Nettituttava nimittelee minua lattialla sätkiväksi hellariksi vaikka olen ateisti. Mikä neuvoksi.
Se kuulostaa todella ikävältä tilanteelta. On tärkeää muistaa, että sinulla on oikeus olla oma itsesi ja tulla kohdelluksi kunnioittavasti. Tässä muutamia ajatuksia, jotka saattavat auttaa:
Rajat: Aseta selkeät rajat ja kerro, että et hyväksy tällaista käytöstä. Jos nettituttava ei kunnioita rajoja, harkitse keskustelun lopettamista hänen kanssaan.
Ignoroi: Joskus paras tapa käsitellä kiusaamista on olla reagoimatta siihen. Kiusaajat usein etsivät reaktiota, ja kun he eivät saa sitä, he saattavat menettää kiinnostuksensa.
Tuki: Puhu asiasta ystäviesi tai perheesi kanssa. He voivat tarjota tukea ja neuvoja.
Ilmoita: Jos kiusaaminen jatkuu, harkitse ilmoittamista alustan ylläpidolle. Monet sosiaalisen median alustat ottavat kiusaamisen vakavasti ja voivat ryhtyä toimenpiteisiin.
Muista, että olet arvokas juuri sellaisena kuin olet, eikä kenenkään pitäisi saada sinua tuntemaan toisin. 💪
Tekoälyn viesti sätkivälle hellarille
51
224
Vastaukset
Hessu, tekoäly antaa sinulle juuri oikeita neuvoja. Poistu palstalta kahden helluntailaisen sivunikkisi kanssa eli siis "...harkitse keskustelun lopettamista hänen kanssaan." ja " Joskus paras tapa käsitellä kiusaamista on olla reagoimatta siihen."
Tunnusta vaan kaikille, että olet lattialla sätkivä helluntailainen ja liikkeestä erotettu saarnamies."Tunnusta vaan kaikille, että olet lattialla sätkivä helluntailainen ja liikkeestä erotettu saarnamies."
Ja tietysti se, että olet palstan pitkäaikainen trolli G4G, Trohättan ja mitä niitä sivunikkejäsi olikaan.Ripulia_lahkeissa kirjoitti:
"Tunnusta vaan kaikille, että olet lattialla sätkivä helluntailainen ja liikkeestä erotettu saarnamies."
Ja tietysti se, että olet palstan pitkäaikainen trolli G4G, Trohättan ja mitä niitä sivunikkejäsi olikaan.Ei sekään auta vaikka tunnustan jankuttavat vain samaa harhaa niin että antaa olla koko juttu.
Ripulia_lahkeissa kirjoitti:
"Tunnusta vaan kaikille, että olet lattialla sätkivä helluntailainen ja liikkeestä erotettu saarnamies."
Ja tietysti se, että olet palstan pitkäaikainen trolli G4G, Trohättan ja mitä niitä sivunikkejäsi olikaan.Juu kaikki tunnustan olen oikeastaan ylpeä jos minua luullaan noiksi trolleiksi. Ihailinkin heidän älykkyyttä ja tiedon tasoa.
VarmaTieto kirjoitti:
Juu kaikki tunnustan olen oikeastaan ylpeä jos minua luullaan noiksi trolleiksi. Ihailinkin heidän älykkyyttä ja tiedon tasoa.
"Ihailinkin heidän älykkyyttä ja tiedon tasoa."
Kukapa ei ihailisi sivunikeillään itseään?Ripulia_lahkeissa kirjoitti:
Ja tietysti se, että olet palstan pitkäaikainen trolli G4G, Trohättan ja mitä niitä sivunikkejäsi olikaan.Ei minua ole mistään liikkeestä erotettu, erosin itse 60 luvulla kommunisteista.
VarmaTieto kirjoitti:
Ei minua ole mistään liikkeestä erotettu, erosin itse 60 luvulla kommunisteista.
Juuri näin, Mikko Tuulimylly ei pitänyt sinua ateistina edes silloin kun olit kommunisti.
"Hän ei ole koskaan ollut ateisti, vaikka kuuluikin Suomen Kommunistisen Puoleen, SKP:n keskuskomiteaan."
https://luominen.fi/fysikaalinen-teologia-tieteellisen-materialismin-kritiikkiRipulia_lahkeissa kirjoitti:
Juuri näin, Mikko Tuulimylly ei pitänyt sinua ateistina edes silloin kun olit kommunisti.
