Miksi luonnonsuojelu ei puutu siihen, että ihmiset ostavat vuodesta toiseen kasveja ja jättävät ne hoitamatta. Ne kuivuvat ja kuolevat syksyllä, vaikka moni niistä voisi menestyä ikkunalla, kuten ennenaikaan. Eikö kasvitkin ole tuntevia. Olisi parempi hankkia silkki tms kasveja, eikä tuhota eläviä! Rääkkäystä tuommoinen!
Kasvien kiusaaminen, missä luonnonsuojelu
11
123
Vastaukset
- Anonyymi
Missä luonnonsuojelijat kun suunnistajat tappoivat ja rampauttivat
valtavat määrät hyönteisiä ja muita pieneläimiä Kuopiossa syksyllä.
Samalla tietty meni kasvikunnan edustajia. - Anonyymi
Tällä kertaa olen täysin sanaton .
- Anonyymi
Moni menee, tuollaisesta rääkkäyksestä 😭
- Anonyymi
Miksi tonnikala tungetaan sadan gramman purkkiin ja tiikeri laitetaan tankkiin?
Me Pääkköset emme tämmöistä menoa sulata, tule apuun Anja. - Anonyymi
Itse olen paljon huolestuneempi kovin yleisestä kinkun kiusaamisesta. Harva se päivä näkee tuollaista jopa mainostettavan julkisesti. Luulisi tuon nyt olevan sellainen asia, jolla ei passaisi ylpeillä!
- Anonyymi
Lihatalojen kinkkukiusaukset ovat pahinta rääkkäystä mitä voikaan olla.
- Anonyymi
Onhan kasveillakin tunto ja eläviä!!!
- AnonyymiUUSI
Onko törkeää kuolata kinkkua
- AnonyymiUUSI
Palstavahti on myös ansioitunut kiusaaja kun on jo neljä kansalaisen
kirjoittamaa mielipidettä poistanut tästäkin aloituksesta. Suomessa
väitetään olevan sananvapaus. Hävettääkö ?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1217623- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa763222Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081543Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2671177Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041