Jouko Piho (profetioiden) kirpputorikauppias (osa 2) 17.11.2024

Anonyymi-ap

Jouko Piho – (profetioiden) kirpputorikauppias 17.11.2024 ( Osa 2)

INTROA

Tämä on osa 2 asiassa, jossa julkista ”profetoimishanketta” jo yli 20 vuotta ylläpitäneen Jouko Pihon toiminta on arvioinnin ja koettelun kohteena.

LÄHTEET:
Satoja ja satoja internetin tekstejä (= Jouko Piho) mm. Suomi24-profetiasivulla, YouTubessa, jne.

ARVIOINNIN viitekehys. Raamatun (UT:n) opetukset profetoimisesta, profeetan toimenkuvasta VT ja UT.

SANAN kehotukset ohjeistus:
• ”Koetelkaa kaikki, pitäkää se mikä hyvää on” ( 1 Tess 5:21)
• ”Profeetoista saakoon kai tai kolme puhua - MUUT arvostelkoot!” ( 1 Kor 24:29)
• ” Samoin profeetoista saa esiintyä vain kaksi tai kolme, ja toiset arvostelkoot.” ( 1 Kor 14:29)

Kuten UT:n ohjeistus on, profetoimista PITÄÄ arvostella. Jumala ei ole tarkoittanut, että KAIKKEA mitä profetoimisen nimissä tuodaan ja tuputetaan, että se syötäisiin, nieltäisiin sellaisenaan. Jopa ITSE Jeesus varoitti:

”Varokaa vääriä profeettoja!” ( Matt 7:15-23)

1) Jouko Piho: harhaprofeetta ja eksyttäjä?

Julkiset faktat ( = Pihon omat tuotteet) osoittavat, että Raamatun kriteereillä arvioiden lukeutuu harhaprofeettojen koulukuntaan.
Hänen vuorenkorkuisesta tuotekasasassa on kyllä siis paljon tavaraa! Kuin kroonisen puheripulin tulvassa hän on tunkenut ja tunkee internetin dataan yhä uusia ja uusia ”satuja ja tarinoita.”

On selvää, että hän itse USKOO noihin harmaatason tuotteisiin. Kuin lapsi joulupukkiin. Eksyttäjä on AINA ensin itse tullut eksytetyksi. Johtuen siitä, ettei ole totellut Raamatun Sanaa ja käskyä ”koetella” asiaa!

Jokaisen ”profeetaksi” itseään väittävän tulee primääristi ITSE koetella tuotteensa. Jumalan edessä. Totuuden Hengen – Pyhän Hengen alamaisuudessa, kuuliaisuudessa ja nöyryydessä. Raamatun Pyhällä Sanalla testaten. J

os Jouko Piho olisi totellut näitä Jumalan ohjeistuksia, hän ei olisi eksynyt ja erehtynyt surullisille ja Sanan vastaisille sivuraiteille. Eikä hänen tarvitsisi lukea netistä niitä arviointeja, joita Sana velvoittaa – profetia-asioissa. ( 1 Tess 5:21, 1 Kor 14:29) Hänen on naiivia edes yrittää motkottaa, kun julkisia tuotteita arvioidaan.

Eihän kaikkea, mitä ihmisen (uskovan) korvien välistä vilisee - pidä toitottaa toreilla! Tervehenkinen arviointi tarkoittaa, että ”pitää mölyt mahassa” panee ”suun suppuun”, eikä heti unesta herättyään postaa nettiin:
Näin unta-näin unta- näin unta-unta- unta. . .

Tämä valitettava ja surullinen sivureitelle eksyneen harhaopettajan keissi on julkinen. Ja julkisesti sitä saa ja pitää arvioida.

2) Jouko Piho - surullinen sivuraiteella askaroiva eksyttäjä?

Hän on omien sanojensa todistuksella kadottanut Suoran Tien. Jumalan valtakunnan ydinasian.

• ” Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja …” ( Matt 6:33-34) Jeesus
• ” Isä meidän ---- tulkoon sinun valtakuntasi.” ( Matt 6:9-13) Jeesus

Mikä valtakunta siintää silmissä Pihon puheissa? Jo siis parikymmentä vuotta hän on saarannut ja hehkuttanut ”maallista valtakuntaa”! Hän on hurahtanut joka sortin sanomiin, uniin ja näkyihin, joissa KESKIPISTEENÄ on mikä? Jumalan valtakunta – taivas? Jeesuksen lähetyskäskykö?
• ”Tehkää kaikista kansoista minun opetuslapsiani.” ( Matt 28:19)
• ”Mutta sitä ennen on evankeliumi julistettava kaikille kansoille!” ( Markus 13:10)

(aloitus jatkuu)

42

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paljonkos itse "koettelet" omia puheitasi? Kumpi on silmässäsi- malka- vai tikku=?

• Anonyymi

Jatkao aloitukseen:

Jouko Piho - profetioiden kirpputorikauppias, osa 2

Mikä on Pihon ”pääsaarna”?

Se on maallisen valtakunnan ( Suomen) asiaa koskeva PelotteluSanoma!

Siinä ei näy tippaakaan siitä Jeesuksen evankeliumista, että Hän kutsuu ihmisiä Jumalan valtakuntaan. Kaikista kansoista. Jeesus ei käskenyt saarnata, että pelätkää soti, pelätkää miehityksiä, pelätkää - pelätkää joka päivä…. Ei. Ei totisesti.

Jeesus ei opettanut, että Taivaan valtakunnan evankeliumi pudotettaisiin ”maallisten valtakuntien” politiikan pelien sivuraiteelle. Että ihmisiä peloteltaisiin joka sortin ”profetioilla” ja unilla. - Ihmisiä - jotka ovat muutenkin ahdistuneita, pelkääviä ja uupuneita medioitten uutistulvassa.

Jeesus käski julistaa ILOSANOMAA pelkääville, ahdistuneille, vangituille sieluille vapautusta!
      Hän Käski Kutsua maallisista kuvioista Jumalan valtakunnan iloon, rauhaan ja vapauteen. ( Luukas 21.28)

3) Jouko Piho - eksynyt - eksyttäjä
      -------------------------------------------------

On siis täysin selvää - de facto - että se ”sanoma” jota Piho tulvan tavalla tunkee nettiin, on sivuraiteille sortuneen tuotetta.

Kun hän on vuosien aikana kerännyt sitä materiaalia, jota hän nimeää ”profetioiksi, ennustuksiksi, jne” - hän on itse niellyt ”koukun”.

Kun hän on kritiikittä hyväksynyt nuo kaikki ”kaatopaikkatuotteen kuin ”todeksi” - hän on saastunut väärien henkien tuomista annoksista. Valheprofetioiden hengistä, demonisista sidoksista.

Näin hän on langennut pois TOTUUDESTA, Totuuden hengen suojaavasta vaikutuksesta. Kun pikkusormi on annettu pahuuden käsiin - se näyttää saaneen miehen harhaprofeetan välineeksi. Surullista, valitettavaa. Eksynyt - eksyttäjä.

Kun Piholla on ilmeisesti ollut aikoinaan selvää Sanan opetusta ja taustaa? - tapaus on sitäkin surullisempi.

Suoralta Totuuden tieltä, (joskus) pimeälle sivuraiteille eksynyttä surevat toki monet Herran uskovat, mutta myös Taivas valittaa tällaisista. ( 1 Sam 15:22-35)

Yleensä sivuraiteelle eksymisen taustalla vaikuttaa jokin synti? Tottelemattomuuden synti ( = ei tottele Raamatun ohjeita) on pahan lajin synti. ( 1 Sam 15: 22-23) Juuri siksi Jumala aikoinaan hylkäsi Saulin kuninkuuden.

4) Väärän profeetan tunnusmerkistö Sanassa
      -------------------------------------------------------

Piho todistaa (itse) kaikella julkisella materiaalillaan että on Sanan mukaisesti ”väärä profeetta.”

1. ”Jos taas joku profeetta julkeaa minun nimissäni puhua sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai puhuu vieraiden jumalien nimissä, hänen on kuoltava.”
      2. ”Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä. ” ( 5 Moos 18:20-21)

1)
      On yleisesti arvioitava, ettei Jumala ole käskenyt puhua kaikkea sitä soopaa, jota Piho on kauan aikaa sepittänyt julkisen internetin tarjontaan.