"Hän ei ole koskaan ollut ateisti, vaikka kuuluikin Suomen Kommunistisen Puoleen, SKP:n keskuskomiteaan."
https://luominen.fi/fysikaalinen-teologia-tieteellisen-materialismin-kritiikkiPatroseksi minua on luultu mutta ei minun taidoilla kirjaa kirjoiteta mutta eläkää harhoissanne ei se ole minulta pois. Hauskaa ja mielenkiintoista tämä on.
VarmaTieto kirjoitti:
Patroseksi minua on luultu mutta ei minun taidoilla kirjaa kirjoiteta mutta eläkää harhoissanne ei se ole minulta pois. Hauskaa ja mielenkiintoista tämä on.
Ei sinua kukaan ole luullut Patroseksi. Itse vain nostat sitä esille. Miksiköhän?
- Anonyymi
Koska oikein onnistut päättämään oletko ateisti vai teisti? Joka toinen päivä vaihdat mielipidettäsi. Ja sitten ihmettelet kun saat siitä huomautuksia.
En ole vielä päättänyt miksi siihen pitää puuttua eihän ihminen tiedä kaikkea mutta jankuttakaa siitäkin.
Palstalla pitäisi keskustella ateismista ei siitä onko Varma Tieto sätkivä hellari vai ateisti. Kirjoittajan uskonnollinen vakaumus ei kuulu palstan agendaan.
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Palstalla pitäisi keskustella ateismista ei siitä onko Varma Tieto sätkivä hellari vai ateisti. Kirjoittajan uskonnollinen vakaumus ei kuulu palstan agendaan.
Kyllähän se tällä palstalla kuuluu. Ei ateistilla ole uskonnollista vakaumusta.
Ateistin vakaumuksessa ateismi on kaikkein vähäpätöisin osa hänen vakaumustaan.
Uskonnollisessa vakaumuksessa puolestaan uskonto on keskeisessä osassa. Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se tällä palstalla kuuluu. Ei ateistilla ole uskonnollista vakaumusta.
Ateistin vakaumuksessa ateismi on kaikkein vähäpätöisin osa hänen vakaumustaan.
Uskonnollisessa vakaumuksessa puolestaan uskonto on keskeisessä osassa.OK olet oikeassa mutta kuka Varma Tiedon vakaumuksista välittää hevon humppaa.
Ateisteilla ei ole perinteistä uskonnollista vakaumusta, koska he eivät usko jumalaan tai jumaliin. Sen sijaan heidän maailmankatsomuksensa ja arvonsa voivat perustua muuhun kuin uskonnollisiin oppeihin, kuten tieteelliseen ajatteluun, humanismiin tai moraalifilosofiaan. He voivat arvostaa esimerkiksi luonnontieteen, järjen ja todisteiden merkitystä maailmankuvan muodostamisessa. Ateistin elämä voi olla täynnä arvoja, tarkoitusta ja yhteisöllisyyttä ilman uskonnollisia uskomuksia.
Kuulostaako tämä selkeältä? Jos haluat kuulla lisää, voin laajentaa aihetta!Sellaista elämä on etsit oikeaa tietä kunnes löydät sen
Saatko traumoja jos valitsen agnotismin ?- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Sellaista elämä on etsit oikeaa tietä kunnes löydät sen
Saatko traumoja jos valitsen agnotismin ?"Saatko traumoja jos valitsen agnotismin ?"
Et sinä Hessu ole agnostikko. Sinä olet lattialla sätkivä hellari.
https://luominen.fi/fysikaalinen-teologia-tieteellisen-materialismin-kritiikki Anonyymi kirjoitti:
"Saatko traumoja jos valitsen agnotismin ?"
Et sinä Hessu ole agnostikko. Sinä olet lattialla sätkivä hellari.
https://luominen.fi/fysikaalinen-teologia-tieteellisen-materialismin-kritiikkiJos oikein muistan niin tuossa kirjassa väitettiin että henkiset kyvyt olisivat aineen ominaisuus.
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Jos oikein muistan niin tuossa kirjassa väitettiin että henkiset kyvyt olisivat aineen ominaisuus.
"Jos oikein muistan..."
Hassua, että sinä ateistina olet lukenut tuollaisen täysin tuntemattoman tusinateologin omakustannekirjan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos oikein muistan..."
