MITEN TÄHÄN RAKKINEESEEN SAA AVASTIN ASENNETTUA...LÖYTÄÄ SOTRESTA JA LATAA ASENNUSSOVELLUKSEN MUTTEI LÄHDE LATAAMAAN..... EDGE ON SELAIN...MITÄ PITÄÄ TEHDÄ..
WIN 11S SYSTEM
12
77
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Itse olen pärjännyt ihan Windowsin omalla Defenderillä. Olen käyttänyt McAfeeta ja sen jälkeen Avastis ja olen poistanut molemmat. Avast on nolo, kun se ilmaisversio tyrkyttää rahalla ostettavaa versiota koko ajan.
- AnonyymiUUSI
jep..pitänee harkita mac bookiin siirtymistä kun näkyy olevan vaikea käyttää vanhemmalle ihmisille....sitten pankit valittaa että pitää olla hvyät suojaukset....mikä on sitten riittävä heille,,? otappa selvää...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jep..pitänee harkita mac bookiin siirtymistä kun näkyy olevan vaikea käyttää vanhemmalle ihmisille....sitten pankit valittaa että pitää olla hvyät suojaukset....mikä on sitten riittävä heille,,? otappa selvää...
PASKA PUHETTA Windows versiosta toiseen siirtyminen on kamalampaa!
Mutta se pitää tajuta että Macejä ja Linuxeja ei kokoaikaa säädetä! Ne toimii.
Riittää kun käyttää!
- AnonyymiUUSI
11S on suurinta suerkeutta!
- AnonyymiUUSI
Windows 11 asennus kokemus:
Asennus meni jo alussa ihan päin v...ua, niinkuin muistelin aikansa muittenkin kanssa. Sitten asennuksessa tuli vaihe missä asennusohjelma uteli sähköpostiosoitetta, urkki puhelinnumeroa ja pin-koodia, tietokoneessa?
Sanomattakin selvää että tuossa kohtaa hermo meni urkkijaan ja painoin resettiä.
Miksi eivät panosta miellyttävään käyttäjäkokemukseen ja helppouteen?
Miksi ei Wituttimen asennusohjelma voi kysyä vain tarvittavat tiedot ja vain asentua eikä olla tuollainen hermojasyövä vi***mainen joutavien urkkija???? Asensin sitten Ubuntun enkä olis uskonut, että asentaminen ja käyttö on näin iisiä. F#ck Witutin!
Se että witutin olisi tarvinnut vielä aktivoidakkin, on kuulemma osta uusi lisenssi hommia. Maksa maksa... - AnonyymiUUSI
PITÄÄKÖ MASKAA!
- AnonyymiUUSI
Mistä V itusta sä tollaisen olet saanut, menitkö ostaan halpa celeron/pentium koneen?
Ei paljoa järki pakota...
W11S = Karta kaukaa!- AnonyymiUUSI
voihan sen ssän nakata huitsin nevadaan..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
voihan sen ssän nakata huitsin nevadaan..
Voi, voi vaihtaa Minttiin!
- AnonyymiUUSI
Sen S-tilan voi ottaa pois käytöstä, ja alkaa käyttää tavallista Home -versiota.
- AnonyymiUUSI
seuraava biljonääri on joka keksii yksinkertaisen tietokoneen vanhuksille.. meitähän on kohta monta miljardia...
- AnonyymiUUSI
Onhan sellainen, Mikä tahansa johon asentaan jonkun Kiosk OS:n
Esim: porteus kiosk
Sitä ei saa millään sekaisin! Se on käytännössä pelkkä selain ja kaikki asetukset tehdään asentaessa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017031- 474786
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa552656Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52178Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101128Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811123Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921033Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30856Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242853Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179783