Ja? - kun Jumala ei liene ”käskenyt” on ollut yltiöpäistä ja röyhkeää esiintyä kuin ”Jumalan asialla”. Kuin valtuutettuna ”tietäjänä” siitäkin, mitä Suomen kansaan liittyy. Ikään kuin JUMALA olisi Pihon sanomisten, profetioitten ja näkyjen takaaja? Hän on väittänyt Jumalan tarkoittaneen...
      • - Sinä olet Suomen johtaja
      • - Olet Suomen presidentti
      • Olet Suomen profeetta

(Aloitus jatkuu..)

• Anonyymi

Jatkoa aloitukseen: Jouko Piho kirpputorikauppias, osa 2

Mikä on Pihon "pääsaarna"?
      -------------------------------------
      Tätä nykys "pelotteluprofetia" - skneaario Suomen asiasta!

Mikä on Pihon ”pääsaarna”? Se on maallisen valtakunnan ( Suomen) asiaa koskeva PelotteluSanoma! Siinä ei näy tippaakaan siitä Jeesuksen evankeliumista, että Hän kutsuu ihmisiä Jumalan valtakuntaan. Kaikista kansoista. Jeesus ei käskenyt saarnata, että pelätkää soti, pelätkää miehityksiä, pelätkää - pelätkää joka päivä…. Ei. Ei totisesti.

Hän ei opettanut, että Taivaan valtakunnan evankeliumi pudotettaisiin ”maallisten valtakuntien” politiikan pelien sivuraiteelle. Että ihmisiä peloteltaisiin joka sortin ”profetioilla” ja unilla. - Ihmisiä - jotka ovat muutenkin ahdistuneita, pelkääviä ja uupuneita medioitten uutistulvassa.

Jeesus käski julistaa ILOSANOMAA pelkääville, ahdistuneille, vangituille sieluille vapautusta!
      Hän käski kutsua maallisista kuvioista Jumalan valtakunnan iloon, rauhaan ja vapauteen. ( Luukas 21.28)

3) Jouko Piho - eksynyt - eksyttäjä
      -----------------------------------------

On siis täysin selvää - de facto - että se ”sanoma” jota Piho tulvan tavalla tunkee nettiin, on sivuraiteille sortuneen tuotetta. Kun hän on vuosien aikana kerännyt sitä materiaalia, jota hän nimeää ”profetioiksi, ennustuksiksi, jne” - hän on itse niellyt ”koukun”.

Kun hän on kritiikittä hyväksynyt nuo kaikki ”kaatopaikkatuotteen kuin ”todeksi” - hän on saastunut väärien henkien tuomista annoksista. Valheprofetioiden hengistä, demonisista sidoksista. Näin hän on langennut pois TOTUUDESTA, Totuuden hengen suojaavasta vaikutuksesta. Kun pikkusormi on annettu pahuuden käsiin - se näyttää saaneen miehen harhaprofeetan välineeksi. Surullista, valitettavaa. Eksynyt - eksyttäjä.

Kun Piholla on ilmeisesti ollut aikoinaan selvää Sanan opetusta ja taustaa? - tapaus on sitäkin surullisempi. Suoralta Totuuden tieltä, pimeälle sivuraiteille eksynyttä surevat toki monet Herran uskovat, mutta myös Taivas valittaa tällaisista. ( 1 Sam 15:22-35) Yleensä sivuraiteelle eksymisen taustalla vaikuttaa jokin synti? Tottelemattomuuden synti ( = ei tottele Raamatun ohjeita) on pahan lajin synti. ( 1 Sam 15: 22-23) Juuri siksi Jumala aikoinaan hylkäsi Saulin kuninkuuden.

4) Väärän profeetan tunnusmerkistö Sanassa
      -------------------------------------------------------

Piho todistaa (itse) kaikella julkisella materiaalillaan että on Sanan mukaisesti ”väärä profeetta.”