Hassua, että sinä ateistina olet lukenut tuollaisen täysin tuntemattoman tusinateologin omakustannekirjan.Varma_tieto (Hessu) lipsauttelee koko ajan enemmän itsestään. Hän on jo myöntänyt tuntevansaHessun ja nyt on lukenut tämän kirjan (jota ei muualta saa kuin hellareiden Luominen -palstalta). Ei vaikuta Varma_tieto ateistilta vaan on ilmielävä Hessu.
Anonyymi kirjoitti:
"Jos oikein muistan..."
Hassua, että sinä ateistina olet lukenut tuollaisen täysin tuntemattoman tusinateologin omakustannekirjan.Onko hän se Hessu jota tarkoitatte
Heikki Patronen on tunnettu filosofi ja kirjailija, joka on kirjoittanut useita kirjoja erityisesti uskonnonfilosofian ja materialismin kritiikin parissa. Hän on esimerkiksi kirjoittanut teoksen **"Elämän synty - Filosofinen analyysi"**, jossa hän analysoi elämän alkuperää ja kysymystä sattuman mahdollisuudesta.
Patronen on myös kirjoittanut **"Fysikaalinen teologia"**, joka käsittelee materialismin ja sen johdannaisten, kuten evoluution, kritiikkiä. Hän on tunnettu suorapuheisesta ja vertauskuvallisesta tyyliinsä, jossa hän vertaa esimerkiksi Richard Dawkinsin luonnonvalintaa militarismiin.
Onko sinulla jokin tietty teos tai aihe Patronenista, josta haluaisit keskustella lisää?VarmaTieto kirjoitti:
Jos oikein muistan niin tuossa kirjassa väitettiin että henkiset kyvyt olisivat aineen ominaisuus.
En ole lukenut kirjaa. Vuosia sitten yksi porukka jutteli tästä kirjasta.
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Onko hän se Hessu jota tarkoitatte
Heikki Patronen on tunnettu filosofi ja kirjailija, joka on kirjoittanut useita kirjoja erityisesti uskonnonfilosofian ja materialismin kritiikin parissa. Hän on esimerkiksi kirjoittanut teoksen **"Elämän synty - Filosofinen analyysi"**, jossa hän analysoi elämän alkuperää ja kysymystä sattuman mahdollisuudesta.
Patronen on myös kirjoittanut **"Fysikaalinen teologia"**, joka käsittelee materialismin ja sen johdannaisten, kuten evoluution, kritiikkiä. Hän on tunnettu suorapuheisesta ja vertauskuvallisesta tyyliinsä, jossa hän vertaa esimerkiksi Richard Dawkinsin luonnonvalintaa militarismiin.
Onko sinulla jokin tietty teos tai aihe Patronenista, josta haluaisit keskustella lisää?"Onko sinulla jokin tietty teos tai aihe Patronenista, josta haluaisit keskustella lisää?"
Onko Patronen G4G? G4G suositteli jatkuvasti tätä Patrosen kirjaa kun trollasi palstalla. VarmaTieto kirjoitti:
Onko hän se Hessu jota tarkoitatte
Onko sinulla jokin tietty teos tai aihe Patronenista, josta haluaisit keskustella lisää?Varma Tieto on 79 vuotias eläkkeellä teollisuustyöläinen joka luisui ATK osastolle vuonna 1965 jolloin tietotekniikka guruksi pääsi kun löysi koneesta virtakatkaisemisen. Juutuin sinne ATK kuplaan, opettelin ohjelmoimaan, ylenin systeemiohjelmoijaksi. Tätä jatkui 40 vuotta mutta Hessua en koskaan tavannut.
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Varma Tieto on 79 vuotias eläkkeellä teollisuustyöläinen joka luisui ATK osastolle vuonna 1965 jolloin tietotekniikka guruksi pääsi kun löysi koneesta virtakatkaisemisen. Juutuin sinne ATK kuplaan, opettelin ohjelmoimaan, ylenin systeemiohjelmoijaksi. Tätä jatkui 40 vuotta mutta Hessua en koskaan tavannut.
"Tätä jatkui 40 vuotta mutta Hessua en koskaan tavannut."
Hassua. Klo 12:05, sanoit kirjoitelleesi Hessun kanssa. Mikä onkaan totuus? Oletko sittenkin tämä Hessu?
"Kirjoittelin Hessun kanssa vuosia sitten."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18706149/tekoalyn-viesti-satkivalle-hellarille#comment-132287101 VarmaTieto kirjoitti:
Varma Tieto on 79 vuotias eläkkeellä teollisuustyöläinen joka luisui ATK osastolle vuonna 1965 jolloin tietotekniikka guruksi pääsi kun löysi koneesta virtakatkaisemisen. Juutuin sinne ATK kuplaan, opettelin ohjelmoimaan, ylenin systeemiohjelmoijaksi. Tätä jatkui 40 vuotta mutta Hessua en koskaan tavannut.
Vain idiootti luulee että Heikki Patronen tunnettu filosofi, kirjailija kirjoittaisi Suomi24 keskusteluun. Se että Varma Tieto kansakoulun käynyt teollisuustyöläinen kirjoittaisi on täysin ymmärrettävää tyhmä kun on.
Anonyymi kirjoitti:
"Tätä jatkui 40 vuotta mutta Hessua en koskaan tavannut."
Hassua. Klo 12:05, sanoit kirjoitelleesi Hessun kanssa. Mikä onkaan totuus? Oletko sittenkin tämä Hessu?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18706149/tekoalyn-viesti-satkivalle-hellarille#comment-132287101Niin hän väitti olevansa Hessu mutta ei kai tuo Hessu sitä Hessua täällä hoetaan jatkuvasti,
VarmaTieto kirjoitti:
Niin hän väitti olevansa Hessu mutta ei kai tuo Hessu sitä Hessua täällä hoetaan jatkuvasti,
Mihin te sitä Hessua tarvitsette ? Kai häneen voi ottaa yhteyttä kun hän on tunnettu henkilö. Onko tämä joku mielisairaalan Hessua etsivä porukka ?
VarmaTieto kirjoitti:
Mihin te sitä Hessua tarvitsette ? Kai häneen voi ottaa yhteyttä kun hän on tunnettu henkilö. Onko tämä joku mielisairaalan Hessua etsivä porukka ?
Jos Hessu ilmestyisi yöllä mitä haluaisitte hänelle sanoa ? Yhteenveto sekä teismi että ateismi vievät mielisairaalaan Hessua etsimään.
Anonyymi kirjoitti:
Varma_tieto (Hessu) lipsauttelee koko ajan enemmän itsestään. Hän on jo myöntänyt tuntevansaHessun ja nyt on lukenut tämän kirjan (jota ei muualta saa kuin hellareiden Luominen -palstalta). Ei vaikuta Varma_tieto ateistilta vaan on ilmielävä Hessu.
Jos sinulla on noin suuri kaipuu Hessuun voin tulla teille Hessuksi mutta mihinkään homo juttuihin en osallistu. Olen hetero eläkemies.
Anonyymi kirjoitti:
Varma_tieto (Hessu) lipsauttelee koko ajan enemmän itsestään. Hän on jo myöntänyt tuntevansaHessun ja nyt on lukenut tämän kirjan (jota ei muualta saa kuin hellareiden Luominen -palstalta). Ei vaikuta Varma_tieto ateistilta vaan on ilmielävä Hessu.
Tyydyn inkvisaation päätökseen. Olen lattialla sätkivä hellari.
Suomi24 keskusteluihin ei saada mitään järjellistä ennen kuin vaaditaan vahva tunnistautuminen jokainen sitten kirjoittaa omalla nimellään.
Ainoa syy nimettömyyteen ovat mielenterveysongelmaiset jotka voivat olla vaarallisia. Kukaan ei uskaltaisi kirjoittaa omalla nimellä. Itse kieltäisin kaikki keskustelupalstat jonne voi kirjoittaa nimettömänä."Suomi24 keskusteluihin ei saada mitään järjellistä ennen kuin vaaditaan vahva tunnistautuminen jokainen sitten kirjoittaa omalla nimellään."
"Kukaan ei uskaltaisi kirjoittaa omalla nimellä."
Näytät varmaan esimerkkiä. Rekkaa sellainen nikki, joka edustaa oikeaa nimeäsi. Eiköhän se siitä etene. Itse en ainakaan vittuile samalla tavalla anonyymisti sellaisille, jotka kirjoittavat täällä omalla nimellään.Ripulia_lahkeissa kirjoitti:
"Suomi24 keskusteluihin ei saada mitään järjellistä ennen kuin vaaditaan vahva tunnistautuminen jokainen sitten kirjoittaa omalla nimellään."
"Kukaan ei uskaltaisi kirjoittaa omalla nimellä."
