MITEN TÄHÄN RAKKINEESEEN SAA AVASTIN ASENNETTUA...LÖYTÄÄ SOTRESTA JA LATAA ASENNUSSOVELLUKSEN MUTTEI LÄHDE LATAAMAAN..... EDGE ON SELAIN...MITÄ PITÄÄ TEHDÄ..
WIN 11S SYSTEM
23
279
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen pärjännyt ihan Windowsin omalla Defenderillä. Olen käyttänyt McAfeeta ja sen jälkeen Avastis ja olen poistanut molemmat. Avast on nolo, kun se ilmaisversio tyrkyttää rahalla ostettavaa versiota koko ajan.
- Anonyymi
jep..pitänee harkita mac bookiin siirtymistä kun näkyy olevan vaikea käyttää vanhemmalle ihmisille....sitten pankit valittaa että pitää olla hvyät suojaukset....mikä on sitten riittävä heille,,? otappa selvää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep..pitänee harkita mac bookiin siirtymistä kun näkyy olevan vaikea käyttää vanhemmalle ihmisille....sitten pankit valittaa että pitää olla hvyät suojaukset....mikä on sitten riittävä heille,,? otappa selvää...
PASKA PUHETTA Windows versiosta toiseen siirtyminen on kamalampaa!
Mutta se pitää tajuta että Macejä ja Linuxeja ei kokoaikaa säädetä! Ne toimii.
Riittää kun käyttää! - Anonyymi
W11 on kamala! mikään ei toimi kunnolla!
Vältä nettipankkien käyttöä Windowsilla
Kaksi toisistaan riippumatonta tahoa kehottaa kuluttajia välttämään nettipankeissa vierailua, mikäli tietokoneessa on Windows-käyttöjärjestelmä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
W11 on kamala! mikään ei toimi kunnolla!
Vältä nettipankkien käyttöä Windowsilla
Kaksi toisistaan riippumatonta tahoa kehottaa kuluttajia välttämään nettipankeissa vierailua, mikäli tietokoneessa on Windows-käyttöjärjestelmä.Se ei toimi!
- Anonyymi
Täälläkin siis se windowshihhuli huseeraa niiden peräreikäkuviensa kanssa, mikä ihmeen peräreikäfriikki hän oikein on?
- Anonyymi
11S on suurinta suerkeutta!
- Anonyymi
Windows 11 asennus kokemus:
Asennus meni jo alussa ihan päin v...ua, niinkuin muistelin aikansa muittenkin kanssa. Sitten asennuksessa tuli vaihe missä asennusohjelma uteli sähköpostiosoitetta, urkki puhelinnumeroa ja pin-koodia, tietokoneessa?
Sanomattakin selvää että tuossa kohtaa hermo meni urkkijaan ja painoin resettiä.
Miksi eivät panosta miellyttävään käyttäjäkokemukseen ja helppouteen?
Miksi ei Wituttimen asennusohjelma voi kysyä vain tarvittavat tiedot ja vain asentua eikä olla tuollainen hermojasyövä vi***mainen joutavien urkkija???? Asensin sitten Ubuntun enkä olis uskonut, että asentaminen ja käyttö on näin iisiä. F#ck Witutin!
Se että witutin olisi tarvinnut vielä aktivoidakkin, on kuulemma osta uusi lisenssi hommia. Maksa maksa... - Anonyymi
PITÄÄKÖ MASKAA!
- Anonyymi
Ms ja aina joudut maksamaan.
- Anonyymi
Mistä V itusta sä tollaisen olet saanut, menitkö ostaan halpa celeron/pentium koneen?
Ei paljoa järki pakota...
W11S = Karta kaukaa!- Anonyymi
voihan sen ssän nakata huitsin nevadaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voihan sen ssän nakata huitsin nevadaan..
Voi, voi vaihtaa Minttiin!
- Anonyymi
Sen S-tilan voi ottaa pois käytöstä, ja alkaa käyttää tavallista Home -versiota.
- Anonyymi
seuraava biljonääri on joka keksii yksinkertaisen tietokoneen vanhuksille.. meitähän on kohta monta miljardia...
- Anonyymi
Onhan sellainen, Mikä tahansa johon asentaan jonkun Kiosk OS:n
Esim: porteus kiosk
Sitä ei saa millään sekaisin! Se on käytännössä pelkkä selain ja kaikki asetukset tehdään asentaessa! - Anonyymi
Ei sellaista konetta kannata tehdä. Ei semmoista ostaisi juuri kukaan.
- Anonyymi
S-tilasta voi vaihtaa Home-tilaan, mutta takaisin ei ole paluuta.
Parempaa on vaihtaa Ubuntuun 24.04 LTS:ään, Tai Minttiin.- Anonyymi
Ei olekaan paluuta, ja se kerrotaan selkeästi, kun tilasta aikoo poistua. Tämä Ubuntun/Mintin jatkuva tuputtaminen ei sekään ole järkevää. Käyttöjärjestelmä valitaan sillä perusteella, mihin/miten konetta aikoo käyttää.
- Anonyymi
Mikäli S-tila aiheuttaa ongelmia, niin tässä on vastaus, millä siitä poistutaan. Niin vastaus tulee tässä:
Voit siirtyä pois S modesta avaamalla Microsoft Storen Siirry pois S modesta (tai vastaavasta) -sivulle napsauttamalla tätä.
Valitse Siirry pois S modesta (tai vastaavasta) -sivulla Nouda-painike . Kun näet sivulla vahvistusviestin, pystyt asentamaan sovelluksia Microsoft Storen ulkopuolelta. - Anonyymi
Ei kannattaisi tollaisia ostella!
- Anonyymi
"MITEN TÄHÄN RAKKINEESEEN SAA AVASTIN ASENNETTUA."
Ei sinun älysi siihen riitä, anna se romusi jollekin täysi-järkiselle Koita jotain nelilaskinta, jos ei olisi niitä näppäimiä liikaa. - Anonyymi
W-RAKKINE ON SEKAISIN!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1996994- 1592066
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551140Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71016Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41949