1. ”Jos taas joku profeetta julkeaa minun nimissäni puhua sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai puhuu vieraiden jumalien nimissä, hänen on kuoltava.”
      2. ”Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä. ” ( 5 Moos 18:20-21)

1)
      On yleisesti arvioitava, ettei Jumala ole käskenyt puhua kaikkea sitä soopaa, jota Piho on kauan aikaa sepittänyt julkisen internetin tarjontaan. Ja? - kun Jumala ei liene ”käskenyt” on ollut yltiöpäistä ja röyhkeää esiintyä kuin ”Jumalan asialla”. Kuin valtuutettuna ”tietäjänä” siitäkin, mitä Suomen kansaan liittyy. Ikään kuin JUMALA olisi Pihon sanomisten, profetioitten ja näkyjen takaaja? Hän on väittänyt Jumalan tarkoittaneen...
      • - Sinä olet Suomen johtaja
      • - Olet Suomen presidentti
      • Olet Suomen profeetta

Piho on itseäänkin koskien tuonut satoja valhe-ennustuksia. Hänesti piti tulla Suomen presidentti, Suomen johtaja`? https://www.hs.fi/nyt/art-2000006611780.html
      • ”Jouko Piho kokee olevansa profeetta eli saavansa viestejä Jumalalta. Hän on kirjannut sekä itse saamiaan että muille tulleita profetioita kotisivuilleen loppuvuodesta 2007.”

Kun kerta toisensa perästä julkisesti näkyy, että tuodut asiat ovat puuta-heinää-olkia, pelkkiä onttoja sanoja vailla mitään todellisuutta? On julkinen oikeus todeta, että liikenteessä on harhaopettaja, väärä profeetta. Sanan mukaisesti. 5 Moos 18:21.

aloitus jatkuu...

• Anonyymi

Jatkoa aloitukseen: Jouko Piho kirpputorikauppias - osa 2

Lopuksi
      -----------------------

Ei mitään uutta auringon alla. Jouko Piho näyttää lukeutuvan siihen surullisen-kuuluisaan kategoriaan, jonka nimekkeessä lukee väärät profetiat, harhaprofetiat.

Kun hän tätä nykyä esiintyy Youtuben kanavalla, hän sanoo: Hyvää päivää!
      Sitten hän tuo kirppistorillensa uutta tavaraa.
      • Sekavia esityksiä, joissa ei monissa päätä eikä häntää.
      • Hän kertoo unistaan. (Unet ovat hänen ”pääruokalajinsa” - ei Raamatun Sana!)

Tietysti. Niissä unissa HÄN ITSE on keskipiste. Tietenkin. Kuinkas muuten?
      Hän pyörii itsensä ja omien harhaoppiensa ympärillä. Kiertää kuin koira oman häntänsä ympärillä.

Se on hänen oma ”harhamaailmansa” jota pimeys ruokkii yhää uusien uninäkyjen avulla. Ja Piho (parka) uskoo ne totena. ”Olet mitä syöt” - on tuttu sanonta!

Hän kertoo eräässäkin videossa, että ”kuulee ääniä”. Ja että tämä ”ääni” puhuu hänelle englantia. (Tosin hän myöntää videolla että häntä vaivaa ”herkkyys äänille”.)

Mikä ääni? Kenen ääni?

Mutta vailla mitään kritiikkiä hän olettaa, että ”Jumala” sellaisia ääniä puhuisi?

Ja näin pimeys pitää häntä koukussa. Koska hän narsistisesti tarvitsee näitä ääniä ja unia ja joka lajin sanomia. Jotta hänen Valhevaltakuntansa pysyisi pystyssä? Pimeä bunkkeri pysyy. Valkeuden enkelinä esiinytyvä harhauttaja on saanut hänet siteisiin, koukkuunsa. Eikä hän pimeyden harmaudessa tajua.

Kuin sitten voisi sokea sokeaa taluttaa? Sanoi Jeesus. Samaan kuoppaan he kaatuvat.

Valinnan vapaus?
      --------------------------

Kaikilla on valitsemisen vapaus. Te jotka tahdotte nauttia Jouko Pihon (profetia-asioden) kirpputorin tuotteista? Te jotka addiktionne tasollakin tarvitsette yhä uusia annoksia? Te olette täysin vapaat valintaannne.

Mutta? Muistakaa, että on vaarallista herätä liian myöhään?
      ( Matt 25:5-13) Jokainen vastaa valinnoistaan Herran edessä.

Te, joilla ”hengen korva” on kunnossa - Herra muistuttaa Sanastaan.
      (Ilmestyskirja 2:7, 11, 17, 29, ja Ilm 3:13, 22)

• Anonyymi

Joukon addiktio...

Uni taas… ja sitten sen unen spekulointia. Voi voi voi tuota itsekeskeisyyttä...

Näin unta, unta, unta - ja kukas se unien keskipiste?

Ei tietenkään Jumala, Jeesus eikä Jumalan asia?
      Vaan - se oma minä, minä minä.

https://www.youtube.com/watch?v=fHzO5orYkt4

• Anonyymi

Näin se näkyy.
      Mutta arvataanpas että herra Piho kohta älähtää?
      Se kun ei siedä mitään. Ei ihmisten kannanottoja, eikä toki Jumalankaan.

Kuin robotti se kyllä puhuu - joskus - jopa Raamatun sanoja....

• Anonyymi

Moni on sanonu, että jos Piho olisi lahjansa ja kykynsä pyhittänyt Herralle, Herran kunniaksi, ja olisi totellut Raamatun Sanaa - tulos olis ihan muuta kuin tuo sekasotkuinen hömppä ja humpuuki kuin järkeä vailla?

• Anonyymi

Katsoin pari videota YouTubessa. Päällisin puolin hän vaikuttaisi olevan Pyhän Hengen palvojia. Intiassa sitä eli Shivaa pidetään puolijumalana jonka asiat ovat tilapäisiä eivät ikuisia.

Ne ovat omiin kokemuksiin perustuvia totuuksia eivät absoluuttisia eli kirjaimeen perustuvia eikä iankaikkista eli Herran palvontaan perustuvaa totuutta.

Pyhä Henki opettaa omien kokemusten , jotka voivat olla rankat tai katkerat välityksellä.

• Anonyymi

Jotenkin sain videoista kuvan että hän on katkeroitunut Suomelle eikä toivo mitään hyvää Suomelle. Esim. NATO jäsenyys on vain pahaa vaikka se oli Ukrainan suuren uhrautuvaisuuden antama lahja.

Jehova on sanonut että 200 vuotta kestää Suomen ahdingo ja tulee 10 Egyptin vitsauksen kaltaista vitsausta jos huonosti käy. Mutta Suomen alueseen ei kohdistu välitöntä uhkaa hänen mielestään.

Mutta omat sanani ovat vain taivaallisen bramiinin antamaa lohtua. Voi olla että olen väärässä.

Siunausta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin sain videoista kuvan että hän on katkeroitunut Suomelle eikä toivo mitään hyvää Suomelle. Esim. NATO jäsenyys on vain pahaa vaikka se oli Ukrainan suuren uhrautuvaisuuden antama lahja.

Jehova on sanonut että 200 vuotta kestää Suomen ahdingo ja tulee 10 Egyptin vitsauksen kaltaista vitsausta jos huonosti käy. Mutta Suomen alueseen ei kohdistu välitöntä uhkaa hänen mielestään.

Mutta omat sanani ovat vain taivaallisen bramiinin antamaa lohtua. Voi olla että olen väärässä.

Siunausta!

Näitä ennustuksia on satoja ja tuhansia.

Mutta vain Kaikkivaltias Kansojen Jumala tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siunausta!

Jos on kattavasti taikka paljon katsastanut Pihon tuotantoa, se on surullista asiaa.

Katkeroituminen alkoi ilmeisesti jo 1980-luvulla? Toisiin uskoviin ja silleesti.

Katkeroituminen on kasvanut toki, kun häntä ei ole profeetan korokkeelle nostettu eikä kruunua päähän annettu. Eikä ole presidentin virkaa tullut. Eikä mitään, ei etes euroviisujen sijaa, vaikka mies on 5 kertaa yrittänyt.

Ja kun ei oo onnistunu - niin sitten vain satuilee ja koettaa kerätä faneja.

• Anonyymi

miten joku naisihminen voi sietää tuollaista ukkoa, ei käsitä ei.

täytyy olla samanlainen pöllö.

