Muistaako kukaan tapahtumaa jossa merkkihenkilömme juoksi karkuun tuhkurilaista miestä baarin edustalla?
Vastaukset 7
- Anonyymi
En ollut paikalla, mutta paikalla olleen nuorukaisen mukaan markkula olisi ajanut jambea takaa jokin astalo kädessään, ehkä kirves?
Paikalle oli tullut virkavalta ja asianosaiset oli viety heidän tiloihinsa.
Paikalla ollut nuorukainen arveli, että tapahtumasarja saattoi liittyä jotenkin keskuspuistossa tapahtuneeseen hyväksikäyttöön. - Anonyymi
Kirveelle olisi kyllä löytynyt käyttöä.
- Anonyymi
kylähull u pekka käk i metelä juoksee miehiä karkuun mielellään
- Anonyymi
homomiehiä erityisesti mutta kukapa ei
- Anonyymi
Ehkä jussi ei tykänny kun jampre oli kajonnu sammuneeseen poikaan puistossa ?
- Anonyymi
Voi kuinka hän nauttii maistellessaan väsähtäneen nuorukaisen pippulia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuinka hän nauttii maistellessaan väsähtäneen nuorukaisen pippulia.
Pirkanmaan käräjäoikeudessa on pohdittu häneen liitettyä epäiltyä poikkeavuutta. Naisasianajajan lausunnon mukaan hänessä ei ole minkäänlaista seksuaalista poikkeavuutta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1741894Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541340Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset222992- 71897
- 56830
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646