SDP aiheutti poliittisilla lakoilla lehtitietojen mukaan yli 20 000 työtöntä lisää.
SDP:n palkkahyökkäys 10% olisi turmiollista Suomen kilpailukyvylle. Se on demareiden tarkoituskin. Saada Orpon hallituksen aikaiset toimet torpedoitua ja kurjuutta maahan. Että kykyhallitus näyttäisi huonolta valinnalta. Sitä politiikkaa on. Politiikan takia Trump valittiin. Politiikan takia SDP aiheuttaa vähäosaisille hätää ja kurjuutta.
SDP:n yhteiskunnan vahingoittamisprojektit ovat läpinäkyviä
8
101
Vastaukset
- Anonyymi
Suomeen on saatava aikaan sisäisiä levottomuuksia:Lakkoja,työttömyyttä,työtaisteluita,mellakoita,köyhyyttä ja kurjuutta. On saatava aikaan sisäistä kaaosta.Tämän jälkeen Puna-armeija antaa kuoliniskun,ja Suomi liitetään osaksi Sosialististen Neuvostotasavaltojen liittoa,missä valta kuuluu kansalle.
- Anonyymi
On se kyllä suorastaan vitt..... katsoa torstaisia kyselytunteja! Tuppurainen ja Lindman ja viherpiipertäjät, jauhavat paskaa kyselyissään ja muu vasemmisto myös! Marinin hallitus teki helkkaristi velkaa, jotka on maksettava pois, tai olemme todella pulassa kansainvälisesti!!
- Anonyymi
Aloittaja on erehtynyt? Ei oppositio aiheuta kansalle kurjuutta, vaan voimassa oleva hallitus. Eikä oppositio vie työpaikkoja ja tee yrittämistä sellaiseksi, että tulee komkursseja. Sekin on nykyhallituksen aikaansaamista. Ja Orpohan luopasi 100 000 uutta työtöntä ja homma on jo hyvin aluillaan. eikös niitä työttömiä ole jo tullut yli 30 00 vai kuinka?
Miksi syyttää oppositiota hallituksen tekemisistä? Hallitus itse tyri keväällä hommansa, kun rupesi työmarkkinoille työnantajan leiriin neuvottelemaan duunereille hekennyksiä ja määräämään. Saattaa hyvinkin olla, että se tulee hallituksen omaan nilkkaan takaisin, kun alkaa palkkaneuvottelut.
Terveisin, mihinkään puolueeseen sitoutumaton ja ei koskaan äänestävä.
- Anonyymi
Minkä taki nyt niillä mivphonina on dildo. tuppurainen piti sitä kädessään tajusin tollainen samalainen dildo on myynnissä sex kaupassa ,, ja lintmankin puhui sellaiseen kattookaapas vain.
- Anonyymi
Tuossa kiteytyykin PS:n ja Kokoomuksen käytäntö, katsokaa mitä tahansa muuta paitsi sitä millaista politiikkaa Kokoomus ja PS tekevät.
- Anonyymi
eee
- Anonyymi
eee
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882