• Anonyymi

Kysykää sitä pihon vaimolta.

• Anonyymi

Pihon harhaopetukset ovat siksi kavalia, koska hän helluntailaisen kodin kasvattina tuntee Raamatun sanaa. Ja välillä puhuu sananmukaisesti.

ERäällä videolla hän KÄSKEE miehiä rakastamaan toista miestä. Siinä ei muka ole mitään väärää. Mutta käske sitten ettei saa syntiä tehdä?

Älytöntä ja iljettävää.

Samassa videossa hän sepittää satua, että - - ei sellaista saatanan sotkua ede viitsi täällä toistaa.

Tyyppi on niin sekaisin, ettei suoraa tietä ole olltu aikoihin.

Mutta fanit syövät noita sekajätteitä, kuin parasta pikaruokaa.

Ja saastuvat, samoin kuin ekyttäjä itse.

• Anonyymi

Jouko Piho näkee myös kaikenlaisia unia ja ottaa toisten unet todellisuudeksi.
        Hän on perustanut unista nettisivuston, jota hän kutsuu ”profetioiksi”.
        On outoa, että unet ovat kaikki profetioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on perustanut unista nettisivuston, jota hän kutsuu ”profetioiksi”.
        On outoa, että unet ovat kaikki profetioita.

https://www.joukopiho.fi/jouko-piho-mukeja/
        Onko se joku pila? Tekeekö joku pilaa, ei kai hän itse kuvittelee olevansa Mooses?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilaileeko joku Jouko Pihon kustannuksella?

Ne mukit, nimittäin. Ei kai hän nyt itse kuvittelee olevansa Mooses? Tai kuvitteleeko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne mukit, nimittäin. Ei kai hän nyt itse kuvittelee olevansa Mooses? Tai kuvitteleeko?

Jouko Piho Mooseksena muki.

• Anonyymi

Helluntailaisuus ei ole tervett kristinuskoa koskaan nähnytkään.

• Anonyymi

Yhdessä Youtubessa Piho puolustelee "samaa sukupuolta" olevien rakkautta.
      Hän on siis homosaarnaajakin, mitäpä muuta harhaiselta voisi odottaa.
      Siinä YouTubessa sanoo: rakastkaa toisianne ( miehille keskenään, ja kai naisillekin) yök.... Tuollaista oksetusta ei kyllä Jeesus opettanut!!
      Sanoi: rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi...

• Anonyymi

Kukaan ei siis osaa sanoa, että pilaileeko joku Jouko Pihon kustannuksella tai kuvitteleeko hän todella olevansa Mooses?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei siis osaa sanoa, että pilaileeko joku Jouko Pihon kustannuksella tai kuvitteleeko hän todella olevansa Mooses?

Jos kuvittelee, niin ei enempää kysymyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kuvittelee, niin ei enempää kysymyksiä.

Hän on perustanut unista nettisivuston, jota hän kutsuu ”profetioiksi”. On outoa, että unet ovat kaikki profetioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on perustanut unista nettisivuston, jota hän kutsuu ”profetioiksi”. On outoa, että unet ovat kaikki profetioita.

https://www.joukopiho.fi/jouko-piho-mukeja/
        Kuka ne mukit on tehnyt?

• Anonyymi

Nyt voi tilata uusinta mukiani ”JOUKO PIHO MOOSEKSENA”. Kuvan alle tulee teksti: ”SUOMESSA NOUSEE MOOSEKSEN KALTAINEN HENGELLINEN JA POLIITTINEN PROFEETTAJOHTAJA.”

Ajattelee kyllä itsesään kovin paljon. Onks se normaalia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt voi tilata uusinta mukiani ”JOUKO PIHO MOOSEKSENA”. Kuvan alle tulee teksti: ”SUOMESSA NOUSEE MOOSEKSEN KALTAINEN HENGELLINEN JA POLIITTINEN PROFEETTAJOHTAJA.”

Ajattelee kyllä itsesään kovin paljon. Onks se normaalia?

Onko kyseessä joku sairaus? Normaalia se ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kyseessä joku sairaus? Normaalia se ei ole.

Tuleeko seuraavaksi muki, jossa on kirjoitettiu: Jouko Piho Egyptin faaraona?

