Antikristus

Anonyymi-ap

Ketä itse pidät antikristuksena jonka sanotaan paljastavan itsensä lopun aikoina?

3

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elon Musk

• Anonyymi

Hyvin puhuttu siellä oikealla!

• Anonyymi

Opetusministeriöstä joku.

• Anonyymi

Tytti tuppurainen, Stubb tai Kamala Harris, tai Jutta urpilainen ?

• Anonyymi

Ettei ihan sitten se Antti Kristus?

• Anonyymi

Trump, Kushner, Musk, Charles, Macron, MBS. Joku heistä nousee YK:n johtoon ylöstempauksen jälkeen. Tai sitten se on 'alieeni', joka oikeasti on langennut enkeli, joka näyttelee Jeesusta.

• Anonyymi

En usko että olen antikristus, kiva että mainitsit minut kuitenkin 🥰

• Anonyymi

No toi oli vitsi, vaikka olen langennut niin en pidä saamastani huomiosta. En näyttele Jeesusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No toi oli vitsi, vaikka olen langennut niin en pidä saamastani huomiosta. En näyttele Jeesusta.

Itse uskon että antikristus on Elon Musk tai joku muu amerikkalainen idiootti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse uskon että antikristus on Elon Musk tai joku muu amerikkalainen idiootti

Ja millään antikristuksella tai minulla langenneella tai muillakaan langenneella ei ole mitään väliä tai valtaa sinuun jos vaan oikeesti uskot Jeesukseen Kristukseen.

• Anonyymi

Elon Musk on varsin sekava tapaus, ei vaikuta puhuessaan ihmiseltä ollenkaan.

Lisäksi mies esiintyy sananvapauden edustajana, mutta jokainen joka hänelle vittuilee Twitterissä saa yllättäen bannia.

Sana on siis vapaa vain kun sitä ei kohdista mieheen itseensä.

Tyypillinen itsetunnoton nilviäinen; olisko sellainen Lisko?

• Anonyymi

Ruotsissa oli lääkäri joka varasti spermaa potilailta siinä vois olla. Mihin hirveisiin kokeisiin nekin mahto mennä? Tää on sun muksu. Mites kun en oo kertaakaan pannu? Dna:n mukaan sun muksu.

• Anonyymi

Ei pidä unohtaa, että Putin on varastanut leikkikaluikseen kristittyjä lapsia.

• Anonyymi

Amerikkalaista henkilöä.

• Anonyymi

Varmaan on Antikristus se Emeriktus professori, mikä astu kuvaan jossain kohtaa USA:n vaalinvalvojaisissa Yle:llä ? Ainaki mul ol sellaset nyanssit. Saatan olla väärässä ja oikea Antikristus olisikin Arnold Schwarzenegger !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan on Antikristus se Emeriktus professori, mikä astu kuvaan jossain kohtaa USA:n vaalinvalvojaisissa Yle:llä ? Ainaki mul ol sellaset nyanssit. Saatan olla väärässä ja oikea Antikristus olisikin Arnold Schwarzenegger !

Natsi-Venäjä on täynnä Sota-Saatanaa palvovia antikristuksia, jotka säätelevät Helvetin lieskoja yhdessä kristittyjä säälimättä vainoavien pohjois-korealaisten kommunistien kanssa.

• Anonyymi

Nero Claudius Caesar Augustus Germanicus lyhyesti Nero.

Raamattu ei ole enään voimassa, ja taivas on täynnä.

• Anonyymi

Putinilta on jo tipahtanut ihmiskasvoisen maskin viimeisetkin muruset helvetin syövereihin.

• Anonyymi

Jussi Halla Aho uhosi lietsovasti pari vuotta sitten videolla. Ja nyt nykyään ei muka Ukrainalaisille kansalaisille kelpaa rauha, kun on muka epäoikeudenmukainen rauhansoppari tulossa. Tuskin sinäkään haluaisit sotaa rauhan tilalle ja sodassa haluaisit rauhansopimuksen oli se vaikka epäreilu, mutta en usko sen epäreiluuteen.

• Anonyymi

Turha sitä antikristusta on arvailla. Sen sitten näkee.

Hän kuitenkin on henkilö jolla on valtava kansansuosio ja joka ilm. / mahd. on:
      - juutalainen / muslimi (Ismaelin jälkeläinen),
      - mies
      - antikristitty,
      - s.palvoja
      - "laiton" = jossain mielessä rikollinen, vääryydellä valtaan noussut
      - kaikki hänessä perustuu eri valheisiin

Itse epäilen Barack Obamaa, mutta en nyt vielä suorastaan nimeäisi häntä.

• Anonyymi

Vai että Obama?

Voidaan varmuudella sanoa ettei se ole ainakaan Obama.

Vieläks sua ahdistaa se että mies oli Amerikan Presidentti 2008-2016; vaikka siitä on jo 8 vuotta.

Kannattaisi mennä elämässään eteenpäin?

• Anonyymi

No ristus, antivirus ohjelma on fyysisesti olemassa, toisin kuin se sun antiristus mikä ihan vaan tarinaa ja wanhaa satua, usko pois.
      - antijoulupukki -

• Anonyymi

Uskon,että
      me emme tiedä,kuka hän
      on,ei ole tunnettu hlö,

kun hän astuu esiin,hän ei
      herätä huomiota,koska
      on "pieni sarvi",Dan. 7

ei tule hanko kädessä tai
      sarvet päässä vaan lampaan
      taljassa

• Anonyymi

Joku persuista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      5
      4009
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2072
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      856
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      784
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      738
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      738
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      732
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      715
    9. 35
      674
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe