ajoa. Ensimmäisenä vuonna pitää ajaa PALJON.
- Anonyymi
Salen päätyparkissa näitä taitavia kokoontuu . Ajavat aina ns naistenparkkiin kun ei osata peruuttaa.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa ns naistenparkki?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663323Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 821359
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.62809Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51656