Näytät varmaan esimerkkiä. Rekkaa sellainen nikki, joka edustaa oikeaa nimeäsi. Eiköhän se siitä etene. Itse en ainakaan vittuile samalla tavalla anonyymisti sellaisille, jotka kirjoittavat täällä omalla nimellään.Odottelen koko Suomi24 lopettamista. En riskeeraa terveyttäni.
VarmaTieto kirjoitti:
Odottelen koko Suomi24 lopettamista. En riskeeraa terveyttäni.
"En riskeeraa terveyttäni."
Mutta äsken vaadit vahvaa tunnistautumista? Miksi tällainen mielenmuutos?Ripulia_lahkeissa kirjoitti:
"En riskeeraa terveyttäni."
Mutta äsken vaadit vahvaa tunnistautumista? Miksi tällainen mielenmuutos?Mielipidettä saa vaihtaa ja se on suositeltavaa. Oman totuuden kyseenalaistaminen tekee maailman paremmaksi.
VarmaTieto kirjoitti:
Mielipidettä saa vaihtaa ja se on suositeltavaa. Oman totuuden kyseenalaistaminen tekee maailman paremmaksi.
Ok, eli et haluakaan vahvaa tunnistautumista?
Ok, eli et haluakaan vahvaa tunnistautumista?
En kun olen lukenut näitä viestejä sinä olet sieltä harhaisimmasta päästä.
VarmaTieto kirjoitti:
En kun olen lukenut näitä viestejä sinä olet sieltä harhaisimmasta päästä.
Mutta jos olisi vahva tunnistautuminen niin kaltaiseni harhainen ei olisi enää täällä. Haluat siis minun olevan palstalla. Eikö vain, Hessu?
Mutta jos olisi vahva tunnistautuminen niin kaltaiseni harhainen ei olisi enää täällä. Haluat siis minun olevan palstalla. Eikö vain, Hessu?
Tottakai haluan lukea viestejäsi. Niissä on mahtavat deluusiot.
VarmaTieto kirjoitti:
Tottakai haluan lukea viestejäsi. Niissä on mahtavat deluusiot.
"Niissä on mahtavat deluusiot."
Miltä osin? En usko jumaliin enkä ole esittänyt muita väitteitä palstalla joten tuskin olen delusionaalinen.Ripulia_lahkeissa kirjoitti:
Tunnetko tämän Hessun ? Kirjoittelin Hessun kanssa vuosia sitten. Hän kertoi Pielavedellä vaikuttavasta Hard atheist nimimerkillä kirjoittavasta.
VarmaTieto kirjoitti:
Tunnetko tämän Hessun ? Kirjoittelin Hessun kanssa vuosia sitten. Hän kertoi Pielavedellä vaikuttavasta Hard atheist nimimerkillä kirjoittavasta.
Jännää, miten moni palstalainen tuntee tämän Hessun.
"Hän kertoi Pielavedellä vaikuttavasta Hard atheist nimimerkillä kirjoittavasta."
Timo Hokkanen? Ei ole kirjoitellut pitkään aikaan palstalle.Ripulia_lahkeissa kirjoitti:
"Niissä on mahtavat deluusiot."
Miltä osin? En usko jumaliin enkä ole esittänyt muita väitteitä palstalla joten tuskin olen delusionaalinen.Pidät minua Hessuna.
VarmaTieto kirjoitti:
Pidät minua Hessuna.
En toki pidä. Eihän sinun matalalla älykkyydellä varustettua kaveria voi kukaan pitää Hessuna.
En toki pidä. Eihän sinun matalalla älykkyydellä varustettua kaveria voi kukaan pitää Hessuna.
OK hyvä että olet luopunut deluusiosta
- Anonyymi
Ateistit ovat kaikki turhakkeita!
- Anonyymi
VarmaTieto, kyllähän sinun kirjoituksista paistaa vahva teistinen ajattelu tai vähintään teisti-mielisyys. Olen pitänyt sinua jonkilaisena feikkinä, etkä sinä tätä muuksi muuta niin pitkään kuin jatkat samaa tyyliä.
En aio muuttua. Teistisyys ehkä johtuu ateistisesta lapsuudesta jossa uskovaisia pidettiin mielisairaana vaikka minulla oli uskovaisessa perheessä kasvavia reiluja kavereita.
Sama ilmiö kuin täällä kiihko ateistit ovat kasvaneet uskovaisessa perheessä. Ovat nyt ateisteja uskontojen uhreja.
Itse olen ateismin uhri.
- Anonyymi
Baarissahan tahdit lyö viinakrampit.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563121Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472891Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521792- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809