• Anonyymi

• Anonyymi

Helluntailaisuus tuottaa paljon uskontojen uhreja.

• Anonyymi

Muillakin kristinuskon kulteilla on paljon uhreja, helluntailaisuudessa kovin paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muillakin kristinuskon kulteilla on paljon uhreja, helluntailaisuudessa kovin paljon.

Niin on.

• Anonyymi

Piho osaa bisneshommat!

Se myy mukeja 30 euroa kappale, ja niissä kuvien kanssa itseään markkinoi.

Siis, harhaopettaja on myös EpäJumalaksi itsensä nostanut.

Jumalan toimenpiteet tulevat, se on varma.

• Anonyymi

Luulin ensin, että joku tekee pilaa, mutta hyvänen aika, hän todella kuvittelee olevansa Mooses.

• Anonyymi

Anna taivaallinen lahja jos pystyt 🤭 ...

• Anonyymi

Millainen?

• Anonyymi

Piho on markkinoinut ja mainostanut itseään "profeettana", preidenttinä,
      ja vaikka missä roolissa.

Kun joskus avaa yotuubin siinä mies sanoo: hyvää iltaa tai hyvä päivää, niin puistattavaa..... Kuin jokin meedio aloittaisi istunno. Johtuu siitä, että se "henki" joka häntä sitoo ja hahauttaa siinä on. Siksi mies puhuu puuta heinää, korvien välistä nousevia näkyjä ja unia ja harhojaan. Sekaan Raamatun sanoja, ja niin on menestys taattu. Eksytettävien jonossa. Sääliä sääli! Piho pystyy koukuttamaan monia, joilla ei ole henkien erottamisen lahjaa.... Mutta? Mitä raamattu sanoo?
      ".... he eksyvät, koska eivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen..." Totuus on? Jeeus. "..Minä olen Tie ja Totuus ja Elämä"

• Anonyymi

Höppänä mutta harmiton. Olen muutaman kerran tavannut, kuukausi sitten viimeksi

• Anonyymi

Jaa?

Se höppänä koukuttaa ja houkuttaa porukoita kuin ... ehkä ne on kaikkikin höppänöitä, kun eivät erota aitoa ja epäaitoa.

Ei kaikki kultaa mikä kiiltää.

Piho on pitkään harrastanut temppujen tekemistä. Jotkut niitä rakastaa.

JK:. Jeesus ei myynyt mitään toritavaroita. Eikä Paavali kaupitellut mitään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa?

Se höppänä koukuttaa ja houkuttaa porukoita kuin ... ehkä ne on kaikkikin höppänöitä, kun eivät erota aitoa ja epäaitoa.

Ei kaikki kultaa mikä kiiltää.

Piho on pitkään harrastanut temppujen tekemistä. Jotkut niitä rakastaa.

JK:. Jeesus ei myynyt mitään toritavaroita. Eikä Paavali kaupitellut mitään..

>>Piho on markkinoinut ja mainostanut itseään "profeettana", preidenttinä,
        ja vaikka missä roolissa.>>
        Myös kuninkaana.
        Onko häm Suomen kuningas tai taivaan ja maan kuningas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>Piho on markkinoinut ja mainostanut itseään "profeettana", preidenttinä,
        ja vaikka missä roolissa.>>
        Myös kuninkaana.
        Onko häm Suomen kuningas tai taivaan ja maan kuningas?

Satusedät kirjoittavat kuninkaista ja muista.

• Anonyymi

Mikäpä olisi (luopununeen kristikansan) joulu, ellei JOKU tarjoilisi joulusatua!
      Maistuvaksi menuksi..bon abetit.

PIHO - takuuvarma "satusetä" on palkinnut taas uskolliset faninsa.
      Yli 3000 nälkäistä sielua sai ravintonsa 25.12.2024.

Pihon pöydästä.

Ja jos nälkä ei siitä lakannut, niin toki PIHON korvien välistä nousee uusia annoksia,
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18756157/jouko-pihon-quotjoulusatu-quot-2024-----

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      210
      3055
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2751
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      367
      1459
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      21
      1364
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1284
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1209
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1190
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1041
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      162
      1025
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe